keppi, vain huonoitsetuntoiset haukkuvat toisten pukeutumista kyseisen henkilön kuullen. tulee mieleen lähinnä joku peruskoulun koulukiusaamistilanne, ettei kepillä olisi itsekin tällaisia taustoja?
sivistynyt, itseään kunnioittava ihminen ei auo päätään muille varsinkaan tyylistä tai vaatteista, jokaisella on oikeus pukeutua, kuten haluaa. mielipiteet jokainen saa omistaa, kyllä tulee ystävieni kanssa naurettua hirveille vaatteille ja omituisesti käyttäytyville ihmisille, mutta mitä järkeä on mennä sanomaan, että "ompas sulla hirveet kengät" tai sitten teinix-vihjailevasti "vitsi q mageet housut, mun faijalla on kans tollaset" ja hirveä tupakanhajuinen kikatus.
me emme tee itsestämme marttyyreja, (puhun nyt sivistyneiden goottien puolesta, sivistyneisyyden pitäisi kuulua jokaiseen itseään kunnioittavaan goottiin, en laske tähän myös täällä esiintyviä -elämä on hirveetä kun mun kultakala kuoli ja muutenkin tää on niin ***** paikka että tapanpa itteni ja se tod on vaan mun oma asia-) jos joku asia kyrsii, sen saa purkaa täällä, kirjoittamalla se onkin helpompaa.
hah, ja kyllä naama aika nyrpeänä pitäisi kadulla liikkua, jos jokaiselle tavikselle pitäisi nyrpistellä.
keppi ei siis taida tuntea alakulttuurimme tapoja, tuskin gootti onkaan. tämä on gootti.net ja täällä keskustelevat vain ja ainoastaan gootit, muut voivat tehdä oman sivun esim semigootit.net tai dissataangootit.net
olen puhunut, ja nyt sitten nauran viellä kepin järjettömille viesteille

The best things in our life are unseen, that's why er close our eyes when we dream, kiss...