Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Mikä goottityylissä on niin pahaa...?

• Muokkasi: HepZusi
  • Vastaa
the_living_dead_girl ite olen vastaavanlaiseen kysymykseen vastannu pummaamalla rahaa uusiin neuloihin "että saatas tääki jätkä taas raiteille". Lähti tyyppi ihan törkeän nopeasti pois.

"Boikotoidaan, Mellakoidaan, Sabotoidaan, Vastustetaan!"

• Vastaa

Lainaus: the_living_dead_girl

hän sitten suvaitsi sanoa mulle jotenkin tähän tapaan että: "Ootsä ollut lääkärissä? Sä olet sairas, sun pitää mennä lääkäriin, sä olet ihan hirveän näköinen!"

Pikkuisen törkeää Onneksi meillä täällä pikku kaupungissa ei ole tuollaista ongelmaa. Vähän voisi kyllä käämit niin sanotusti kärähtää, jos omalle kohdalle sattuisi tuollainen mummo. ...Kaikenlaisia tapauksia sitä onkin..

I focus on the pain. The only thing that's real..

• Vastaa
Joillekin toisten pukeutumis tyyli luo aivan mielettömätn outoja aivoituksia. Ei voi mitään, niiden kanssa vain pitää pystyä elämään...

Jokainen meistä on itkenyt katkerasti, kun elämä ei olekaan antanut meille sitä, mitä hartaimmin olemme tahtoneet. Kaikella on silti tarkoituksensa, kyynelilläkin.

• Muokkasi: Kedira
  • Vastaa
Ihan Pakko kirjoittaa tähän, että ei se goottityyli tai muutenkaan poikkeava ulkonäkö kaikkialla enää onneksi haittaa. Itse pääsin DIAKkiin opiskelemaan vihreästä hiusväristä huolimatta, sekä kauniisti - ja vahvasti - meikattuna saarnaamaan kirkossa (silloin miul kyl oli jo siniset hiukset). Ja lastensuojelusta sain töitä vaikka vaatetus oli yhä gootimpaa (jos nyt niin voipi sanoa) ja hiukset oli silloin pinkit

Mutta on se sitten kumma kuitenkin, miten raja näköjään menee siinä, onko sitä itse äiti ... Kun tyttöni kanssa kuljen ja hän tituleeraa minua äidiksi, saan jos jonkinlaisia kulmien kurtistuksia osakseni, vaikka usein samat ihmiset (juu, kasvomuistini on suhteellisen loistava joskus) muutoin hymyilevät olemukselleni!

"Aikuiset ei opi ikinä mitään, jos lapset on aina kilttejä." (Heinähattu)

• Vastaa
Mulla on yks kaveri, jolle mun romantiikkahenkinen pukeutuminen on ongelma. Se aina valittaa, et mikä luomus sulla nyt on päällä ja et mitä sä laitat juhliin päälle, kun sä arkisestiin kuljet ton näkösenä... Ja valittaa, et miks ihminen, jolla on jo kaapis sata mekkoa tekee aina uusia.

ARGH!!!! Miks viiskymppinen nainen ei ymmärrä et kolmekymppinen on aikuinen päättämään vaatetuksestaan ihan itse!!!
  • Vastaa

Lainaus: Kedira

Mutta on se sitten kumma kuitenkin, miten raja näköjään menee siinä, onko sitä itse äiti

Tuo on kyllä typerää. Ehkä johtuu osittain siitä, että jotkut mieltävät goottiuden vain joksikin "vaiheeksi", joka eletään joskus nuoruudessa ja sitten siitä kasvetaan tylsäksi jakkupukutädiksi/ -sedäksi. Sitten ajatellaan, että tuo on vielä "siinä vaiheessa" eikä ole vastuullinen aikuinen, vaikka asiahan ei todellakaan ole näin.

Seuraavalle joka tulee kommentoimaan jotakin tuosta aiheesta, totetat vaan jotenkin nasevasti millä alalla olet ja katsot mitenkäs sitten kääntyy suu

Yes, I do believe in love that lasts forever. But how long does forever last? That's another story...

• Muokkasi: SyllaBoreal
  • Vastaa
Joskus minunkin isäni ja oma mummoni valittivat jatkuvasti ulkonäöstäni, mutta nyt kun tyylini sanotaanko tavallaan "siistiytyi" niin olen saanut lähinnä kehuja ja hyvää kohtelua joka suunnalta. (siistiytymisellä tarkoitan sitä että meikistä tuli huolitellumpi ja rupesin panostamaan hiustenlaittoon kunnolla yms. vastaavia pikkuasioita)

Aina pitäisi miettiä onko siinä itsessäkin jotain muuttamisen varaa, ei pandakajaalit kovin kauniit ole tai huonosti tupeerattu tukka.
Itseäni ei kys. seikat ärsytä mutta sitten jos haluaa olla "sotkuisemman" näköinen niin pitää varautua kommenttiin.
Kenenkään takia ei kuitenkaan tarvitse muuttaa itseään.

Tällä en tarkoita etteikö saisi olla gootti tai muun aatteen edustaja, saa ja pitääkin olla erilainen!
Mutta joskus suosittelen vilkaisemaan peiliin ennenkuin lähtee pihalle ja tulee sitten itkemään foorumeille miten ihmiset eivät hyväksy.
Jokaisen pukeutumisaatteen voi tuoda esille tyylikkäästi! Olen moneen upeaan goottityttöön/poikaa törmännyt jotka osasivat käyttää tyyliään oikein ja yhdistää upealta näyttäviä vaatteita

Tyyli voi olla vaikka miten raju, kunhan se näyttää hyvältä.
Kaikki värit yhdistettynä niihin vaaleanpunaisiin saappaaisiin ja vihreään takkiin ei näytä hyvältä, ja se tulee varmaan selväksi jos se jotakuta ärsyttää
Eli ei kannata ottaa nokkiinsa jos kaikkia ei miellytä, ei goottityyli ole ainoa jota katsotaan kieroon kaduilla

Tällä foorumillakin on todella upean näköisiä ihmisiä

~~* Sous Le Soleil De Saturne *~~

• Vastaa

Lainaus: pikkumyy

Seuraavalle joka tulee kommentoimaan jotakin tuosta aiheesta, totetat vaan jotenkin nasevasti millä alalla olet ja katsot mitenkäs sitten kääntyy suu

Onneksi tyttöni huolehtii tuosta eikä miun tartte. Mikä tosin on sinänsä hupaista, koska muksu ei itse pukeutumistani hyväksi - on kuulemma liian synkkä ... Vähän sitä itsekkin olen miettinyt, mitenkäs tämä nyt näin, kun tyttöni pukeutuu kuin entisaikojen hippi suurimmaksi osaksi - tapapa sekin kait protestoida vanhempiensa pukeutumiseen *lol*

"Aikuiset ei opi ikinä mitään, jos lapset on aina kilttejä." (Heinähattu)

• Vastaa

Lainaus: Kedira

. Vähän sitä itsekkin olen miettinyt, mitenkäs tämä nyt näin, kun tyttöni pukeutuu kuin entisaikojen hippi suurimmaksi osaksi - tapapa sekin kait protestoida vanhempiensa pukeutumiseen *lol*

Kyllä se vaan niin on, että siinä tietyssä vaiheessa pitää kapinoida vanhempien pukeutumista, arvoja yms. kaikkea mahdollista vastaan. Sillon pitää olla mahdollisimman vastakohtasta siihen verrattuna, mitä mammalla/vanhemmilla.

Yes, I do believe in love that lasts forever. But how long does forever last? That's another story...

• Vastaa

Lainaus: pikkumyy

Tuo on kyllä typerää. Ehkä johtuu osittain siitä, että jotkut mieltävät goottiuden vain joksikin "vaiheeksi", joka eletään joskus nuoruudessa ja sitten siitä kasvetaan tylsäksi jakkupukutädiksi/ -sedäksi. Sitten ajatellaan, että tuo on vielä "siinä vaiheessa" eikä ole vastuullinen aikuinen, vaikka asiahan ei todellakaan ole näin.

Ärsyttävää tosiaan kun oma äitinikin ajattelee noin ja ihmettelee että milloin aijon kasvaa aikuiseksi... goottius on mielestäni elämäntapa eikä mikään "vaihe". Tyhmää kun jotkut ihmiset ajattelevat niin...Kaikki suvussa ajattelevat että kyllä se kohta "normaalisti" alkaa pukeutua ja olisikin jo aika. Mutta ei se aivan niin mene. Täytyy vain sanoa että tämä minun tyylini ja voi ylpeänä erottua joukosta.

Moni kauhuelokuva on alkanut juuri tällä tavalla...

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.