Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Talvi tulee, miten se vaikuttaa pukeutumiseen..?

Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 07.10.2008 10:44
Heetteri on jo kaivanut valkoisen, pitkän takkinsa, kettupuuhkansa, baskerinsa ja valkoiset säärystimensä kaapista aivan syksyn kunniaksi. Lämmin tyyli, pukeudun usein talvisin valkoiseen.
Kirjoittanut: yurei (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 07.10.2008 11:51
Juuei tykkää pukeutua talvisin pitkään villakangastakkiinsa, kädessä mustat karvalapaset (anopin löytöjä ) ja jalassa yleensä rakastakin rakkaammat teräskärkiset maiharit.. Tulokkaana huomautankin, että itse itseni gootiksi lasken, muiden sitä ei tarvitse tehdä, eikös se näin mene?
Ja jo mainittujen lapasten, villakangastakin ja maihareiden lisäksi päälle ilmestyy usein ukon huppari, sekä tietysti mustien farkkujen/hameen alle välihousut.. Että tämmöinen kiinnostava tieto teille
Kirjoittanut: Mayaserana (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.10.2008 17:47
Hatut vaihdetaan pipoon ja kevyt takki täyspitkään nahkatakkiin. Ja tietenkin pitkät kalsarit Talvella tulee pidettyä enemmän housuja (yllätys sinänsä), mutta voisi hankkia ihan koko pitkiä ehkä jopa lämpimiäkin hamosia joita olisi miellyttävämpi pitää talvella kuin minejä.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 08.10.2008 19:29
Täysipitkään nahkatakkiini pitäisi ommella yksi nappi kiinni ennen talvea, mutta näin syksyisin kyllä pärjään puolipitkällä, kauniilla, klassisen mallisella villakangastakillani :> Sormikkaita ja nahkahanskojani olen käyttänyt myös, ja samettihuivia kaulalla. Ostin juuri myös fleecehupparin (kissankorvallisen, kawaiii!!!1111 ) lämpimikseni.
Kirjoittanut: Morytania (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.10.2008 22:47
Villakangastakkia tai vuoritettua nahkatakkia esille, kaulaliinaa kaulaan, (joskus pipoa päähän), nahkahanskoja käsiin, takin ja paidan väliin jotain (pikku)takkia tai pusakkaa, pidempivartisia kenkiä jalkaan.
Siinähän se.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 16.10.2008 10:36
Hei oikeesti.. Kyllä talvellaki voi olla tyylikäs vaikka kulkee toppatakissa ja pipossa. Eikö sakki osaa ollenkaa käyttää mielikuvitustaa tai nähdä vaivaa ollaksee talvella sekä lämpimiä että tyylikkäitä?? EIhän se niin iso juttu oo..
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.10.2008 10:42
Ja täällähän kaikki mainostavatkin kulkevansa sifongeissa läpi talven...?

Olen huomannut, että itselleni on vielä aivan liian lämmin alkaa käyttämään talvivarusteita. Tähän mennessä olen hiihdellyt joko Trippin lyhyessä, karvakauluksellisessa samettitakissa tai polvipituisessa villakangastakissa, ilman kaulaliinoja tai hansikkaita, ja meinaan kuolla lämpöhalvaukseen jo ulkona. Ohutta neulepaitaa voi ehkä pitää kylmempinä päivinä, mutta olen pitänyt villakangastakin alla jopa lyhythihaista. Kaikista kamalinta on, kun menee johonkin kauppaan takki päällä, lääh puuh.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 16.10.2008 10:43

Lainaus: FrozenCorpse

Kyllä talvellaki voi olla tyylikäs vaikka kulkee toppatakissa ja pipossa.

No kuka mistäkin tykkää. Mä kuljen kyllä koirien kanssa noin, mutta tunnen toppatakissa itseni niin michelin ukoksi, etten millään menisi vaikkapa kaupunkiin normi päivänä se päällä. Kyllä se vaan on se nahkatakki tai sitten villakangastakki, jotka päälle menee liikenteeseen lähtiessä. Ja mulla ainakin pipo on päässä aina, kun sille vaan tuntuu. Jos on kylmä niin en välttämättä lähde ajattelemaan pyöräillessä, että "näyttääpäs tyhmältä", vaan laitan sen pipon päähän.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.10.2008 16:03
Vettä sataa ja kylmääkin kylmempi tuuli tekee ulkomaailmassa kävelemisen lähes sietämättömäksi. Ja siellä on muka 9 astetta lämmintä! Minä ainakin olin jo hypotermian partaalla, kun odottelin linja-autoa. Taidan alkaa käyttämään villakangastakkiani.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.10.2008 16:09

Lainaus: Piiskansiima

Kaikista kamalinta on, kun menee johonkin kauppaan takki päällä, lääh puuh

Talvella on vaikeaa pukeutua sopivasti! Ulkona on perkeleen kylmä ja sisällä lääh, puuh, kuuma! Eli t-paita ja ulta-ultra-ultra-paksu toppatakki? Kiitos ei, mielummin kerrospukeudun! Pitkähihainen, villapaita, nahkatakki... Vaikka olen kyllä niin viluinen että kevyttoppatakkia tarvitsen jo 0-kelillä.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit