Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Talvi tulee, miten se vaikuttaa pukeutumiseen..?

Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.10.2008 21:07

Lainaus: Piiskansiima

Ilman kaulaliinoja tai hansikkaita, ja meinaan kuolla lämpöhalvaukseen jo ulkona.

Mä oon käyttänyt kaulaliinaa jo kun asteet meni +16C
Tosin tähän on syykin - mulla on niskat aina ihan jumissa, joten jos lähden ilman kaulahuivia noinkin lämpimässä kuin +16 niin menee niskat siihen kuntoon että kädet ei meinaa nousta.

Mutta asiaan, tosiaan talvella käytän aika usein pitkiä hameita arkisin, sinne alle paksut sukkikset, talvitakki vaihtuu toppavuorelliseen, yleensä käytän mun ihanaa punavuorellista villavatiinilla vuoritettua puuvillatakkia, takana iiiiiso huppu, hihat ovat ihanan leveät (80cm) ja edessä solmunapitus. Helma sellainen hieman kellomainen.
Kengät vaihtuu pikkukengistä nilkkureihin ja saappaisiin taikka maihareihin. Sormikkaat löytää paikkansa käsissä lähempänä nollaa.

Lähinnä siis hameen pituus vaihtuu ja saattanee villapaitakin ilmestyä alle, riippuen vähän mihin on menossa (töihin vai viihteelle).
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.10.2008 21:23
Minulle ilmestyy aina säiden viiletessä oma ihana musta brokadi takkini jossa on suuret karvakalukset ja mustat karvasäärystimet
Jokaisessa takissani ON OLTAVA karvaa :'''D
Nyt syksyllä olen pitänyt vyötärö pituista pvc takkiani ja tiukkaa pitkää samettitakkia
Talvellakin pidän yleensä minareita, housuja ja pitkiä hameita harvemmin :S
Kirjoittanut: vermin (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.10.2008 17:58
Olen oikein odottanut kylmempiä kelejä, jotta voisin käyttää uutta ihanaa villakangastakkiani sekä ihania huiveja joita on tullut haalittua. Vapaa-ajallani pidän melkeinpä ainoastaan hameita, joten olen ostanut kaikenlaisia villasukkiksia keväällä alennusmyynnistä.
Täällä rannikolla ei ongelma ole niinkään kylmyys kuin vesisateet ja tuuli. On se niin mieltä ylentävää kun lähes koko alkutalven sataa vain vettä tai räntää ja tuulee niin että sateenvarjon kanssa voi leikkiä Maija Poppasta.
Kirjoittanut: Vampira_666 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 19.10.2008 15:30
Pitkä, musta villakangas takki tulee päälle talvella, villapaita,pipot kaulahuivit.
Kirjoittanut: Death Angel (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.10.2008 22:15

Lainaus: neo_shaman

Vaikka olen kyllä niin viluinen että kevyttoppatakkia tarvitsen jo 0-kelillä.

etkä ole ainoa.. Meinasin jäätyä tänään koulussa.. oli ihan pirun kylymä ja mittarin mukaan oli +5!! Enkä ollut ainoa.. myös kaverini olivat jäässä..
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 21.10.2008 16:47

Lainaus: Death Angel

Meinasin jäätyä tänään koulussa.. oli ihan pirun kylymä ja mittarin mukaan oli +5!! Enkä ollut ainoa..

Ja mukavinta tässä on se että lämpötila tulee kokoajan laskemaan. Kuinkas ihmeessä sitä tarkenee kun se onkin jotain -15 pakkasta? hrrrrr..
Kirjoittanut: poison (Organisaattori)
  • Lähetetty: 21.10.2008 16:49
Pitää vaihtaa pitkään villakangastakkiin, kun tulee pakkaset, ja kietoa ihanan pörheä kaulahuivi kaulaan. Sit vielä pipo, yli 10 asteen pakkasilla.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 21.10.2008 16:52
Olen yrittänyt karaista itseäni ja jätin kevyttoppatakin naulakkoon tänään Kerrospukeutuminen kunniaan! Toppi, t-paita, villapaita, nahkatakki, kaulahuivi + korvaläpät... Ainoastaan varpaat palelivat bootseissa! Pitää vaihtaa maihareihin.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Lähetetty: 21.10.2008 17:02

Lainaus: poison

Pitää vaihtaa pitkään villakangastakkiin, kun tulee pakkaset

Joo se onkin mukavan lämmin. Varsinkin, kun koirat sen vielä karvoittaa. Hei! - lisä villaa = siis tupla lämpö?
Kirjoittanut: Jenaldo (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.10.2008 17:05
Nahkatakin alle ilmestyy yleensä villapaita, tai mikälie hupparin tapainen huputon villatakki nyt onkaan. Sormikkaat käteen, ja kaulahuivit kunniaan
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!
Järjestä treffit