Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!
Lainaus: Swanette
Joskus tuntuu, että suuri osa suomalaisista on jotakin ihmeellistä tuulipukukansaa, jotka eivät siedä yhtään kaunista ja näyttävää pukeutumista Linnanjuhlien ulkopuolella. Kuulostaa hassulta, mutta siltä se vain alkaa vaikuttaa.
Minulla on sielu.
Lainaus: Shaft
Se on sitä kateutta, Suomalaisten voimavara. Naapurilla ei voi olla suurempi auto, muilla ei saa mennä paremmin kuin itsellä. and on, and on.
Ihmiselle on enemmän etua siitä, että kukin saa elää mielensä mukaan kuin että hänet pakotettaisiin elämään niin kuin kaikista muista näyttäisi parhaalta. - J. S. Mill
Naapurilla ei voi olla suurempi auto,
Leuka rintaan ja nöyränä kohti uusia pettymyksiä...
"She wore far too much rouge last night and not quite enough clothes. That is always a sign of despair in a woman." - Oscar Wilde
Pääsisinpä niin pitkälle, että voisi vielä kerran alkaa kokonaan alusta. (Jouko Tyyri)
Impotenssin määritelmä: Maan vetovoima voittaa naisen vatovoiman.
Lainaus: raavittu
Veikkaisin että se on se pelko, miksi ihmiset ei pidä erikoisesta tyylistä. Samoin se,ettei tunneta, että mikä on tyylin ajatus tai tarkoitus, saattaa pelottaa ihmisiä.
"And in the sea there is a fish, a fish that has a secret wish, a wish to be a big cactus with a pink flower on it"
Lainaus: FrozenCorpse
Kyllä vanhat ihmiset, jopa suht nuoret perheelliset äidit ovat päin naamaa äkäisesti kauhistelleet, kuinka lasten kiertävään tivoliin edes kehdataan minun näköisiäni päästää?! Silloin suututti, koska itse eivät todellakaan olleet yhtää sen kauniimpia tai varmaa edes parempia ihmisinäkään.--
Meidän entinen naapuri oli just tollanen
Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.