Gootti.net

Tule osaksi goottiyhteisöä. Liity jäseneksi!

Goottifoorumi: Goottityyli: Stereotypiat ja kliseet, joita inhoat/rakastat?

• Vastaa

Lainaus: Dark Soul

viiltelevät vain aiheuttaakseen itselleen kipua vaikka mitään sen suurempaa syytä ei olisikaan!!

Hei kuules, eiköhän se kivun aiheuttaminen itselle ole suurin viiltelyn päämäärä. Mitä syytä siihen tarvitsee olla? Jos kokee tarvetta vahingoittaa itseään niin mitä epätruuta siinä sitten muka on näihin "truu"viiltelijöihin verrattuna, jotka ovat ah-niin-masentuneita?

Kun valo taas nousee ei se löydä kuin kylmyyden, kuolleiden kasvojen loistonkatseen

• Vastaa
Paper
Eipä se metalli muutenkaan ole goottimusiikkia. Kyllä goottimusiikki on oma genrensä.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Muokkasi: Faith Black
  • Vastaa
Edgar Allan Poen kirjoitelmat ovat jotakin niin ihanaa ja kaunista. Ennekuin olin lukenut Poen tuotoksia, ajattelin, että hänen teoksiaan hypetetään goottipiireissä turhaan. Mutta väärässä olin. Rakastuin oitis!
Toinen on platform -kengät. Tai no, niissäkin vihaan tasapaksuja laatikkokenkiä, mutta esimerkiksi tällaiset ovat ehdottoman upeita mielestäni!

Täällä on jo mainittu paljon stereotypioita, jotka ovat minunkin inhokkejani, kuten korvavenytykset (yäk! En voi sietää muodottomaksi venytettyjä korvalehtiä!), hakaneulat vaatteissa ja jokapuolella, sekä lävistykset, joita on joko aivan liikaa tai aivan sopimattomissa paikoissa (tai pahimmassa tapauksessa molempia!).

I'm not your chambermaid. You're not my lord.

• Vastaa
Jos tyllihameet ja tooooooooodella pitkät hameet lasketaan stereotypiaksi, rakastan niitä=)
Stereotypia mitä vihaan on aivan liian lyhyet hameet ja kuten jo mainitut ristit ja pentagrammit

Ja mustasta huulipunasta sen verran, että itse käytän sitä jonkun verran eikä se mun itseni mielestä kovinkaan pahlta näytä.

kuu paistaa heleästi, kuollut ajaa keveästi, etkös pelkää elävä?

• Vastaa
aania: Pitikö nyt ihan samanoloinen nimimerkki napata? >

Juu offia, anteeksi. Minäkin inhoan niitä pentagrammikoruja.

Kuihtuvia ruusuja, tämä puutarha on kuollut.

• Vastaa
Off: Minihameet ja tissit paljastavat paidat/topit. Korkeat korot= ostettava nainen.
Talvella vähissä/kevyissä vaatteissa ja pipotta hilluminen muka näyttääkseen paremmalta.
On: Tyllihameet ja pitkät samettihameet, mustat hiukset ja niittikaulapannat.

HC-Wild Line

• Vastaa
Täytyy sanoa - en tiedä laitoinko tämän jo aiemmin - että klisee joka ei uppoa, ei sitten millään, ovat pitkät viitat. Täytyy olla erityisen siisti ja jotenkin 1700-lukulainen tai viktoriaaninen tyyli jotta se edes menettelee.

"In a culture of beauty, the most beautiful are worshipped as gods." -Imperious Perfect

• Vastaa

Lainaus: Heetteri

että klisee joka ei uppoa, ei sitten millään, ovat pitkät viitat.

pitkistä viitoista tulee ainakin mulle väkisin sellainen "taru sormusten herrasta olo". Olen kerran nähnyt yhden tyypin lämpimänä festaripäivänä samettiviittaan kääriytyneenä ... Taisi olla liian synkkä ottamaan sitä pois.

Lainaus: FrozenCorpse

tissit paljastavat paidat/topit. Korkeat korot =ostettava nainen

tissipaidoissa ja korkeissa koroissa ei ole mitään vikaa . Ihmisten asenteet ovat vaan jääneet jonnekin parin vuosisadan taakse. Sitäpaitsi korkeissa koroissa liikkuva gootti näyttää tuhat kertaa fiksummalta kuin jos samaan asuun olisi yhdistetty maiharit tai tennarit tms. lättäpohjat.

"I'm not an artist, I'm a fucking work of art"

• Vastaa

Lainaus: FrozenCorpse

Minihameet ja tissit paljastavat paidat/topit. Korkeat korot= ostettava nainen.
Minusta tämä yhtälö on laskettu väärin, ei siitä tule ostettavaa naista.

Lainaus: MissAnnThrope

tissipaidoissa ja korkeissa koroissa ei ole mitään vikaa . Ihmisten asenteet ovat vaan jääneet jonnekin parin vuosisadan taakse.

Näin on! Asukokonaisuus ratkaisee ja se asenne, miten sen yllään kantaa.

"Inter mortuos mortem expectans"

• Vastaa
Minäpä olenkin siveellinen eikä hameeni KOSKAAN ole polvimittaa lyhyempiä!! myöskään paitojeni kaula-aukot ovat peittäviä.
Mitä tulee noihin korkeisii korkoihi ja ostettavan leimaan, ni se on sellainen mitä en itse käsitä, vaikka sellaista liikkuu yleisesti.

HC-Wild Line

• Vain yhteisön jäseneksi liittyneet käyttäjät voivat lähettää viestejä tänne. Ilmoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ennen viestin lähettämistä, tai liity ensin jäseneksi.

• Tälläkin hetkellä suurta suomalaista goottifoorumia selaa 10 vakoilijaa ja 6 goottiyhteisön jäsentä (Severana, Kedira, BlackBird, Mortica, BlackWidow, Chrystalis). Kävijäennätys koettiin 24.03.2008 23.23, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 87 henkeä!