Gootti.net

Talvi tulee, miten se vaikuttaa pukeutumiseen..?

Kirjoittanut: Tyhjäpää (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.09.2008 21:28
+ maiharit
+ nahkahanskat
+ sukattomuudesta pitkiin sukkiin
+ päälle ilmestyy kamala takki -.-

Lainaus: raavittu

Hain tänään uuden talvitakkini postista ja perkele! Tulis jo talvi! Se istui ku nakutettu, on kaunis ja tyylikäs, lämmin ja ennen kaikkea, se oli halpa!

haluaisitko paljastaa mistä saisi halvalla, tai ainakin melko halvalla, takin...? Vai tilasitko jostai tyylii huuto.netistä...?
Kirjoittanut: raavittu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 10.09.2008 10:31

Lainaus: Tyhjäpää

Vai tilasitko jostai tyylii huuto.netistä...?

Ebaysta ostin.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.09.2008 14:24

Lainaus: Tyhjäpää

haluaisitko paljastaa mistä saisi halvalla, tai ainakin melko halvalla, takin...?

Kannattaa katsella ihan tavan marketteja läpi, esim. itse löysin tänään pari kivaa ja suht halpaa trenssitakkia Anttilasta, toinen oli enemmänkin kyllä lämpimämmille keleille ja maksoi 25e, toisessa oli ihan vuori, sekä se oli hieman pidempi (45e).
Oman talvitakkini ostin Haloselta toissatalvena, pitkä, A-linjainen villakangastakki, mutta se oli kyllä melkoisen kallis, en muista tarkkaa hintaa, mutta yli 100e oli jokatapauksessa, ellei peräti vajaa 200e...

Huomasin, että vaikka aurinko paistoi, niin silti oli armottoman kylmä tuuli, eikä 70dnr sukkahousut ja vuorellinen jakkutakki oikein lämmittäneet. Pitää kai alkaa katsella jotain villasukkahousuja ja säärystimiä (violetit ja mustat karvasäärystimet ovat olleet jo pitkään teko/hankinta listalla, kuhan nyt saisi sen uuden ompelukoneen!). Mustia maihareita olen katsellut Pazzosta, hinta vain vähän kirpaisisi, 115e.
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.09.2008 16:21
Satuin löytämään kirppikseltä juuri sopivankokoisen puolipitkän mustan villakangastakin ,todella siisti ja halpa ,joten saa tälle talvelle jotain vaihtelua siihen ikuiseen nahkatakkiini, etsin tuollaista jo viime talvena. Joskus aikansa kuluksi sitä tosin voisi "koristella" vaikka vaihtamalla napit
Kirjoittanut: Zenren (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.09.2008 19:28
Talvisin päälleni ilmestyy pitkä villakangastakki (en ole yhtään nahkatakkien kannattaja, koska eivät minusta ole niin kauniita), ylimääräisiä paitoja ja jalkaan paksuja sukkahousuja. Missään minihameissa ei yleensä tepastele muutenkaan, joten hameen pituuteen talvi ei juuri vaikuta. Kengät ovat aina ne samat plattarit, joissa välillä kyllä pelkään murtavani nilkkani, tai sitten maiharit. Pitäisi saada uudet plattarit talveksi, vuorelliset ja varrelliset nimenomaan.

Tarvitsen kyllä uuden talvitakin. Mustaa ja villakangasta sen olla pitää. Ja myös A-linjainen. Jos minulle joskus siunaantuu tarpeeksi rahaa, voisin jopa harkita semmoisen teettämistä.
Kirjoittanut: Myria (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 12.09.2008 20:52
Ostin viime talvena Haloselta villakangastakin (mukavan laaja valikoima), hinta nyt oli rapeat +200 euroa. Ihan nilkkapituinen, tappi kun olen, "vinoon" menevä napitus ja kauluksen saa joko pystyyn tai perinteisesti "alas". (Verbaalinen päivä..) Näytän kuulemma ajurilta se päällä

Talvi vaikuttaa pukeutumiseeni siten, että kasaan päälleni enemmän lämpimiä vaatteita: kahdet hanskat, pipo, kaulaliina, housujen alle sukkikset tms., maiharit/New Rockit joita käytän kyllä syksylläkin, ja kaikkein kylmimmillä ilmoilla tosiaan tuo villakangastakki nahkatakin sijaan.
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.09.2008 21:54

Lainaus: Myria

Ostin viime talvena Haloselta villakangastakin (mukavan laaja valikoima), hinta nyt oli rapeat +200 euroa.

Mulla on kans sieltä ostettu, ja saman hintainen, miesten malli. Tosi lämmin, ja tyylikäs
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.09.2008 20:46

Lainaus: Zenren

Talvisin päälleni ilmestyy pitkä villakangastakki (en ole yhtään nahkatakkien kannattaja, koska eivät minusta ole niin kauniita),

Nyt on ihan pakko kommentoida, että itselläni ei juurikaan tuo villakangastakki tulisi enään kysymykseenkään, kun olen saanut nahkatakin hankittua. Koirankarvat, kun tuppaavat tarttumaan siihen villaiseen versioon vähän turhan hyvin ja nyt on onneksi siitä puhdistus rumbasta päässyt eroon nahkaisen takin myötä. Ja minun mielestäni nahkatakki on oikeinkin tyylikäs!
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 14.09.2008 13:58

Lainaus: Henna

Talvella verhoudun mustaan, pitkään villakangastakkiin

Samoin. Tosin jostain syystä viime talvena minun oli aika perhanan kylmä sen villakangastakin alla.. Pitänee siis laittaa jotain paksumpaa vaatetta sinne alle.
Kirjoittanut: GothM (Nimetön)
  • Lähetetty: 04.10.2008 01:33
Pitkä nahkatakki kaaapista, hattu käyttöön ja hanskat tietysti
maihareit enemmä käytetään.. ehkä paksumpia housuja yms..
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit