Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Mikä goottityylissä on niin pahaa...?

Kirjoittanut: jeeves (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: jeeves
  • Lähetetty: 19.01.2007 09:30
Siis minun käsityksien mukaan gootteja alkoi ilmestyä sen nykyisessä merkityksessä joskus 80 luvulla, ja silloin he olivat just jotain parikymppisiä. ja onhan ne samat tyypit , ainakin osa heistä, vieläkin goottityyliin pukeutuvia. ja ne on nyt jotain nelikymppisiä. eikä henkilöä pitäs jumaliste arvostella pukeutumisen tai yleensäkään ulkonäön perusteella.
entinen poikaystävä jätti siksi että pukeudun goottityylisesti. ja perustelut siitä miksi goottityylisesti pukeutuvat ovat pahoja oli se, että gootit eivät hänen mielestään kuulu yhteiskuntaan ja ovat alempana muita ihmisiä. Sanoi vaan, ettei jätä, jos alan pukeutumaan normaalisti.
Ei sitten sen koommin olla keskusteltu, mutta kyllä otti hattuun, kauniisti sanottuna.
ja tosian nykyaikana sitä voisi luulla että kaikki ihmiset pystyvät hyväksymään kaikentyylisesti pukeutuneet, mutta kun ei.
ja sama juttu mediassa, mutta ihmisethän ovat median luoneet ja ihmiset ovat sen sanan takana..
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Jensu
  • Lähetetty: 19.01.2007 15:29
Hassua sinänsä, mutta mä en ole kokenut kauhesti mitään negatiivista tyylistäni. Joskus kauan kauan sitten tykkäsin pukeutua esim. ruskeaan kirpparilta löytyneeseen vakosamettihameeseen ja kaikkeen maanläheiseen ja "resuiseen". äitini, joka on aina ollut tarkka meikeistään ja siitä, että hänellä on siistit vaatteet ja laitetut hiukset, ei todellakaan pitänyt siitä. goottityylistäni äiti ei ole koskaan sanonut mitään muuta, kuin sen, että voisiko joskus päällä pitää muutakin kuin mustaa. Äippä kehuu usein ostoksia ja olin aivan varma että hän tuomitsee kaikki korsetit sun muut, mutta ei. Kun olin kirjakaupassa töissä niin vanhat mummot siellä sanoi, että ompas sulla ihana hame ja näytät ihan keijulta tai balleriinalta. Sitten, kuten oon jossakin aikaisemmin maininnut, niin on niitä pissisteinejä ja 50 turkisrouvia, jotka nyrpistävät nenäänsä kävellessään ohi.
Kirjoittanut: Komori (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.01.2007 15:41
Oho! tykkäispä meiänkin äiti mun vaatteista
Kirjoittanut: Jensu (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.01.2007 20:33

Lainaus: Komori

Oho! tykkäispä meiänkin äiti mun vaatteista

Toivon sitä sulle myös! Se helpottaa elämää kummasti.
Kirjoittanut: The_Killer_Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.01.2007 09:31
No jaa, en minä tiedä oikein mikä siinä on pahaa. Kysyin siskolta tässä lueskellessani tätä että miksi hänen mielestään ihmiset suhtautuvat siihen niin pahasti(siskoni ei ole gootti). Ja hänhän vastasi:
'En mä ole ihan varma. Kai se on sitten se juttu, että kun on teini-ikäinen sitä voi pitää vaan jonain vaiheena, että kyllä se kohta ohi menee. Ja kaikki aina painavat villaisella, koska eihän teineillä mitään mielipiteitä ole. Mutta sitten kun on aikuinen ja sen oman tyylinsä ja persoonallisuutensa on jo löytänyt kunnolla niin sitä on sitten vaikeampaa muuttaa kuin jonkun teinin 'äkillisiä' päähän pistoja.' tai jotain tuollaista...
Niin kai se on sitten niin. Mutta minusta siinä ei ole mitään pahaa. Sillä kyllä olen minäkin nähnyt pari tällaista 40-vuotiasta goottirouvaa tuolla kaupungilla.
Kirjoittanut: Rouge_Darkness (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.02.2007 19:59
Ei gooti tyylissä oo mitään pahaa. se vai kertoo että ihminen on rohkea kun tekee sen muut ovat vain kateellisia siitä kun eivät itse uskalla. Niin se vain on.
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.02.2007 10:21
Erilaisuuden takia? Tässä maailmassahan kun ei mitään erikoista, uutta tahi pelottavaa sallita vaan se piru ajetaan maan rakoon vihaisilla tuijotuksilla ja rumilla kommenteilla ajattelematta yhtään onko kyseinen hirviö nyt siltikin ehkä ihminen...
sori,sori olin juuri tuijottevana, erh, siis kaupungilla!
Kirjoittanut: Heyni (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2007 11:28
Mä oon asunu koko ikäni samassa asunnossa/talossa mummon kanssa ja pennusta lähtein oon ollu mustan perään, muut värit mä oon alkanu vasta viime aikoina hyväksymään (kuulemma johtuu siitä että mä en oo nykyään enää niin masentunu ku ennen..)
Musta tyylihä tottakai mummoa rieppoo ja sama on vanhimpien sukulaiten kanssa, yritetään väkiste lahjotella vaikka mitä kivaa värikästä vaatteita ja valkeita lakanoita pinkeillä kukilla.. Mummo joskus kouluaikaan jo haukku mut kaverille mustaksi ruusuksi. Melkein kiitin kohteliaisuudesta mut sit tajusin että paree varmaan pitää suu kiinni

Njotta odottelen mitä mieltä rakas isoäitini on seuraavien vuosien vaatteista , tyyli alkaa olemaan aika selvillä. Eka vaan käyn kiltisti läpi kaik operaatiot mitä nyt on tehtävä tälle ruholle.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.03.2007 15:16
Mun tyylin alkuvaiheessa meikkaamistani ja vaatteita, niittejä ja muita pidettii vaa kaikkien muidenkin läpikäyntivaiheena, jonka ne odotti menevän pois, mutta vaikenivat ku pysyinkin sitten siinä ja siit tuli osa mua.Mummot ja trendinuoriso sekä osa lapsista toki nauraa aina ja voi haukkuaki suoraa.. Siskolle ja fsijalleni tämä ei ole enää ongelma, mut kaikkee ne ei siltikää hyväksy.. Goottityyli on kaunis, viehättävä ja kaunis, mutta rajat silti siinäkin. Erilaisuus on ehkä rikos tässä massateollisuusyhteikunnassa. Erilaisuus mielletään silti tabuksi, vaikka sen sanotaan olevan rikkaus.. Minä olen silti juuri sellainen kuin rakastan, mitäs me muista?
Kirjoittanut: Mariel (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.03.2007 15:11
PRKL! En kanssa tajua ollenkaan...
Satuinpa muuten lukemaan kirjan, jossa tyyppi oli ensin "gootti" ja sitten lopussa hän muka teki suurenkin parannuksen vaihtaessaan tyyliä...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit