Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Mikä goottityylissä on niin pahaa...?

• Vastaa

Lainaus: Transylvania

Eli, kuulin joskus jostain, että aito gootti ei koskaan mainosta olevansa gootti.(

Taman takia haluaisinkin t-paidan, jossa lukee krisseshow-tyylisesti Vähänks oon gootti.

"I reject your reality and substitute my own!" - Adam Savage

• Vastaa
Muistan joskus jossain muodonmuutos-ohjelmassa nelosella oli just joku gootti-tyylinen nainen, niin siitä 'tehtiin' sellanen ihq-nätti-naapurintytön näkönen... Sen kaverit oli ihan kauhuissaan, että siitä on tullu ihan friikki. Vaikka kaikki muut siellä varmaan piti niitä sen kavereita ihan friikkeinä.
Mä olin ihan järkyttyny siitä millaseksi se 'muutettiin'. Sillä oli niin ihanat hiuksetki ja kaikki. :/
  • Vastaa

Lainaus: FilthyMannequin

Muistan joskus jossain muodonmuutos-ohjelmassa nelosella oli just joku gootti-tyylinen nainen, niin siitä 'tehtiin' sellanen ihq-nätti-naapurintytön näkönen...

Miten se nainen oikein suostui sellaiseen? :/ Minä ainakin pistäisin stoppia siinä vaiheessa, jos tyyliäni yritettäisiin vääntää kokonaan toisenlaiseksi. Omat mieltymyksethän sen tyylin yleensä ratkaisevat.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vastaa

Lainaus: Swanette

Miten se nainen oikein suostui sellaiseen? :/ Minä ainakin pistäisin stoppia siinä vaiheessa, jos tyyliäni yritettäisiin vääntää kokonaan toisenlaiseksi. Omat mieltymyksethän sen tyylin yleensä ratkaisevat.

En tiiä. O.o Se halus kokeilla jotain uutta. Ja se oli oikein tyytyväinen sitten siihen uuteen ulkonäköönsä.
  • Vastaa

Lainaus: FilthyMannequin

Lainaus: Swanette

En tiiä. O.o Se halus kokeilla jotain uutta. Ja se oli oikein tyytyväinen sitten siihen uuteen ulkonäköönsä.

Näin saman jakson, muistaakseni nainen halus näyttää, että pystyy myös näyttämään "normaalilta". Ei siis ollut mitään minän etsintää vaan täysin kokeilu

Jonkun samankaltaisen näin myös jossa punkki tyttö vaihtoi tuttifrutti-ihquksi ja toisin perin. Kummatkin oli tyytyväisiä lopputulokseen, mutta silti pitivät enemmän siitä, mitä aikasemmin olivat.

Minulla on sielu.

• Muokkasi: FilthyMannequin
  • Vastaa

Lainaus: Shaft

Näin saman jakson, muistaakseni nainen halus näyttää, että pystyy myös näyttämään "normaalilta". Ei siis ollut mitään minän etsintää vaan täysin kokeilu

Jonkun samankaltaisen näin myös jossa punkki tyttö vaihtoi tuttifrutti-ihquksi ja toisin perin. Kummatkin oli tyytyväisiä lopputulokseen, mutta silti pitivät enemmän siitä, mitä aikasemmin olivat.

Niin no siitä onki kyl aika kauan aikaa ku näin sen ohjelman. Et ei oikeen muista tarkkaan.
  • Vastaa
Hei! Olen nähnyt samanlaisen ohjelman, ettei olisi sama Ja siinähän se halusi "normaalin" tyylin itsekkin ja perhe koko ajan painosti vaihtamaan tyyliään. Perheensä takia se siihen alunperin taisi suostuakkin.
  • Vastaa
Mä muista yhden sarjan, joka näkyi saksassa, niin siinä oli kans "goottityttö". Perhe muutti maalle asumaan ja tyttöä kiusattiin uudessa koulussa. Sitten se masentui ja yritti soluttautua muiden joukkoon, epäonnistui ja sitten sinne tulikin goottipoika ja niistä tuli pari. Kerrankin näin Mutta juu, se on kyl ihan ihme,ku gootit on niin pahoja jne... Kai tavikset vierastaa kauniisti pukeutua ihmisiä x)

Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)

• Vastaa
Kyllä vanhat ihmiset, jopa suht nuoret perheelliset äidit ovat päin naamaa äkäisesti kauhistelleet, kuinka lasten kiertävään tivoliin edes kehdataan minun näköisiäni päästää?! Silloin suututti, koska itse eivät todellakaan olleet yhtää sen kauniimpia tai varmaa edes parempia ihmisinäkään. Osa pitää ja saanut muuttaa musta kösitystää kun oon löyny hyvällä käytökselläni ne seinään

HC-Wild Line

• Vastaa
Joskus tuntuu, että suuri osa suomalaisista on jotakin ihmeellistä tuulipukukansaa, jotka eivät siedä yhtään kaunista ja näyttävää pukeutumista Linnanjuhlien ulkopuolella. Kuulostaa hassulta, mutta siltä se vain alkaa vaikuttaa.

"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 goottiyhteisön jäsentä (). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!