Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kauneus(?)leikkaukset

Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.04.2008 12:02

Lainaus: Piiskansiima

Tämä tuli vain mieleen tuosta lauseesta. Kamalan näköistä kun kolmen sukupolven naiset ovat samanikäisen näköisiä...

no niinpä. saahan sitä haluta nuorelta näyttää mutta rajansa kaikella.
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 03.05.2008 13:08

Lainaus: BronzeRain

Minä taas en ymmärrä tuota ikää vastaan taistelua. Ihminen ikääntyy, ja niin kuuluukin. Monissa muissa kulttuureissa vanhuksia arvostetaan, meidän länsimaisessa kulttuurissa vanheniminen mielletään heikkoudeksi ja vanhenemisen merkit ovat rumia.

En minäkään ymmärrä tuota taistelua ikää vastaan. Rypyt on merkki siitä, että on elänyt normaalia elämää. Tietenkin huonoja tapoja, esim. tupakointia ja alkoholin liiallista käyttöä, välttämällä iho näyttää vanhempanakin paremmalta.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Lähetetty: 03.05.2008 14:42
Onpa muuten osuvasti professori nordströmin plastiikkakirurgisen sairaalan mainos tuossa.

Katsoin tässä päivänä eräänä ohjelman jossa oli pääosassa nainen jolle oli tehty nelisenkymmentä kauneusleikkausta. Enihau, naikkosta fanitti toinen naikkonen joka olikin syntyjään mies. Näytti kuitenkin sellaiselta perus playboy meijeritytöltä (siis valtavat utareet). Mitä olette mieltä tuon sorttisista sukupuolenvaihdosleikkauksista?
Kirjoittanut: The Evil Fairy (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.05.2008 16:14
Musta tuntuu jotenkin oudolta, että joku voi oikeasti inhota itseään/kehoaan niin paljon että haluaa olla vastakkaisen sukupuolen edustaja.
Kyllähän mä itsekkin välillä läpällä heitän et "voisinpa olla mies", mutta kyllä mä oikeasti olen itseeni suht tyytyväinen.
Olisi kiva jos voisi kuulla totuuden miksi joku mies leikkauttaa itsestään naisen ja hommaa jumalattomat silikonit.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 03.05.2008 19:36

Lainaus: The Evil Fairy

Musta tuntuu jotenkin oudolta, että joku voi oikeasti inhota itseään/kehoaan niin paljon että haluaa olla vastakkaisen sukupuolen edustaja.

Kyse ei välttämättä ole itsensä tai kehonsa inhoamisesta. Henkilöt jotka vaihtavat sukupuoltaan yleensä tuntevat olevansa oikeasti vastakkaista sukupuolta, mutta ovat ikäänkuin "syntyneet väärän sukupuolen kehoon". Silloin on minusta aika luonnollista, että haluaa olla fyysisestikin sitä sukupuolta jota tuntee henkisesti edustavansa.

Se taas sitten, ovatko isot silikonit normaali osa sukupuolenvaihdosprosessia, on asia erikseen. Sukupuolenkorjausleikkaukset nyt ovat kuitenkin aivan eri asia kuin kauneusleikkaukset.
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 03.05.2008 20:04

Lainaus: Swanette

Silloin on minusta aika luonnollista, että haluaa olla fyysisestikin sitä sukupuolta jota tuntee henkisesti edustavansa.

Koen, että olen syntynyt ihan väärään kehoon. Olen oikeasti paistinpannu. Onko OK jos käyn vähän tuunauttamassa kehoni lookkia?
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.05.2008 20:57

Lainaus: kuopassa

Koen, että olen syntynyt ihan väärään kehoon. Olen oikeasti paistinpannu. Onko OK jos käyn vähän tuunauttamassa kehoni lookkia?

Mikäettei! Olisit varmasti aika hehkeä paistinpannu.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 03.05.2008 21:09

Lainaus: Swanette

Mikäettei! Olisit varmasti aika hehkeä paistinpannu.

Joo, oikeen kunnon rautapannu, jolla saa parhaat pihvit ja kastikkeet
Kirjoittanut: kuopassa (Ylläpitäjä)
  • Lähetetty: 03.05.2008 21:14
Oi teitä. Kiitos! Nyt vallan tirisen iloisesti.

(Yes, yes. Olemme jälleen tehneet historiaa ja alittaneet riman keskustelun laadun suhteen.)
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.05.2008 12:57
No, palatakseni takaisin aiheeseen. Minusta kauneusleikkauksissa ei ole mitään väärää, mutta siinäkin pitäisi muistaa se kohtuus. On kuitenkin ihmisiä joilla on synnynnäisiä ongelmia ulkonäkönsä kanssa, esim. hörökorvaisuus tms. On myöskin elämäntilanteita joissa kauneusleikkaus voi tulla kyseeseen itsetunnon palauttamiseksi. Esim. rintasyöpä, raskauden aikainen vatsan venyminen jne.
Se kuitenkin arveluttaa jos henkilössä ei ole ulkoisesti juurikaan mitään "kauneusvirhettä" niin miksi hän haluaa mitään korjata. Silloin pitäisi osata arvioida josko minäkuva ja vartalokuva olisivat sekoittuneet toisiinsa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit