Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kauneus(?)leikkaukset

Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 14.04.2008 12:48
Itse taas hyväksyn myös turhamaisuuden takia suoritettavat kirurgiset operaatiot ja ymmärrän niitä ihmisiä, jotka haluavat käydä kauneusleikkauksissa. En siis ole tuomitsemassa ketään mokoman asian vuoksi.
Olen itse täysin tyytymätön rintoihini ja monesti on käynyt mielessä, että kävisin tulevaisuudessa, sitten kun minulla olisi varaa moiseen operaatioon, laittattamassa itselleni silikonit.

Pitää nyt katsoa, että jos olen vielä viiden - kymmenen vuoden päästä yhtä tyytymätön itseeni, niin siinä tapauksessa alan vakavasti harkita kirurgin veitsen alle menemistä.
Turhamaista? Kyllä, mutta olen ja olen aina ollut erityisen pinnallinen omaa ulkonäköäni kohtaan ja minua suoraansanottuna häiritsee elää tämän mielestäni täysin kehittymättömän kropan kanssa.
Kirjoittanut: Pic (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.04.2008 13:05
Hyväksyn kauneusleikkaukset, olivatpa ne sitten terveydellisiä tai kosmeettisia. On jokaisen oma asia, mitä vartalollaan haluaa tehdä. Ja ainakin minun on pakko myöntää, että esim. Cher on onnistunut leikkelemään itsestään parikymmentä vuotta nuoremman näköisen. Vastaavasti esim. Dolly Parthon... noh, googlettakaa ja päätelkää itse.

Itse joudun varmaan jossain elämäni vaiheessa veitsen alle menemään. Suvussa kulkevat mm. raskaat luomet jotka todennäköisesti estävät minua näkemästä kun olen vanha, ellei niitä leikata. :/ Rintojen pienennystäkin saatan laittaa harkintaan, jos käyvät selälle haitallisiksi.
Kirjoittanut: predatoress (Jäsen)
  • • Muokkasi: predatoress
  • Lähetetty: 16.04.2008 01:54
Minulle on aivan sama,mitä ihmiset ruumiilleen tekevät, mutta kauneusleikkauksiin käytettävä työ ja osaaminen on aina pois sitten varsinaisesta kirurgisesta tarpeesta. Juurikin nuo kitalakihalkioiden ym. korjailun ymmärrän terveydellisistä syistä, mutta hemmetti, minusta turbohuulipovipommialienit ovat vielä järkyttävämmän näköisiä, kuin mitä "aidot" ihmiset. Sitten jos joku ihastuu tällaiseen muoksittuun vartaloon, niin voi vain kysyä itseltään, olisiko tuokaan tyyppi kiinnittänyt mitään huomiota siihen entiseen harmaavarpuseen.

Tulevaisuudessa jotkut ihmisen kehitysasteet kaivelevat luurankojamme ja löytävät silikonilölleröt jostain rintakehän päältä, ja nimeävät aikakautemme silikonikaudeksi
Kirjoittanut: Kirottu (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.04.2008 09:46
Mielestäni kauneusleikkauksissa on aina riskinsä ja varsinkin silikonien ottaminen tarkoittaa sitä, että rahaa pitää olla myös vuosia myöhemminkin käytössä uusien leikkausten takia. Niin ja tietysti ne mahdolliset ongelmat silikonien kanssa kannattaa muistaa. Jokainen tekee mitä tekee, mutta liika on aina liikaa.
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.04.2008 11:23

Lainaus: Piiskansiima

Joo, noh. Plastiikkakirurgianhan voi periaatteessa jakaa kahtia, eli on olemassa juuri tuollaista niinsanotusti tarpeellista fysiikan parantelua kuten korvien, kitalakien tms. korjailua sekä sitten sitä plastiikkakirurgiaa jota tehdään koska valmiiksi terve ihminen haluaa buustata ulkonäköään.

Jos baikkapa menettäisin toisen rintani, tai saisin pahoja palovammoja näkyville alueille, niin tottakai haluaisin korjata asiaa. Nykyäänkin uusi rinta voidaan rakentaa omasta rasvasta, lihaksesta ja ihosta.

Mutta sitä en voi käsittää, että jotkut haluavat työntää silikonia nahkansa alle, siinähän on aika isot riskitkin, jos se vaikka puhkeaa. Tai että tungetaan jotain myrkkyä naamaan eikä sitten saada edes luonnollista hymyä aikaseksi (botoxhan tehdään botoxiini nimisestä aineesta, joka on pieninäkin annoksina hengenvaarallista hermomyrkkyä)

Minä ainakin aion vanheta arvokkaasti ryppyineni ja läskeineni
Kirjoittanut: Nymfoma (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.04.2008 17:06
Jos rahaa olisi niin ehdottomasti menisin.
Nenää voisi pienentää sekä tissejä vähän nostaa, eikä tuota vatsaakaan voisi unohtaa.
Lapsen saanti tehnyt veronsa...
Kirjoittanut: Emily (Jäsen)
  • • Muokkasi: Emily
  • Lähetetty: 25.04.2008 21:53
Ymmärrän ulkonäön korjailun isommassakin mittakaavassa siinä vaiheessa, kun päälaki paistaa ja rypyt syvenee. Mutta jos vaikkapa nuori, kiinteäkroppainen nainen haluaa tehdä itsestään barbin niin kannattaisi kokeilla itsetutkiskelua eikä kauneusleikkausta.
Itsessäni en muuttaisi mitään, mutta vanhempana voisin korjailla silmäluomia tai poistattaa suonikohjut, jos jotain tarvetta ilmenee. Mutta mistäs sitä tässä vaiheessa tietää mitä tekee 10-20 vuoden kuluttua.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.04.2008 22:29

Lainaus: Emily

Ymmärrän ulkonäön korjailun isommassakin mittakaavassa siinä vaiheessa, kun päälaki paistaa ja rypyt syvenee.

Minä taas en ymmärrä tuota ikää vastaan taistelua. Ihminen ikääntyy, ja niin kuuluukin. Monissa muissa kulttuureissa vanhuksia arvostetaan, meidän länsimaisessa kulttuurissa vanheniminen mielletään heikkoudeksi ja vanhenemisen merkit ovat rumia. Ei minusta rypyissä ole mitään pahaa. Jotenkin ahdistaa kun katselee lehdestä Madonnan tms kuvia, kun naikkoset ovat jo viidenkympin rajapyykin ylittäneitä ja näyttävät nuoremmilta kuin minä, joka olen alle kahdenkymmenen. Ei se ole tervettä eikä kaunista.
Ymmärrän kyllä suonikohjujen poistamisen, sillä ne voivat kehkeytyä terveysriskiksi. Rypyt eivät.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.04.2008 23:44

Lainaus: BronzeRain

naikkoset ovat jo viidenkympin rajapyykin ylittäneitä ja näyttävät nuoremmilta kuin minä, joka olen alle kahdenkymmenen.

Tämä tuli vain mieleen tuosta lauseesta. Kamalan näköistä kun kolmen sukupolven naiset ovat samanikäisen näköisiä...
Kirjoittanut: Emily (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.04.2008 11:25

Lainaus: Piiskansiima

Tämä tuli vain mieleen tuosta lauseesta.

Huh. Siinä on innostuttu jo vähän liikaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit