No niin, nyt on pakko avautua, ihan uskomaton tapaus Kampissa tänään! Istuskelin ihan rauhassa yhdellä penkillä kun yhtäkkiä eteeni ilmestyi varsin karmivan oloinen mummeli. Se oikein " laskeutui tasolleni" ja kysyi että puhunko suomea. Vastasin että kyllä ja hän sitten suvaitsi sanoa mulle jotenkin tähän tapaan että: "Ootsä ollut lääkärissä? Sä olet sairas, sun pitää mennä lääkäriin, sä olet ihan hirveän näköinen!" En siinä järkytykseltäni keksinyt mitään piikikästä sanottavaa, haistattelin vaan ja lähdin pois. Ja tällaista kommenttia sain osakseni vain siksi että mulla on violetti tukka (en koe että mun vaatteet olis olleet kovinkaan räväkät sillä hetkellä). Ymmärrän että hiukseni herättävät huomiota, ja suhtaudun ihmisten reaktioihin huumorilla, mutta tää meni yli ymmärryksen! !!!

Ja vaikka oli tosi alhainen juttu, niin pakko myöntää, että siitä jäi paha olo. Mummeli taisi kyllä ihan ite olla varsin häiriintynyt, ja oli ITSE "ihan hirveän näköinen!"
Olen täysin samaa mieltä MaleGothHki:n kanssa. Ihmiset ovat aivan uskomattomia paskiaisia, ja paljastavat ************* käytöksellään vaan oman huonon itsetuntonsa, Säälittävää, aikuiset ihmiset!
Kyllä mua varmasti pidetään tosi teininä, varsinkin kun omistan niin paljon Back Streetin vaatteita. Tähän reagoivat myös, öh TRUUUUgootit koska BS ei ilmeisestikään ole tarpeeksi uskottava firma! En edes ole mikään peikkotyttö/emo, en lähellekään!
En voi sietää tuota How Do I Look?-ohjelmaa, se tuhoaa ihmisten persoonallisuuden! Mitä sitten jos ei ole muodikas?! Ja tekisi mieli kurittaa sitä juontaja-akkaa, todella ärsyttävä!
Hmmm, joo, huono päivä.
Intelligent girls are more depressed because they know what the world is really like