Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Stereotypiat ja kliseet, joita inhoat/rakastat?

• Vastaa
Tästä tulee varmasti hirveät vihat niskaan, mutta minä en tykkää yhtään otsatukista.
Eikös noi ole aika kliseiset tässä goottityylissä?

If you're happy - you're not thinking hard enough

• Muokkasi: SyllaBoreal
  • Vastaa
Minä en tykkää yhtään piilokaljuista ja monivärisistä rastoista yhdistettyinä :S Ihan hirveä yhdistelmä minusta...
Taitaa olla nyt jonkinsortin klisee kun tuntuu tuo cybervouhotus olevan nyt aikamonella
Sanon suoraan mielipiteeni, turha loukkaantua tai ottaa nokkiinsa tästä.

Koroja rakastan

~~* Sous Le Soleil De Saturne *~~

• Vastaa

Lainaus: Paper

Ei metalli ole ainoaa goottia musiikkia

Minusta metalli ei ole ollenkaan goottia musiikkia... o__O Eikun, tää tais olla huumoria? Haluan äänensävyt nettiin!

Vanha kämppis sano että gootit kuuntelee sellasta kauheeta ulinaa ja vinkunaa (yleensä masennuksesta) jota esittävät vuosikausia sitten kuopatut bändit. Se vietti ehkä liian monta iltaa mun valitseman musiikin parissa...

Gootit on myös monen mielestä epäsosiaalisia ja vaikeasti lähestyttäviä.

Impotenssin määritelmä: Maan vetovoima voittaa naisen vatovoiman.

• Vastaa
Mie kyl oon ihan sen kliseisen linnanneito (ja jos oisin about 30kg pienempi niin ... ) ja vanhojen vampileffojen eteerisen vaatetyylin kannattaja. Toisaalta taasen en pidä tästä veri-maniasta, johon ite on törmännyt tässä taannoin "Ai sää varmaan juot sitte vaa verta ku oot gootti!" -periaatteeseen. Veri ei oo kaunista, ei nostalgista eikä romanttista miusta.

Ja tää "gootit on masentuneita viiltelijöitä" ei näyttäny miellyttävän montaakaan, mut ei voi kuin todeta et nii likeltä liippaa välillä itestäni tuo. Sillon ei kyl usalla peiliin katso ja tunnelma on melki aitoa vampyyrileffaa

*hitsi et mie tunnen oudoks itteni ny täälläkin, vaikka ihan muuta luulin - ikäloppuko jo, hautako huutelee omaansa?*

"Aikuiset ei opi ikinä mitään, jos lapset on aina kilttejä." (Heinähattu)

• Muokkasi: Terrie
  • Vastaa
Pakko sanoa myös tuo musta huulipuna inhokiksi. En ole kovin montaa sellaista ihmistä nähnyt, jolle se todella sopisi. Itse olen kokeillut joskus käyttää myös, mutta ei sovi minulle todellakaan.

Rakkauspuolelle voisikin kirjoittaa piiitkän listan, mutta jospa tyydyn sanomaan vain sellaiset tyylikkäät, ei liian paljastavat pvc-vaatteet. Toinen mainittavan arvoinen rakkaus on suht lyhyet hameet, jotka ovat kuitenkin näyttäviä. ( = rakkaus)

Älä lainaa muiden mielipiteitä, keksi omat.

• Vastaa
Semmoisen homman olen joskus kuullut että gootit pitävät vain mustaa samettia,niillä on mustat huulet ja valkea naama ja liimaletti.
Kyllä,tottakai näin on !

naurettavaa. tottakai jotkut pitävät samettia ja mustaa jne mutta että kaikki.
tunnustaudun mustan huulipunan,loimusametin,D-renkaiden,hakaneulojen,p ääkallojen,raitojen sekä pandakajaaleiden vihaajaksi.

Mutta toisaalta pidän okkultismista,viktorian aikasesta pukeutumisesta,sumusta,pimeydestä,kynttilöistä,vam pirismista yms..

I'm sick on my mind..

• Vastaa

Lainaus: FrozenCorpse

No ensin tulee mielee joku viiltelyyn yhdistäminen.

Mielestäni on aivan kamalaa että jotkut viilltelevät huvikseen. Että siinä tulisi sellainen olo että hei, mä oon niin gootti.
Esimerkisi sellaisia ihmisiä joilla on henkilökohtaisia ja pelkästään huonoja kokemuksia viiltelystä voi jopa loukata se miten jotkut viiltelevät vain aiheuttaakseen itselleen kipua vaikka mitään sen suurempaa syytä ei olisikaan!!
  • Vastaa

Lainaus: tuulikello

Kalpeasta ihosta pidän myös, mutta täytyy sanoa, että TÄYSIN valkoinen iho ei näytä hyvältä mielestäni. Hyvin kalpean ja valkoisen välillä on vain pieni ero, mutta huomattava sellainen; valkoinen iho näyttää useimmissa tapauksissa lähinnä naamiaisiin kuuluvalta maskilta.

Olen hyvin paljon samaa mieltä. Varsinkin, jos muu iho ei ole niin kalpea, kuin kasvot.

Lainaus: tuulikello

Lisäksi rakastan kaikenlaisia nyörityksiä vaatteissa ja kengissä

Oi, oi! Mie rakastan niitä myös. Varsinkin, jos nyöritys ( nauha tai mikä naru onkaan) on erivärillä kuin vaate tai kenkä. Eli se pohjaväri. Minä olen iskenyt silmäni semmoiseen mustaan huppariin, jonka takana on vaalean violetti nyöritys! I love...
  • Vastaa

Lainaus: darkAngel

miä tykkään upeeratuista hiuksista (ja arvatkaa vaan tupeeraisinko jos osaisin) ja sekaisista hiuksista. sillä tavalla kun hiukset on sekasin se on jotenkin niin älyttömän seksikästä.

Niin, minulla on melkein aina sekaiseksi laitetut hiukset kun ne on auki. Eli melkein aina. Ja onhan se todella seksikästä

Lainaus: snowwiewolf

Gooteilla on pitkä musta tukka...

Niin joo... täytyy myöntää että minun hiukseni kasvavat päivä päivältä pitemmiksi. (Enkä edes halua tehdä asialle mitään) Kun minulla värjätään hiukset mustan sekaan sekoitetaan aina hiukkasen sinistä. Ja kyllähän minulla on violettia väriäkin joukossa.

Lainaus: Melia

Gootit pukeutuu vaan mustaan... Plaa, musta yksinään on niin saaplarin tylsää.

Joo... niin se on aika tylsä. Minä tykkään sekoittaa asusteisiin tai ihan vaatteissa minulla on seassa myös punaista (tai liilaa).
  • Vastaa
''vaatteissa minulla on seassa myös punaista (tai liilaa).'' mukaudun tähän lauseeseen. Joskus vaatteni on täysin mustia, mutta yleensä niistä löytyy edes pieni pläikkä väriä. Ei gootti ole täysin musta!
  • Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 3 goottiyhteisön jäsentä (Kisse, die Winterreise, Faith Black). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!