Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Kuinka sinusta tuli gootti?

Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 23.04.2008 20:57
Vaikee kysymys :s

No varmaankin sain siitä, että ala-asteella kuuntelin jos suhteellisen raskasta musiikkia verrattuna muihin luokkalaisiini, silloin pukeuduin aivan tavallisiin mustiin vaatteisiin enkä oikein uskaltanut olla oma itseni kunnolla.
Yläasteella sitä sitten ei enää jaksanu ajatella mitä muut sanoisivat tai ajattelisivat vaan alkoi käyttää rastoja ja pukeutua ihan miten huvitti ja hameet yleistyivät hieman enemmän ja meikki lisääntyi ja kulmakarvat lähtivät huitsin kuuseen, hiukset vaihtuivat platina blondista mustaan (tosin ala-asteella oli yleensä kirkkaanpunaiset tai mustapunaiset hiukset) ja noh siitä se sitten vain alkoi. Musiikkimaku muuttui hieman "gootimmaksi" osittain ja kaikki hieman "mystisempi" alkoi kiinnostaa, eikä oikein huvittanut enää höpäjätä muotivaatteista tai muustakaan. Tosin ei se ennenkään ollut hirveästi innostanut, musiikkinaisena ei oikein jaksanut jotenkin pinnallisuus kiinnostaa.
Olen tainnut aina olla jonkin sortin mörkö, tosin en vieläkään itseäni gootiksi laske, lähinnä goottityyliseksi : P
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 24.04.2008 00:08

Lainaus: Kharon

Sitten tuli se aika kun en tykänny mistään nätistä tai likkamaisesta pukeutumisesta joten luultavasti siitä alkoi se mustien vaatteiden ostaminen eikä sille ole vielä loppua näkynyt xD.

Ööh, käsittääkseni goottityyliinhän nimenomaan liittyvät ne nätit vaatteet ja usein juurikin tyttömäisyys/ naisellisuus. Miten siis pukeutumisen muuttuminen mustempaan suuntaan olisi ehdottomasti yhtä kuin poikamaisuus ja epäesteettisyys? Eikä tämä ihmettelyni ollut siis osoitettu pelkästään Kharonille, olen ollut huomaavinani muiltakin samansuuntaisia kertomuksia. Itselleni goottityyli on tietyllä tavalla merkinnyt jopa jatkumoa niihin lapsuuden prinsessaleikkeihin ja -mekkoihin. (En siis vieläkään ole tainnut ylittää sitä kehitysvaihetta. )
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 24.04.2008 00:11

Lainaus: Swanette

Itselleni goottityyli on tietyllä tavalla merkinnyt jopa jatkumoa niihin lapsuuden prinsessaleikkeihin ja -mekkoihin. (En siis vieläkään ole tainnut ylittää sitä kehitysvaihetta.)

Sama täällä. Pitsi ja röyhelöt.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • • Muokkasi: darkAngel
  • Lähetetty: 24.04.2008 00:44

Lainaus: BronzeRain

Lainaus: Swanette
Itselleni goottityyli on tietyllä tavalla merkinnyt jopa jatkumoa niihin lapsuuden prinsessaleikkeihin ja -mekkoihin. (En siis vieläkään ole tainnut ylittää sitä kehitysvaihetta.)

Sama täällä. Pitsi ja röyhelöt.

ja täällä myös. oon aina ollut äidin mukaan "hursuiita" ja en kiellä yhtään. mutta eipä ole muhkean hameen voittanutta.
Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.04.2008 09:28
Komppaan täysin kolmea edellistä. Kauniit vaatteet ovat ihania, miksi kieltäytyä muhkuista hameista ja korkeista koroista jos oikeasti pitää? Äiti sanoo jatkuvasti Niiskuneidiksi, mutta miksi kieltää sitä, prinsessa on aina prinsessa
Kirjoittanut: mustakynsi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.06.2008 22:36
mä en oikeestaa ite kunnolla edes tiedä mite musta tuli gootti.kai se alko jostai ala-asteelta ku olin käyny jo kaikki maholliset tyylit läpi ja aloin ettimään pikkuhiljaa sitä "omaa juttua".aluks varmaanki tuli ostettua enemmän mustia vaatteita ja sitten ku musa maku muuttu enemmä "gootimmaks" ja kun aloin saada lisää tietoa goottieudesta ja muusta siihen liitttyvästä nii sen jälkee en oo suostunu tyyliäni vaihtamaan.oon joutunu kuuntelemaan paljon ilkeitä kommetteja siitä kun en halua pukeutua " massa muodin" mukaan mutta ajan myötä oon tullu siihen tulokseen et vaikka ku sanois mitä.nii niin kauan ku mulla on itelläni hyvä olla just sellasen ku olen nii tyyliäni en suostu vaihtamaan.
Kirjoittanut: Chey (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.06.2008 20:23
Olen aina ollut jotenki muita erillaisempi ja outona. Iskä kuunteli 90-luvulla ollessani
vasta poikanen, Apulantaa, HIMiä ja Hanoi Rocksia. Aina niitä autossa sitten tuli kuuneltua
ja musiikista tuli elämä. Eskari-iässä vappuna käydessäni kummini luona Hesas ja käytii
kaupoissa ja näin siellä pari goottia samettihameissa. Ihailin niitä suunnattomasti.
Joku naksahdus tuli ala-asteella ja aloin kuuntelee Nylon Beatii.
Ala-asteen keskivaiheessa aloin tykkää Nightwishistä ja jossain vaiheessa kun elokuva
"Menolippu Mombasaan" tuli, niin Denigrate iski kovaa. Sitten yks kaveri 5-luokalla soitti
Negativee ja siitä se juttu alkoi lähteä. 6-luokalla Alettiin haukkua friikiksi ja saatanan
palvojaks, kun aloin pukeutua mustiin paitoihin ja housuihin ka käytin kajaalia, vaikka
kesyä vielä. Siitä sitten se alkoi musamaku muuttua, vaikka vieläkin se yksi on jäänyt
pään sisään, enkä taida saada sitä pois koskaan. Poikaystäväni kuuntelee todella laajasti
kaikkea raskasta ja sen kautta aina "tutustun" "uusiin" bändeihin.
Olen tyytyväinen tähän, mitä olen, vaikka ehkä koskaa "ylettyis" "oikean" gootin tasolle.
Ainoa syy varmaan on se raha, jolla voisin ostaa hienoja vaatteita.
Kirjoittanut: Unholysacrament (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 22.06.2008 01:11

Lainaus: Chey

vaikka ehkä koskaa "ylettyis" "oikean" gootin tasolle.
Ainoa syy varmaan on se raha, jolla voisin ostaa hienoja vaatteita.

Vanha vampyyriluolan sanonta:
"Ei ole goottia vaatteisiin katsominen"
Kirjoittanut: Chey (Jäsen)
  • Lähetetty: 22.06.2008 20:20

Lainaus: Unholysacrament

Vanha vampyyriluolan sanonta:
"Ei ole goottia vaatteisiin katsominen"

Totta kattoo mitä tulee kunhan työt ensin alkais.
Kirjoittanut: minikivi (Jäsen)
  • • Muokkasi: minikivi
  • Lähetetty: 23.06.2008 02:59
no sain yhden uuden kaverin ja se oli gootti henkinen ihminen ei mitenkään rikas mutta eihän ystävyydessä siitä ole kysymys ja sitten se innosti minua kävin heillä usein ja katteltiin gootti vaateita esim: http://www.blackgroup.fi tuolta sitten minä liityin tänne sen kaverin kanssa jamusiikkia kuunneltiin esim:moonspelliä ja Poisonblackkiä

siinä oli tarinani lyhyeesti ja ytimekkäästi
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit