Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Mikä goottityylissä on niin pahaa...?

• Vastaa

Lainaus: Unholysacrament

Lainaus: nigrae ex ruris meus

Eipä silti sekään onnistu Suomessa.

Miten voit moista tietää kun et ikinä ole esittänyt mielipidettä

Lainaus: nigrae ex ruris meus

Oikea sananvapaus on sitä että saa haukkua kaikkia ja kaikkea

Ai jaha ?

Olen sanonut suoraan poliisille että nuo pedofiiliraiskaajaympärileikkaajasomalit pitää poistaa Suomesta koska niistä pelkkää haittaa eikä minkäänlaista hyötyä, somalit eivät käy edes töissä.
Tästä ei hyvä heilunut minulle.

Si Judaeus laurifera super caeturum poplusi de terrarum, eius coronae voluntatis exsequialis strophium de humanitum, et hic planetae voluntatum cum id feci de annum milleium, motum per aeris liberare de homines.

• Vastaa
Kuten Piiskansiima jo sanoikin tämä liittyy goottityyliin miten. Alkaa ärsyttää tällaiset ketjut, kun tulee pienen poissa olon jälkeen takaisin foorumille ja huomaa ettei otsikon aiheesta ole keskusteltu vähään aikaan. *murinaa*

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Vastaa

Lainaus: Pudotus

Aivankuin kaikki gootit todellakin olisivat ainoastaan teinejä ja aivankuin kaikilla olisi mukamas tarkoituksena vain ja ainoastaan hätkähdyttää pukeutumisellaan..

Palataanpas takaisin aiheeseen... Minulla meinasin keittää yli ihan tosissaan kun tässä jonkin aikaa sitten rakas serkkuni tokaisi minulle, että "oletko ajatellut, että milloin olet liian vanha gootiksi, vink vink...". Oli kyllä täysi työ etten haistatellut ja kunnolla. Minä olen 28-vuotias ja minun ikäisteni kuuluisi jo kuulemma pukeutua normaalisti. Samaa olen kuullut vanhemmiltani. Raivostuttaa se, että ihmiset pitävät goottiutta vain teinien juttuna.
  • Vastaa

Lainaus: Elli79

Raivostuttaa se, että ihmiset pitävät goottiutta vain teinien juttuna.

No ziiz d44! Katsos kun Jussi69 on kuuminta hottia ja sehän on valtakunnallisessa mediassa (iltapäivälehden ja käsittääkseni nuorille tytöille suunnattu Miss Mix, ym) leimattu gootiksi kun hän itse on gootti sekä satanisti.. Niin tottakai sitten jokainen vanttupiiernu on niin goottia, niin goottia.

Omasta mielestäni median luoma kuva gooteista on se, että nuoret tyttöset naama kajaalilla tahi eyelinerilla sotkettuna jotka kuuntelevat Dimmu Borgiria, Marilyn Mansonia sekä... 80-luvun metallia! ;) Välistä on jätetty loistavasti ne tr00-k00tit jotka ovat olleet asialleen omistautuneita pidemmän aikaa. Eihän se ole meinaan enään mediaseksikästä jos valtavirtamediassa leviäisi juttua VANHOISTA GOOTEISTA...! Kojootithan eivät tunnetusti ole ikääntyvää luokkaa ja sehän olisi suorastaan tragedia jos heistä näytettäisiin inhimillinenkin puoli.

Itse näin lintsimiitissä oikein upean ilmestyksen, meinaan yli nelikymppisen kuuttiherran! Loistavaa, heitä lisää! \o/

Chrystalis kiittää ja kuittaa hölmön sekä väsyneen sepustuksensa missä ei ollut mitään pointtia.

Are you ready to fall eyes shut, dead, dead as a stone to the hands of archangels

• Muokkasi: Natassja
  • Vastaa

Lainaus: Chrystalis

Jussi69 on kuuminta hottia ja sehän on valtakunnallisessa mediassa (iltapäivälehden ja käsittääkseni nuorille tytöille suunnattu Miss Mix, ym) leimattu gootiksi kun hän itse on gootti sekä satanisti.. Niin tottakai sitten jokainen vanttupiiernu on niin goottia, niin goottia.

Hei, Matti Vanhanenkin diggaa The 69 Eyesia! Luulisi nyt goottiuden olevan hyväksyttävää ainakin keskustapuoluetta kannattavissa keskiluokissa keski-ikäistenkin keskuudessa! (Hiieeeeno sanaleikki, sokaistun nokkeluudestani.) Milloinkohan Vanhanen julistautuu satanistiksi?

Lainaus: Elli79

Palataanpas takaisin aiheeseen... Minulla meinasin keittää yli ihan tosissaan kun tässä jonkin aikaa sitten rakas serkkuni tokaisi minulle, että "oletko ajatellut, että milloin olet liian vanha gootiksi, vink vink...". Oli kyllä täysi työ etten haistatellut ja kunnolla. Minä olen 28-vuotias ja minun ikäisteni kuuluisi jo kuulemma pukeutua normaalisti. Samaa olen kuullut vanhemmiltani. Raivostuttaa se, että ihmiset pitävät goottiutta vain teinien juttuna.

Ottaa kupoliin moinen normaalius ja keskimääräisyys. Olisit kysynyt serkultasi mitä sellainen normaali tarkoittaa pukeutumisessa. Eikö pukeutuminen saa olla hauskaa? Onko pakko maastoutua massaan? Onko se normaaliuden paineen asettaminen ennemminkin omasta uskaltamattomuudesta johtuvaa, tekisi mieli pukeutua jotenkin toisin muttei kehtaa? Minun ex-ukkoni leikkasi kolmenkympin kriisin lähestyessä pitkät hiuksensa ja heitti roskiin samettihousunsa ja maiharinsa, koska halusi näyttää ikäiseltään. Kysyin monesti mitä se ikäiseltään näyttäminen tarkoittaa, kuka sen määrittelee. Ihan järjetöntä ja kertakaikkisen munatonta. Ihan esimerkkinä, jos Aira Samulin näyttäisi siltä mitä ehkä useimmat hänen ikäisensä, hänellä olisi ehkä harmahtava mummopermanentti? Kyllä Aira minun mielestäni näyttää paremmalta sellaisena kuin nyt on, sellaisena kuin haluaa ja uskaltaa olla.

"Inter mortuos mortem expectans"

• Vastaa
Jokaisen pitäisi uskaltaa pukeutua miten haluaa, oli sitten minkä ikäinen tahansa. Minä ainakin haluan elää omaa elämää, enkä mitä muut haluavat minun elävän. Normaali on vain tilastokäsite
  • Muokkasi: FrozenCorpse
  • Vastaa
Miksi ei vieläkään uskota, että joillekin musiikki on oikeasti rakkaus, elämäntapa eikä mikään kapinanhalu tai muu sellainen. Miksi vielä 21-vuotiasta koitetaan riisua mustistaan "normaaliksi"?? Eikö ne 6 vuotta tällaisena jo riitä kertomaan, että en mä tästä muutu?
Kaikki pitää erilaista ja poikkeavaa pukeutumista jonain teinijuttuna, josta kasvetaa ulos kyllä.. Ehkä ne tosiaa itte on niin heikkoja tai pelkää sitä mistä eivät tiedä mitään ja puolustautuvat hyökkäämällä-

HC-Wild Line

• Vastaa
Jaa, mikäs se goottityylissä on niin pahaa? No, koska myö kaikki ollaan satanisteja ja juodaan verta luolassa ;D Nykyisin on kylläkin aika vaikea löytää asumattomia luolia...
  • Vastaa
Goottityylissä kai sapettaa se näyttävyys ja rohkeus.

Eli 95 % ihmisistä ei uskalla pukeutuva kuten haluavat -vaan menevät massan mukana. Sitten kadehtivat niitä räväkämpiä jotka uskaltavat. Osa ääneenkin.
  • Vastaa
No niin, nyt on pakko avautua, ihan uskomaton tapaus Kampissa tänään! Istuskelin ihan rauhassa yhdellä penkillä kun yhtäkkiä eteeni ilmestyi varsin karmivan oloinen mummeli. Se oikein " laskeutui tasolleni" ja kysyi että puhunko suomea. Vastasin että kyllä ja hän sitten suvaitsi sanoa mulle jotenkin tähän tapaan että: "Ootsä ollut lääkärissä? Sä olet sairas, sun pitää mennä lääkäriin, sä olet ihan hirveän näköinen!" En siinä järkytykseltäni keksinyt mitään piikikästä sanottavaa, haistattelin vaan ja lähdin pois. Ja tällaista kommenttia sain osakseni vain siksi että mulla on violetti tukka (en koe että mun vaatteet olis olleet kovinkaan räväkät sillä hetkellä). Ymmärrän että hiukseni herättävät huomiota, ja suhtaudun ihmisten reaktioihin huumorilla, mutta tää meni yli ymmärryksen! !!! Ja vaikka oli tosi alhainen juttu, niin pakko myöntää, että siitä jäi paha olo. Mummeli taisi kyllä ihan ite olla varsin häiriintynyt, ja oli ITSE "ihan hirveän näköinen!"

Olen täysin samaa mieltä MaleGothHki:n kanssa. Ihmiset ovat aivan uskomattomia paskiaisia, ja paljastavat ************* käytöksellään vaan oman huonon itsetuntonsa, Säälittävää, aikuiset ihmiset!

Kyllä mua varmasti pidetään tosi teininä, varsinkin kun omistan niin paljon Back Streetin vaatteita. Tähän reagoivat myös, öh TRUUUUgootit koska BS ei ilmeisestikään ole tarpeeksi uskottava firma! En edes ole mikään peikkotyttö/emo, en lähellekään!

En voi sietää tuota How Do I Look?-ohjelmaa, se tuhoaa ihmisten persoonallisuuden! Mitä sitten jos ei ole muodikas?! Ja tekisi mieli kurittaa sitä juontaja-akkaa, todella ärsyttävä!

Hmmm, joo, huono päivä.

Intelligent girls are more depressed because they know what the world is really like

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!