Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä goottityylissä on niin pahaa...?

Kirjoittanut: Ilari (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 12.10.2007 10:59
Sama juttu kuin täälläkin: Siellä uskalletaan olla gootteja valtavirtakulttuurin nihkeydestä huolimatta. Siellä ne varmaan nauraa tolle jutulle vielä räkäisemmin kuin me
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.10.2007 11:25
No mun omat kokemukset jenkeistä oli, et suurin osa näissä 'goottivaatekaupoissa' käyvistä ihmeisistä on emoja... Toisinaan siellä (oman kokemuksen mukaan) käy myös näitä 'bändipaitarokkareita' ostamassa lisää omaan asustukseen... Imho Guns 'n Roses paidan päälle ei sovi korsetti, mutta jokainen tyylillään
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 12.10.2007 12:05

Lainaus: Piiskansiima

Eipä voi muuta sanoa kuin että USA on kaksinaismoralismin ihmemaa.

Tämä on jo ollut tiedossa pitkään, terveisin "Se 48% väestöstä".
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.10.2007 09:33
Mua kyllä kateltii jos jonkinlaisella naamalla kun menin itikseen juhlakamoissani, syndejen kunniaks. Uskalsivatpa ne mummot mua kauhistellakin niin että oikein kuulin sen, vaikka teksti oli niin ympäripyöreetä, ettei siitä ottanut selkoa. Tunsin itseni kuitenkin hienoksi, omanlaisekseni ja hieman arvokkaammaksikin.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 15.10.2007 14:01
Mulle aina sanotaan et mun tyyli sopii juhlaan muttei arkeen....no miten vaan
Kirjoittanut: Lotus (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.10.2007 14:23
mulle sanotaan että se ei sovi näin nuorelle.
Kirjoittanut: Disease (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.10.2007 22:15
Läpätitte tua aikasemmin siitä ku tein vanhemmat ei pidä tein vaatteista. Mun äitiki kyl suorastaan palvoo mun pukeutumista! Aina kehuu et pukeudun niin upeesti ja kehuu mua koko suvulle. Ja ihmettelee et kuka mua on opettanu meikkaan näin hienosti ja plaaplaa... Ihan kivaa tää on, koskaan äiti ei oo sanonu mun pukeutumisesta mitään pahaa.
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.10.2007 02:43

Lainaus: Disease

Läpätitte tua aikasemmin siitä ku tein vanhemmat ei pidä tein vaatteista. Mun äitiki kyl suorastaan palvoo mun pukeutumista!

Toi diggaa kyl mun pukeutumisesta, mutta tekoripset jokapäiväisessä käytössä on turhaa, sillä se on liian juhlavaa (tässä vaiheessa reagointini on tasoa täh?).

OT tähän keskustelun loppuosaan verrattuna.
Kirjoittanut: Metallitar (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.10.2007 23:04

Lainaus: Disease

Läpätitte tua aikasemmin siitä ku tein vanhemmat ei pidä tein vaatteista. Mun äitiki kyl suorastaan palvoo mun pukeutumista!

Joo niin munkin
Kirjoittanut: skullgirl (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.11.2007 15:12
Mun äiti hyväksyy mun tyylin kunhan en mee kouluun meikeissä. Muuten se ostelee mulle välillä pääkallo kamaa koska se tietää et tykkään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit