Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kauneus(?)leikkaukset

Kirjoittanut: purpledreads (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 16.11.2008 00:30
Kauneusleikkaukset ovat nykyään arkipäivää. Melkein kenellä vain on mahdollisuus käydä täyttämässä uurteitaan, lisäämässä hieman täytettä sinne sun tänne ja ottamassa pois ylimääräistä fyllinkiä.
Itse koen kauneusleikkaukset normaaleina elämään kuuluvina toimenpiteinä. Olen itsenäinen nainen, tienaan itse rahani ja todellakin voin käyttää rahani niin kuin haluan. Jos operaatio tekee minut onnelliseksi, niin se on sen arvoista. Ja voin kertoa, että joka ikinen operaatio on tehnyt minut onnelliseksi ja tyytyväiseksi. Mitä siitä , että olen joutunut ehkä kierteeseen. Omahan on kroppani. Kuuluuko sitten luterilaiseen moraaliin paheksua itseään parantelevia miehiä tai naisia? Jos on ollut onnellinen ja syntynyt täydelliseksi, ei voi mielestäni kritisoida toisen tarvetta korjailulle.
Kirjoittanut: Berzerker (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.11.2008 00:55

Lainaus: purpledreads

Kuuluuko sitten luterilaiseen moraaliin paheksua itseään parantelevia miehiä tai naisia? Jos on ollut onnellinen ja syntynyt täydelliseksi, ei voi mielestäni kritisoida toisen tarvetta korjailulle.

Kuuluu jos kyseessä on pappi joka vaihtaa sukupuoltaan, muussa tapauksessa se on vain henkilökohtainen kysymys.
(offtopicia, kirkko menettää Lutherialaisuuden jos tätä katsotaan ihan hyvänä, saa nähdä kuinka moni haluaa ransu-papin... Niin ja mitä ilmeisemmin MIES (kieltäydyn kutsumasta sukupuolta vaihtaneita naisiksi) siunaa homopareja luvatta koska tavalliset uskovaiset eivät transu-pappia halua.)
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.11.2008 01:32

Jos on ollut onnellinen ja syntynyt täydelliseksi, ei voi mielestäni kritisoida toisen tarvetta korjailulle.

Millainen on mielestäsi täydellinen ihminen? Jos itse ajattelen nuoruuttani, olin varmaan aika lähelle täydellinen/virheetön noin fyysisesti, mutta ei siitä ollut juurikaan iloa silloin, koska perinaiselliseen tapaan etsimällä etsin itsestäni virheitä ja pyörittelin niitä mielessäni ihan liikaakin. Nyt sen sijaan, kolmekymppisenä ja äitinä voin rehellisesti iloita siitä, mitä vielä on jäljellä. Ja olla samalla miehellenikin iloksi. Voisin toki korjauttaa itsestäni asian sieltä täältä... mutta prkl saan luvan kelvata näinkin. En kritisoi kauneusleikkauksia tai niitä haluavia ihmisiä. Ihan sama, mitä muut itselleen tekevät. Ovathan lävistykset ja tatuoinnitkin kaunistautumista ja kehonmuokkausta, näitähän löytyy melkein jokaiselta nykyään.

olen joutunut ehkä kierteeseen

Kuulostaa aika pahalta. Ihminen on niin paljon muutakin, kuin pelkkä ulkokuori. Pelkäätkö, että se ei riitä?
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.01.2009 19:16
Nostetaanpa tämäkin haudastaan uusien tulokkaiden ulottuville.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.01.2009 20:11
Toivoisin saavani isommat rinnat....
Kirjoittanut: SeKukaVaaniiSängynAlla (Jäsen)
  • • Muokkasi: SeKukaVaaniiSängynAlla
  • Lähetetty: 29.01.2009 21:51
Jatketaan tätä linjaa että korjausleikkaukset (onnettomuudesta/epämuodostumasta jne.) ovat mielestäni todellakin ok, siinähän ihminen haluaa vaan näyttää ns. normaalilta. Onhan tämäkin tietysti itsetuntoon liittyvä asia, mutta ei samalla tavalla kun nuo "turhat" leikkaukset.

Silikoneista...noh, jos se saa jonkun tuntemaan itsensä kauniimmaksi ja hyväksytymmäksi niin antaa palaa. Mun mielestä silikonit on niin ruman näköset, jos ovat siis semmoset pallukat ja kaula-aukko on semmonen kuilu+2 ilmapalloa. Onhan niitä toki ihan onnistuneitakin silikonitissejä, mutta silti itseäni epäilyttäisi se miltä ne tuntuisi. Ja miltä ne tuntuisivat siltä joka niitä pääsee puristelemaan? Lisäksi tulisi mieleen, että minua ainakin vaivaisi aika lailla juuri se, että mitäs jos ne puhkeaa tai jotain.

Ja tietysti leikkaus on aina leikkaus, vaikka sen tekisin itsensä takia tai korjatakseen jotain oikeata vikaa. Siihen liittyy aina riskinsä.

Itse en koe tarvetta mennä veitsen alle, vaikka rintamukseni ei olekaan sieltä muhkeimmasta päästä. Olen niin kipuherkkäkin että pelottaisi se kipu mikä iske kun herää nukutuksesta (jos herää).
Kirjoittanut: Und3ad (Aktiivi)
  • Lähetetty: 29.01.2009 22:12
itse en oikein haluaisi paljoa muuttaa itsessäni (olishan tietenki periaatteessa ihan kiva jos olis paremman näkönen, mut musta tuntuu et sillon en olis oma itseni)
sitte toi et jos on jonku onnettomuuden takia jotai epämuodostunutta tjms. niin kyllä mä ymmärrän jos sillon menee johki leikkaukseen, kyl mäki varmaan menisin joissain tapauksissa mutta...
Mul on mun oikeen puoleinen käsi murtunu noin 10v sitten ja se on siitä kasvanut aika rajusti vinoon mut niin kauan ku se ei oo haitaksi niin en mä luultavasti aio leikauttaa sitä normaaliks, siit on jo tullu osa mua. (ja sillon kiva pelotella porukoita xD) kyllä mä kumminki pidän yleensä kesälläkin pitkähihaista paitaa ettei jokanen vastaantulija tuu kysyy, että tarviinko ambulanssin
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.01.2009 22:37
Eiköhän sellaiset onnettomuuden jälkeiset / muut vastaavat korjausleikkaukset ole ihan ok, mutta sitten jos ihan huvinsa vuokseen alkaa muuttaa itteensä, niin en oikeen jaksa ymmärtää...
Joten, minun puolestani saisivat suksia kuuseen...
Itelläni tosin on niinkin ihana vika että toinen tissi on huomattavasti pienempi, ärsyttää mutta ei voi mitään. Tai ainakin mä huomaan sen olevan pienempi. Mutta siinäpähän on sitten.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.01.2009 22:59
sitten kun on rahaa, ja muutenkin varaa, niin tahtoisin pienemmät rinnat. ei tarvitsisi enää käyttää semmoisia mummorintsikoita vaan voisi ostaa semmoset nätit...
Kirjoittanut: SnowWhite- (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.01.2009 07:00
Itse myös hyväksyn kauneusleikkaukset, varsinkin nuo onnettomuuden jälkeiset ja muut ei-turhaan-tehdyt-korjaukset. Muutenkin, jos nyt haluaa korjailla itseään, ja massia löytyy, niin mikä ettei..Kunhan tosiaan muistaa, kuten Piiskansiima jo tuossa mainitsi, että ne operaatiot on tosiaan leikkauksia, eli ei mitään piis-of-kei-juttuja, jota voisi verrata kosmetologilla käyntiin.

Ja jos nyt rehellisiä ollaan, niin voisin korjauttaa rintani, jos vaan rahaa löytyisi. En nyt mitään mielettömiä potkupalloja haluaisi, mutta täytettä edes sen verran, ettei olisi tällaiset typerät teinitissit..Kun kuitenkaan tuskin tästä enää rintamus kasvaa, ellei sitten tule joku kolmenkympin kasvupyrähdys. Sitä odotellessa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit