Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Talvi tulee, miten se vaikuttaa pukeutumiseen..?

Kirjoittanut: Vulpecula (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Vulpecula
  • Lähetetty: 06.09.2007 10:10
Ihana talvi tulossa!
Rakastan pukeutua oikein moniin vaatteisiin: erityisesti runsaat, pitkät hameet kuuluvat talvipukeutumiseeni. itse asiassa käytän kylminä vuodenaikoina hametta enemmän kuin lämpiminä säinä.. jollain tapaa se on se halu näyttää naiselliselta kunnon pakkasilla ja talvitamineisiin sulloutuneena.
Kirjoittanut: Huuhkaja (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Huuhkaja
  • Lähetetty: 06.09.2007 12:45
Mäkin nautin kun syksy (ja talvi) tulee. En muuten mutta pukeutumisen takia. Tykkään paksuista, lämpimistä vaatteista. Pidän muutenkin enimmäkseen pitkiä hameita, mutta talvellä ne on hyviä ja musta hame on lämpimämpi kuin housut.
Nyt olen monena aamuna miettinyt, että joko voisin laittaa pitkän nahkatakkini. Tykkään siitä kovasti mutta en osaa sitä kesäaikaan pitää, vaikka varmaan voisin.

Talveksi mulla on sisäpuolelta karvainen, leveähelmainen tekoturkistakki, joka on aivan älyttömän ihana. Jäin muuten sen kanssa kerran jumiin tavaratalon rullaportaisiin! Askelmien "hampaat" tarttuivat siihen reunaan ja imaisi takin helman liikkuvan portaan ja seinämän väliin. Tuli pikkuinen kriisitilanne ja portaat piti hätäpysäyttää kun lensin nenälleni. Irroitustoimet kesti jonkin aikaa. Sen jälkeen olen kammonnut rullaportaita pitkien helmojen kanssa.
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.09.2007 13:13

Lainaus: Huuhkaja

Sen jälkeen olen kammonnut rullaportaita pitkien helmojen kanssa.

Mulla oli kans kerran ihana pitkä pitsi-samettihame ja se jäi rullaportaiden väliin. Eipä ollut sen jälkeen pitkä... -.- Ja oli aika kylmä, ku oli talvi ja se helma sit piti leikata polviin asti :S
Ja aiheeseen.
Talvi on ihana, jos ei oo liikaa pakkasta. Mulla on pitkä mokkatakki, jossa on karvareunukset ja ai että se on lämmin! Se huppu on vaan turhan iso :< Täksi talveksi ajattelin myös ostaa uuden villakangastakin, sellaisen polvipituisen "kipparitakki" mallisen :]
Rakastan myös erilaisia pipoja ja kaulahuiveja ja lapasia
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.09.2007 14:50
Mulla on aina kesäsin ja talvisin yleensä pitkät housut. Joskus löytyy hame ja näin. Mutta lämpimästi talvisin pukeudun. En niin mieti näytänkö gootilta vai en. Pukeudun niin että on lämmin.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 06.09.2007 15:01
Pitänee mennä koluamaan tyyliin kirpparille, jos löytäisin sen villakangastakin, mutta kun pieni kokoni on ongelma... ._. Tosin mietimme äitini kanssa teettämistä Old Ravenilla, mutta saa nyt nähdä, salliiko rahatilanne sen.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 06.09.2007 15:35

Lainaus: Iiriva

Pitänee mennä koluamaan tyyliin kirpparille, jos löytäisin sen villakangastakin, mutta kun pieni kokoni on ongelma... ._. Tosin mietimme äitini kanssa teettämistä Old Ravenilla, mutta saa nyt nähdä, salliiko rahatilanne sen.

Vyö on tuohon ongelmaan hyvä, miullakin on kirpparilta haalittu muka xs kokoinen pitkä villakangastakki, jonka vyötärö on aivan liian löysä. Käytän mustaa kangasvyötäsen kiristämiseen, toimii ja näyttää hyvältä
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 06.09.2007 16:45
Pakko saada jostakin pian kunnolliset talvikengät.
Viime vuonna tuli jääräpäisenä ihmisenä käveltyä plattareilla läpi koko talvikauden, mutta tänä vuonna ei taida rohkeus (tyhmyys?) enää riittää.
Kirjoittanut: Nightmare (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.09.2007 17:33
Päh käytän talvisin lähes aina housuja. Ja toppatakki on pakollinen jos aikoo pärjätä täällä pohjosessa.. kokomusta michelinukko siis täälläkin
Voisinpa näyttää naiselliselta kuin kesäisin.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.09.2007 18:16
Ah, löysin oikein ihanan talvitakin. Olisin halunnut tuunata sen vielä näyttävillä napeilla, mutta prkleen Nappitalo oli hinnoitellut hinkumani napit 7,50 euroon kappale!! Kaksi riviä tuon hintaisia nappeja takkiin olisi maksanut lähes saman verran kuin takki itse. Hyviä linkkejä ulkomaisiin nappeja myyviin sivustoihin vastaanotetaan.

Terveisin nimimerkki rahastusta, pe*kele.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 06.09.2007 19:39
Täks talveks ostin mustan kevyttoppatakin, jonka alle tulee mustia ja pehmoisia fleecejä. Mulla ei oo ku yks minihame ja yks ohut satiininen, niin hameita en voi pitää. Pipo ja hanskat ja legginsit housujen alle.. Muuten samaa ku ennenkin-- Sitten vaan untuvatakkia kehii jos on yli -20c
Mustaa väriä tietysti kaikissa niin paljo ku voi vaa..
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit