Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Mikä goottityylissä on niin pahaa...?

• Vastaa
Olen 29 ja jaksan ilmaista itseäni mystilla vaatteilla ja ketjuilla yms. En koe sitä asiattomaksi vaikka erotun massasta. Mulla on sellainen "taiteilija" luonne ja jotenkin itseni ilmaiseminen eri tavoilla, mukaan lukien pukeutuminen, on mielestäni luonnollista. En koe olevani jotenkin erillainen, jotkut tykkää pukeutua verkkareihin ja tuulipukuun. Mä taas tykkään pukeutua erikoisesti ja olen aina ollutkin sellainen. en usko että koskaan minusta saa väännettyä normaalia. Olen joskus itse yrittänyt ja se on ollut ahdistavaa. Ajatus siitä että joskus olisin ihan "tavallisesti"pukeutunut puistattaa.

Lainaus: HepZusi

Minusta on suht pelottavaa, että jotkut kykenevät tappaamaan ihmisen sen vuoksi että se on gootti. Linkki vielä niille, joiltas juttu meni ohi.

Joku voi tulla yrittämään, mutta saa raivokkaan vastustajan joka taistelee viimeiseen hengenvetoon asti.

Jos joku yrittä samaa mun ystävälle ja olen paikalla, saa kokea kipua ja ehkä myös jos naksahtaa niin...

Death is around the corner... Are you ready?

• Muokkasi: kuopassa
  • Vastaa

Lainaus: HepZusi

Mietin että kummallisen vähän täällä herätti keskustelua toi Sophie Lancasterin tapaus. Minusta on suht pelottavaa, että jotkut kykenevät tappaamaan ihmisen sen vuoksi että se on gootti. Linkki vielä niille, joiltas juttu meni ohi.

Iltalehti uutisoi eilen julkaisemassaan uutisessa, että ainoa motiivi hyökkäykseen oli se, että Sophie Lancaster ja Robert Maltby olivat gootteja ja pukeutuivat eri lailla kuin ne jotka heidät hakkasivat henkihieveriin.

Lainaus: Iltalehti

Lancaster ja Maltby saivat nuorten potkuista erittäin vakavia vammoja. Lancaster menetti tajuntansa ja kuoli 13 päivän päästä sairaalassa. Maltby sai murtuman kalloonsa eikä ole vieläkään täysin toipunut pahoinpitelystä.

Lancaster yritti suojata vartalollaan tajuttoman poikaystävänsä päätä ja rukoili hyökkääjiä lopettamaan. Hän sai vastaukseksi potkuja ja naurua. Kun ambulanssimiehet tulivat paikalla nuoret makasivat vierekkäin tajuttomina ja veren peitossa.

Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Muokkasi: poison
  • Vastaa
Iltalehti : Oikeudenkäynti jatkuu lähiaikoina. Oikeus ei ole paljastanut syytettyjen nimiä.

Voi hellanlettas, kun nuoria pitää suojella. Naamat vaan etusivulle tuollaisilta

pimeys=hulluus

• Muokkasi: Breviary
  • Vastaa

Lainaus: poison

Voi hellanlettas, kun nuoria pitää suojella. Naamat vaan etusivulle tuollaisilta

Ihan samaa ajattelin, kun luin tuon uutisen. Kyllä edelleenkin järkytyn kun huomaan miten raa'asti ihmiset toisiaan kohtelevat. Mutta minuun ei vain yksinkertaisesti uppoa tuo syy, että pitää pahoinpidellä kuoliaaksi joku joka on erilainen.

Kyllä olisi kiva nähdä minkä näköisiä veikkoja nämä hakkaajat ovat. Kas kun eivät ryhdy pahoinpitelemään massanuoria.

Would you like to wear the secrets of the seven seas?

• Vastaa
Kyllä on taas raukkamaisuus ja suvaitsevaisuus tässä huipussaan!! Että tuollainen pistää vihaksi. Kyllä minä ymmärrän, ettei kaikista voi ikinä pitää eikä kaikkien kanssa voi koskaan tulla toimeen, mutta että käydään siksi käsiksi ja tapetaan?????!! Kohta täällä on sama meno päällä.. Kannatan ehdotusta naamojen julkaisusta, ei mikään oikeuta tuollaiseen ja suojelu on lähinnä säälittävää!

HC-Wild Line

• Vastaa
Itsekin tuosta S.O.P.H.I.E jutusta kuulin vähän aikaa sitten. Suoraan sanottuna raivostuin.
Koska tuo on suoraan sanottuna kaikkein naurettavin syy tappaa joku, tai ylipäätään hyökätä kenenkään kimppuun.

Hakkaajat olivat ihan varmana näitä ns. "normaalisti" pukeutuvia, jotka aina nähdään niin hyvinä ja gootit sitten taas "pahoina". Vaikka jos minulta kysytään asia on aivan toisin päin.

I put the "cute" in execute.

• Muokkasi: DarkMessiah
  • Vastaa

Lainaus: Penni

Hakkaajat olivat ihan varmana näitä ns. "normaalisti" pukeutuvia, jotka aina nähdään niin hyvinä ja gootit sitten taas "pahoina". Vaikka jos minulta kysytään asia on aivan toisin päin.

Nuo hakkaajat ovat Chav-tyylisuunnan edustajia (eli suomen vastine on pissis/fruittari). Kyseinen ryhmä pukeutuu vaaleanruskea valkoiseen ruutukuvioon, harjoittaa äärimmäisen paljon väkivaltaa ohikulkijoita kohtaan ja tuhoaa melkeinpä mitä vain kanssa ihmisten omaisuutta johon pääsevät käsiksi. Briteissä on ollut paljon ongelmia näiden häiriköiden takia, eikä Sophien tapaus todellakaan ole ainoa hyökkäys gootteja kohtaan.

Chav

sataas ny ensin satasia ja sitte puukkoja niin näkis ku ahnehet kualoo....

• Vastaa
Voi ei.. Ei muodista oo ku ongelmia.. *läppä* Minä en koskaa tule tuota ymmärtämään.. Ihmiset ovat tyhmyyden huippu..

HC-Wild Line

• Vastaa

Lainaus: DarkMessiah

Nuo hakkaajat ovat Chav-tyylisuunnan edustajia (eli suomen vastine on pissis/fruittari).

No eipä ollut yllätys. Tuon tyyppisiksi heidät kuvittelinkin.

eikä Sophien tapaus todellakaan ole ainoa hyökkäys gootteja kohtaan

Niin. Kuullut/lukenut monesta muusta vastaavasta tapauksesta. Enemmistö sortaa vähemmistöä, eikös se aina näin mene?

Lukenut jopa että joitakin ihan poliisit ovat tahallaan pysäyttänyt kiusatakseen kysymyksillä.
Ja itsekin saanut kokea:
Kävellessäni hautausmaan läpi (lyhyempi reitti, kuin kiertää koko paikka) sain murhaavia katseita aina portille asti ja oli mukavan epätoivottu olo. Kuvittelivat varmaan mielessään: "No nyt se menee ja potkaisee hautakiven nurin." Mitä en ikinä tekisi. Mutta heti oltiin ulkonäön takia luokittelemassa. Sen jälkeen ei hirmusti tehnyt mieli sieltä kävellä, vaikkakin pari kertaa se oli pakko tehdä ihan vain kiukusta.

I put the "cute" in execute.

• Vastaa

Briteissä on ollut paljon ongelmia näiden häiriköiden takia [...]

Kivääri. Kiväärillä kun ampuu kerran naamaan niin häiritsevä tekijä muuttuu vallan radikaalilla tavalla hiljaiseksi ja hyvätapaiseksi. En ymmärrä miksi tällaisten saastojen annetaan järsiä yhteiskunnan tervettä ainesta. Tähänkin ongelmaan on ratkaisu, mutta siihen ei näemmä haluta tarttua.

Gootti.netin valvojat auttavat jos kaipaat apua liittyen juttupalstaan liittyviin pulmatilanteisiin.

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Kisse, blood, DarkMessiah). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!