Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Stereotypiat ja kliseet, joita inhoat/rakastat?

Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 09.03.2012 08:54
Itseäni ottaa päähän oikeastaan niitit ja pääkallot, koska niitä on tungettu joka läpeen ja niitä löytyy ihan liikaa kaikkialta. Hyvä etten revennyt nauruun, kun erään kerran Seppälään astellessani löysin kultaisen ihq niittirannekkeen, joka oli tehty _muovista_. Se oli jotain niin hirveää, että hyvä etten alkanut itkemään siellä liikkeessä xD. Ginatricossahan on myös tällaisia ja sieltä löytyy vissiin jo jotain gootti/metallisti tyylisiä sormuksia sun muita. Pääkalloja puolestaan löytyy pikkutyttöjenkin ja -poikien vaatteista, mikä on sinänsä tosi söpöä, mutta toisaalta vähän ärsyttävää, kun en leviävät joka paikkaan. Itsekin joskus aikanaan ostin kauheasti kaikkea pääkallo kamaa, mutta nykypäivänä ei varmaan tulisi mieleenikään, kun alkaa ottaa päähän.

Mutta painostan, ettei tule väärinkäsityksiä: Henkilökohtaisesti minulla ei ole mitään väliä, mistä kukin vaatteensa ostaa. Eikä sitä koskaan tiedä, vaikka sieltä "massakaupoista" löytyisikin jotakin omaan tyyliin sopivaa(nimimerkillä kokemusta omaava). Ärsyttää vain sellaiset yleistykset, että " Whoo! Nyt oot raju kun sulla on tälläne pääkallosormus" ...
Kirjoittanut: Anyxia (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.04.2012 00:08

Lainaus: Satanica

Itseäni ottaa päähän oikeastaan niitit ja pääkallot, koska niitä on tungettu joka läpeen

Sanoppas muuta. Joskus ennen oli niitit ja pääkallon vain rokkareita ja muita massasta erottuvia varten, nyt niitä näkee joka pissikselläkin joka paikassa... Ei muuten niissä vikaa, käytänhän itsekin, mutta mielestäni on jo ärsyttävää että pissaliisoillakin on niitä joka paikassa, kun niitä kerta saa H&M:stä ja vero modasta ja muista tavallisista vaateliikkeistä.. Niistä siis on tullut liikaa muotijuttu! Vähän niinkuin pillifarkuistakin, joita ainakin minun "nuoruudessani" käyttivät nämä emot sun muut, tietysti bändipaitojen kera.

Tästä on varmaan saattanut olla mainintaakin täällä, en tiedä kun en muista enää, mutta itseäni ärsyttää se, että nämä ihmiset, jotka itseään normaaleiksi kutsuvat, ajattelevat aina goottien olevan mielenvikaisia. Aina on muka kasvatuksessa tai aivoissa vikaa jos tykkää kuunnella mörinämusiikkia blingbling musiikin sijasta, ja pukee päälleen mielummin karvaiset säärystimet kuin tissinnostatusvyön. Ja sitten tämä, mistä toisella palstalla puhuin: kun tyylinvaihdos gootista pissikseksi on AIKUISTUMISTA.... olen sitä mieltä että asia on juuri päin vastoin. Anteeksi jos joku on eri mieltä, mutta tätä mieltä minä olen. Mielestäni on aikuisempaa uskaltaa pukeutua kuinka haluaa, kun pukeutua juuri niinkuin muutkin ettei tarvi pelätä että saa negatiivisia kommentteja. Tietysti joillain nyt voi olla ihan sekin että ei vaan enää tykkää pukeutua gootisti, mutta kun itse tunnen paljon ihmisiä, jotka haluaisivat pukeutua räväkämmin, mutta eivät uskalla koska pelkäävät mitä ihmiset sanovat....
Kirjoittanut: DarkGoth (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.04.2012 09:23
Mut mua ainankin ärsyttää eniten tämä "normaali" määritelmä. Mikä on "normaali" pukeutumistapa tai normaali ihminen ?

Itselleni vaatteet mitkä sisältää enenmmän rautaa kun japanilainen auto keskimäärin on NORMAALIA. Kaikki mikä saa itseään normaalina pitävät kääntämään päätään ohikävellessä on aina minulle mieluisaa. Varsinkin kun miehenä liikkuu pitkässä nilkkapituisessa remmihameessa... se saa aina ihmiset katsomaan pitkään

Olen ollut nyt töissä paikassa, missä meni 2 kuukautta selitellä ihmisille miksi en pukeudu kuin muut. Pikkuhiljaa ovat ymmärtäneet, että kaikkien ei tarvi olla samanlaisia, pukeutua samalla tavalla kuin muut vaan siksi että kaikki tekee niin. Saa pukeutua miten haluaa ja olla ylpeä siitä että voi olla erilainenkin, liikkua polkuja mitä haluaa, eikä muiden mukana.

Ja en todellakaan allekirjoita, että "goottius" olisi joku teiniyden esiaste. Itse ainakin oman tyylini löytänyt vasta joitakin vuosia sitten ja en siitä tule luopumaan.
Kirjoittanut: Muffin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Muffin
  • Lähetetty: 28.04.2012 19:48
Minä inhoan loimusamettia niin paljon, että paasaan sen hirveydestä ihmisille jos tulee kankaista (etenkin sameteista) puhetta ja opetan heitä tunnistamaan kyseisen karmivuuden, jos he eivät ole varma mitä on loimusametti. Loimusamettivaatteet aiheuttavat minulle tukalan olon, varsinkin jos ne ovat jotain maatalaahaavia linnanneitomekkoja, mitä enemmän sitä pahempi...hyrr

Pääkalloihin olen totaalisen kyllästynyt. Joskus olen löytänyt jotain vaatteita jotka olisi muuten kivoja, mutta sitten niistä löytyykin pääkallo niin jää ostamatta.

Gootit kuuntelee vain metallia/metalli on goottimusiikkia!!!1
Tämä kiehahtaa enemmän kuin loimusametin näkeminen

Pandakajaalit ja piirretyt kulmakarvat
>.<

Suosikkejani ovat esim. kaikenlaiset jutut kuten kalpeus, vampyyrimaisuus, kynttilät, pitsit, korsetit yms.
  • Lähetetty: 29.04.2012 15:16

Lainaus: Muffin

Suosikkejani ovat esim. kaikenlaiset jutut kuten kalpeus,

Sama täällä. Kaverit pitävät outona, mutta mielestäni kalpeus on kaunista

tosin ne mun kaverit tapaavatkin käyttää itseruskettavaa..... -.-
Kirjoittanut: ShaDow87 (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.04.2012 20:45
Kalpeus on kaunista, vain rahvaat ruskettuu

Tämä lausahdus saa aika monet vetämään herneet nekkuun x)
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.08.2012 18:11
Tekorusketus on kyllä jotain niin hirveetä ettei tosikaan... Urh.
Itse olen luonnostaan tosi vaaleaihoinen, sopivaa meikkivoidetta ei tahdo löytyä kuin yhdeltä merkiltä ja sekin on siinä kintaalla onko hyvä sävy. Pitänee hommata valkoista meikkivoidetta tmv. taittamaan tummaa pois jos ei muu auta.

En harrasta itseni kärtsäämistä kun palan todella helposti, jos väriä tarttuu niin ok, mutta en tosiaan makaa oikosenaan pihalla aurinkoa palvomassa.

Sametista en niin hirveästi välitä, mutta se johtuu siitä, että omistan karvaisia lemmikkejä ja sametti tunnetusti on kova keräämään irtokarvoja itseensä.
Kirjoittanut: Wormboy (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 04.08.2012 19:05
Ärsyttää tämä gootit kuuntelee vain metallia-hölinä.
Minä kuuntelen kyll enimmäkseen metallia, mutta minä en ole nyt ehkä gootein ihminen johon voit maailmassa tutustua. Silti se, että joku laskee kaiken jossa on sähkökitara goottimusaksi, on aika ärsyttävää. Joskus päivänavauksessa koulussa soittivat uniklubia niin mulle ruvettiin huutelemaan jotain, että miksei goottimursun letti heilu. No ei se nyt semmoselle kuralle. Ei millään pahalla jos satutte uniklubista tykkäämään.
"Gootit ei pidä muita vaatteita kun mustaa"
Sitten jos on paidassa vaikka vihreiä raitoja tai on joku violetti kaulahuivi, niin siitä on pakko ruveta huutamaan ja kyselemään, että mihin se goottius nyt meni.
Sitten mulle tullaan sanomaan että omistanko vaaleansinistä paitaa. No miksi minä hankkisin itselleni vaatteita, joita ei tulisi mieleenkään pitää, en omista. Sama asia jos kysyisit joltain pissikseltä että satutko omistamaan jotain Behexenin levyä, no ei taida omistaa, mihinkä se sitä tarvitsisi, koska "Hirveet paskaa kukaa jaksa kuunnella, sitäpaitsi miks maksaa levyist ku ne saa ilmasex netist"
  • Lähetetty: 06.08.2012 22:20

Lainaus: Wormboy

joku laskee kaiken jossa on sähkökitara goottimusaksi, on aika ärsyttävää.

Sanos muuta! Ihmiset jotka pukeutuvat tosi persoonattomasti ja kuuntelee vaan hittibiisejä voicelta eivät vaan ymmärrä että mm. se uniklubi ja kaikki muut joissa vähänki kuuluu sähkökitara, eivät ole goottimusaa. Ja se että omistaa mustat hiukset ja vahingossa sattuu käyttämään oikein mustia housujakin, ei tarkoita että ihminen on gootti. Ihmiset on ahdasmielisiä urpoja.
Kirjoittanut: DEADBUNNY (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.08.2012 23:50

Lainaus: Jezebel

Tekorusketus on kyllä jotain niin hirveetä ettei tosikaan... Urh.Itse olen luonnostaan tosi vaaleaihoinen, sopivaa meikkivoidetta ei tahdo löytyä kuin yhdeltä merkiltä ja sekin on siinä kintaalla onko hyvä sävy. Pitänee hommata valkoista meikkivoidetta tmv. taittamaan tummaa pois jos ei muu auta.En harrasta itseni kärtsäämistä kun palan todella helposti, jos väriä tarttuu niin ok, mutta en tosiaan makaa oikosenaan pihalla aurinkoa palvomassa.

Tuttua. Tavallisesta tavaratalosta löytyy vain Lumenelta, mutta ainakaan itse en pidä mitenkään kovin hyvänä.

Niinkuin täällä on jo mainittukin ottaa suuresti päähän, että gootteja pidetään ihan kahjoina -.-'
Olin tulossa kaverin kanssa Iccorockista, kun joku hieman vanhempi mies tuli kertomaan hyvin jyrkästi mielipiteensä siitä, että olen hullu ja miksi en voisi olla kuten kaverini (on oikeastaan punkkari, mutta oli sään takia suhteellisen 'normaaleissa' kuteissa) oli sen verran lähellä, ettei tyyppi saanut nyrkkiä nokkaansa. Sen verran kumminkin loukkaannuin, kun kuulutti puoliksi huutamalla tyyliin "TÄÄLLÄ ON TYYPPI, JOKA TARVITSEE HOITOA!"
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit