Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Talvi tulee, miten se vaikuttaa pukeutumiseen..?

Kirjoittanut: Zodiac (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Zodiac
  • Lähetetty: 09.09.2007 04:00
Vaikuttaa siten, että pitkän hameen alle vedetään villasukkahousut, varrettomat nahkakengät tai sirot maiharini vaihtuvat isompiin maihareihin ja villasukkiin, yksi paita lisää (eli pitkähihaisen paidan päälle 3/4-hihainen tai jotenkin niin), sormikkaat/lapaset, pipo (valtakunta mustasta, isohkosta, löysästä ja lämpimästä villapiposta), kaulahuivi ja pitkä kangastakki päälle. Kylmähän siinä kovilla pakkasilla tulee, mutta olen luopunut toivosta olla palelematta. Eikä paleleminen kyllä juuri edes haittaa minua, kyllähän minä siitä lämpenen, paljon kamalampaa on kun on kuuma. En muista, käytinkö viime talvena villapaitoja tai mitään, en varmaankaan kun en muista.

Tänä talvena ei tosin varmaan tule niin kylmä, koska kalastin UFFilta mustan, villaisen viitan, jossa on napit edessä (epäröinkin kutsua sitä viitaksi, mutta viitalta se eniten näyttää) ja aivan mielettömän ihana ja iso huppu ja musta silkki/satiinivuori. Nuo kangastakitkin mahtuvat hyvin sen alle, jei!
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 09.09.2007 12:27
Talvi vaikuttaa pukeutumiseeni aika lailla. Pitkien hameiden alle ilmestyy paljon sukkahousuja ja pitkiä sukkia. Käytän myös enemmän housuja. T-paidat vaihtuvat pitkähihaisiin. Kaulahuivi pitää repistä jostain, ja lapaset saan valmiiksi kesäkuuhun mennessä.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 09.09.2007 12:54
Mulla ei vaikuta muuten, kuin että pistän talvi-maiharit, ja mustan pitkän villakangas takin. Ja sit mutsi on kutonut mulle sellaisen tosi goottimaisen kaulahuivin, sellaisen jossa on tummaa violettia. Sopii hyvin mustiin kuteisiin
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.09.2007 13:05
Lyhyet hameet vaihtuu pitempiin hameisiin ja risaisiin mustiin housuihin. Lisäksi saataan kovimmilla pakkasilla laittaa pipon ja kaulahuivin.
Ja hanskat pyöräillessä tietty...
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.09.2007 16:40
Olen taas keräillyt talvivaatevarastooni täydennyksiä, satuin löytämään 3€:lla kpl pari peruspooloa ja yhden t-paidan sekä 5€:n paksut fleecehanskat, mustat tietysti.. Vielä pitäs saada ostettua jotain kivaa..
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 10.09.2007 17:37
Paksuja sukkahousuja käytän hameitten kanssa ja sitten housujen alle laitan pitkikset Kevyt vähän lyhyempi takki vaihtuu pitkään nahkatakkiin ja vähän lämpimämpiä kenkiä suosin
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.09.2007 17:40

Lainaus: Zodiac

Tänä talvena ei tosin varmaan tule niin kylmä, koska kalastin UFFilta mustan, villaisen viitan, jossa on napit edessä (epäröinkin kutsua sitä viitaksi, mutta viitalta se eniten näyttää) ja aivan mielettömän ihana ja iso huppu ja musta silkki/satiinivuori.

Sano sitten kun aiot heittää tuon viitan menemään, että voin napata sen itselleni
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Lähetetty: 10.09.2007 20:26
Pinkki toppaliivi näin aluksi
Sitten myöhemmin kuvaan astuu jonkinlainen takki, ei mitään untuvatakkia. Onneksi. Näytän sellaisessa aivan järkyttävältä.
Kirjoittanut: Zodiac (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.09.2007 02:01

Lainaus: Barokki

Tänä talvena ei tosin varmaan tule niin kylmä, koska kalastin UFFilta mustan, villaisen viitan, jossa on napit edessä (epäröinkin kutsua sitä viitaksi, mutta viitalta se eniten näyttää) ja aivan mielettömän ihana ja iso huppu ja musta silkki/satiinivuori.

Sano sitten kun aiot heittää tuon viitan menemään, että voin napata sen itselleni

Se saattaa olla "vähän" kulahtanut siinä vaiheessa, mutta pidetään mielessä
Kirjoittanut: Shade (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.09.2007 17:04
Pistän enemmän päälle.

Onko kellään mitään vinkkiä, miten estää mp3-soittimen jäätyminen suomen arktisissa oloissa?
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit