Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Mikä goottityylissä on niin pahaa...?

• Muokkasi: Swanette
  • Vastaa

Lainaus: Mariel

Satuinpa muuten lukemaan kirjan, jossa tyyppi oli ensin "gootti" ja sitten lopussa hän muka teki suurenkin parannuksen vaihtaessaan tyyliä...

Minäkin luin sellaisen ja ärsytti suunnattomasti. o_O Mikä kirja oli kyseessä, jonka luit?

Tein kyseisestä romaanista muuten esitelmän ja esseen koulua varten ja muistin tietysti kritisoida moista tyylievoluutiota.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vastaa
Pöh.. moiset ovat kurjia

HC-Wild Line

• Vastaa
no netäs se sarja mikä tuli kakkoselta joskus keväällä tai kesällä, missä perhe muutti jonnekin saareen, ja perheen isä oli siis lääkäri, ja tytär gootti, ja muut tavallisia, ja sitten siellä saarella kaikkien välit paranivat ja oli onnellsita ja tyttökin siinä vaalensi hiuksensä mustista rukseisiin ja alkoi käyttämään kauniita ja tavallisia vaatteita ja se ******** minua. typerää piilovattuiluvaikuttamista.

katkeria aatoksia.Ahihi

• Vastaa
Ääh, miten ihmiset ovatkin niin manipuloitavissa, että muuttuvatki ihan "normeiks"? Tais se olla vaa angstaamistaan sellanen, jos kerra muuttui siellä.. vaikka mä muuttasin mihin ja välit ois millaset vaa, niin minä pysyisin tällasena.. mua ei muuta kukaa muu ku mä ite..

HC-Wild Line

• Vastaa
Ihmisten yleiskäsitys gootista on se että he pitävät sitä pelkästään angstailuna...
  • Vastaa
Se ilmeisesti, koska ei hukuta massaan, vaan ollaa sopivasti eduksemme erottuvia.. Yksiki vastaankävelevä ei niin kaunis nainen kyyläs mua niin ilmeinen hymy naamallaan, et mun piti kunnolla pahasti mulkasta takasin ku ärsytti ..

HC-Wild Line

• Vastaa
Tää voi olla vähän ulkona koko keskustelusta, mutta en nyt viitsinyt tämän takia aloittaa uutta ketjua. Eli, kuulin joskus jostain, että aito gootti ei koskaan mainosta olevansa gootti.(Noooo....hohohoo.) Poikakaverini ei missään tapauksessa halua sanottavan itseään gootiksi vaikka näyttääkin tälläiselta, eikä muutenkaan oikeen diggaile meiningistä(lukuunottamatta kauniita tyttösiä ) Tästä minä jaksankin hänelle kuittailla aina, että "oikea gootti ei koskaan sano olevansa gootti, eli sinähän vasta oletkin true" Joskus miekkonen suuttuu ihan toden teolla tästä.

"Frankly my dear, I don't give a damn"

• Vastaa

Lainaus: Transylvania

Eli, kuulin joskus jostain, että aito gootti ei koskaan mainosta olevansa gootti.(

Minä olen myös kuullut tuon lauseen, ja viimeksi tänään tulikin pohdittua juuri sitä. Se kuulemma ainakin osittain liittyy siihen, että goottien sanotaan pitävän yksilöllisyyttä niin suuressa arvossa, etteivät halua tulla lokeroiduksi. Osittain tuo on varmaan ihan tottakin, en minä ainakaan pidä kovin sopivana huudella ihan joka paikassa "hei, olen aito gootti!" Toisaalta en kyllä ihan allekirjoita sitä, että gootti ei saisi ikinä kutsua itseään gootiksi. Goottius kun pitkälti määräytyy minusta senkin perusteella, pitääkö ihminen itse itseään goottina vai ei, jolloin syntyisi pieni ristiriita. Ketä sitten enää voi pitää goottina, jos kaikki gootit sen jyrkästi kieltäisivät? Ja jotkut gooteilta vaikuttavathan eivät oikeasti ole eikä halua olla gootteja, olisi ehkä vähän epäreilua alkaa tosissaan kutsua heitä gooteiksi.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vastaa
Mikäkö goottityylissä on niin pahaa...?

MINÄ!!!

muhah, on pitänyt sanoa noin jo kauan aikaa.

Vah! Denuone latine loquebar? Me ineptum. Interdum modo elabitur.

• Vastaa

Lainaus: Transylvania

oikea gootti ei koskaan sano olevansa gootti, eli sinähän vasta oletkin true

Hör hör....
No noinhan se on...
Enhän minäkään ole gootti...

"If you were the heavens I would be the wind" Deathstars:Razor end

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.