Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Talvi tulee, miten se vaikuttaa pukeutumiseen..?

Kirjoittanut: Riddler (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Riddler
  • Lähetetty: 11.09.2007 21:14

Lainaus: Shade

Onko kellään mitään vinkkiä, miten estää mp3-soittimen jäätyminen suomen arktisissa oloissa?

Ite puristan sitä tiukasti kädessä joko taskussa tai lapasen sisällä Toinen vaihtoehtoni on laittaa johtoaan myöten takin sisään povaritaskuun, jos sellainen sattuu löytymään. Mutta sillon ei pysty kontrolloimaan vaikka volyymiä tai kappaleen vaihtoa... Ja sitähän ei kukaan pystynyt itse päättelemään. Tähänpäs sitten päätämme Riddlerin neuvontatuokion.
Kirjoittanut: Chrystalis (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 12.09.2007 14:09

Lainaus: Shade

Onko kellään mitään vinkkiä, miten estää mp3-soittimen jäätyminen suomen arktisissa oloissa?

Mulla ainakin oli viimetalven mp3 hupparin taskussa ja kuljin kädet taskussa... Hyvin toimii vieläkin Nestekidenäyttö ei tosin hirveemmin pitänyt, siinä kävi niin et hetken (n. 3s) jumitti... Sillä mentaliteetilla oon menny, et jos minä pärjään niin niin pärjään mun muutkin asiat/esineet
Kirjoittanut: Devilsbride (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.09.2007 00:15
Mitään sen kummempaa ei vaatetukseeni lisäänny talven ja pakkasten ajaksi, kuin kaulaliina, pitkä takki ja housut.
Pipoa tai muita hatunhärpsäkkeitä en vaivaudu käyttämään, ja tämän takia korvat punottaa pakkasessa aina, muttei se niin hengenvaarallista ole.
Toki sormikkaiden käyttökin lisääntyy.

En vain osaa pukeutua niin, etten palelisi.
Omalta kannalta se olisi hyvä, jos osaisin, samoin muiden- ei tarvitsisi heidänkään jaksaa valitustani, kuinka aina palelen.

Vihaan kylmää, mutten vaivaudu sitä vastaan suojautumaan.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.09.2007 14:22
Mä en mitenkää voi ymmärtää, miksei ihmiset voi käyttää pipoa, oli miten kylmä vaan, vaikka se nyt näyttää hyvältä, mutta eihän pipojan tarkoituskaan ole ulkonäkö vaan suojata päätä. Samaten, kun ei voida toppatakkia pitää, kun se saa näyttämään niin paksulta, en voi todeta, että on niin pinnallista..
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.09.2007 14:42
^ Samaa mietin minäkin :S Itse en ainakaan tingi yhtään lämmöstä talvella. Kauhea nähdä näitä "truu-hevareita", joilla on esim. kalju ja ulkona -30astetta ja ei mtn pipoa päässä ja takki auki :S Enkä nyt yleistä, että vain hevareilla olisi näin,kun näkee näitä pissalasseja ja -lissuja samanlaisia, tuo oli vain esimerkki.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.09.2007 14:48
Mä en kanssa ymmärrä pipottomuutta talvella. Mä ainakin pidän aina pipoa, jos on yli -5 pakkasta ! Aivot on mun tärkein työväline, ja haluan suojella niitä
Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.09.2007 19:11

Lainaus: Devilsbride

Pipoa tai muita hatunhärpsäkkeitä en vaivaudu käyttämään, ja tämän takia korvat punottaa pakkasessa aina, muttei se niin hengenvaarallista ole.

Sama juttu. Pipo ei ole minun juttu. Varsinkaan jonkun samettisen pitkän hameen kanssa näyttää vähän, miten sen nyt sanoisi? Oudolta?
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.09.2007 13:25
Mutta mitä sillä on niin väliä, vaikka ei sopis, mutta sen seurauksena että vaalii niin tarkasti ulkonäköään on helvetillinen paleleminen ja hypotermia tai aivoje jäätyminen, sitäkö te sitten ihannoitte??
Kirjoittanut: amy (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: amy
  • Lähetetty: 17.09.2007 20:05
Mä teetin äidillä (on mulla sitte kiva äiti ) talvitakin, se vaan ikäväkyllä on sellainen sirkusteltta, kun äiti teki koon 38, jotta toppavuori mahtuu (kokoni siis on 34-36) ja jos suoraan sanon, niin kokoon 36 olisi hyvin mahtunut se vuorikin... Mutta siis, se on vähän farkkumaista kangasta (mustaa siis), polvipituinen ja levenee ihan älyttömästi alaspäin, se on sellainen tantta ni se näyttää aika omituiselta... takana on kolme solkea koristeena.

viimetalvena mulla oli lämpimät nahkasaappaat, mutta niistä hajos vetoketju kolmesti, eikä äiti jaksanu aina korjata, ni ne lensi roskikseen. :/ ikävä niitä! no nyt löysin kirpparilta samettiset saappaat, jotka kyllä on sen verran pienet, että villasukkia on turha yrittää sinne alle tunkea, ja voivat olla hieman kylmät ilman..

hameen pituus ei varmaankaan vaihdu, sillä omistan vain yhden nilkkapituisen hameen, joten varmaan minihameilla ja paksuilla sukkahousuilla sinnittelen talven yli.

sormikkaat tulee käteen, mutta pipoa en käytä, kun en tiedä millainen olisi kiva, minä kun olen erittäin nirso vaatteiden suhteen. Te jotka käytätte pipoa, millaisia pipoja teillä on?
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.09.2007 21:13
Mulla on monia pipoja Sellanen musta, iso, kaverin kutoma paksu pipo, sitten siskon ostama ohut pääkallopipo (jota muuten kaikki kehu viime vuonna), sitten sellainen valkoinen tekokarvanen kissapipo ja pari hattua, jossa on lämmin vuori. Toinen sellanen todella leveälierinen ja toinen vähän pienempi lierinen, näitä tosin tykkään käyttää enemmän näin syksyllä ja keväällä. Rakastan kaikkia talviasusteita! Mulla on myös paljon kaulahuiveja Porolapaset on varmaan ainoat, joita en vaihda mihinkään muuhun o.O
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 8 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit