Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottisisustus

Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.05.2009 18:11
Möf, tympii kun nykyiseen kämppään ei voi tehdä mieluistaan sisustusta täysin, mutta ukkoni kanssa ollaan puhuttu että sitten kun saadaan oma talo/kämppä niin sinne maalataan ainakin yhdelle seinälle samanlaista "metsää" mitä Cradle of Filthin videolla Her Ghost in the Fog on. Oi kun olisi hienoa!
Kirjoittanut: kannuskäsi (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.05.2009 22:27

Lainaus: Malys_

maalataan ainakin yhdelle seinälle samanlaista "metsää" mitä Cradle of Filthin videolla

Tosi hieno idea.

Itselläni ei goottius sisustuksessa juurikaan näy. Talossa kun asuu neljä muutakin henkilöä niin ei enään yksin voi kovin sisustuksesta päättää.
Enimmäkseen on sinistä, makuuhuoneessa on viininpunaista, melkein jokaisessa huoneessa on käytetty lisäksi harmaata, sopii yhteen melkein kaikkien värien kanssa.

Aikoinaan huonekalut olivat mustia, oikeastaan kaikki oli mustavalkeaa, edellisessä kämpässä lattiakin sattui olemaan musta. Sitä "synkkyyttä" kesti parikymmentä vuotta.
Muutama vuosi sitten kun muutettiin omakotitaloon niin tyyli muuttui aika tavalliseksi.
Mutta kyllä minä vielä joskus sisustan ainakin yhden huoneen kunnon goottiluolaksi.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 10.05.2009 03:12

Lainaus: kannuskäsi

Tosi hieno idea.

Hi, niin olisi aivan mahtavaa!
Olisi aika paljonkin ideoita omaan goottikotiluolaan muttei auta kun vuokranantajat on muutenkin nipoja kaikesta...Voin kuvitella mikä shokki olisi jos ihan oman mielen mukaan laittelis kämpän sisustuksen. Masentaa vaan tuollaiset tylsät kalsaritapetit, laminaattilattia sentään vielä menettelee.

Ai niin ja lähipäivinä roudataan kirjoitus/tietokonepöytä kaverin luo ja maalataan mustaksi, nythän tämäkin on tällainen ränsistyneen valkoinen, uhattiin jo heittää pois kokonaan mutta mustana olisi jopa oikein tyylikäskin. Vaikka laatikostot onkin vähän kärsineet ajan ollen, repsottaa vähän joka suuntaan, mutta ehkä niillekin on vielä jotain tehtävissä. Ehkä päällipuolelle voisi jonkun keijun tai goottihahmon maalata jos aikaa ja mielenkiintoa riittää. hmmm...

Lainaus: kannuskäsi

Talossa kun asuu neljä muutakin henkilöä niin ei enään yksin voi kovin sisustuksesta päättää.

Möf, hieman ikävää jos sisustusmieltymykset kovin poikkeaa, mutta josko tosiaan edes sen yhden huoneen saa omanlaiseksi laitella niin onhan sekin jo jotain. Ihan kelpo kompromissi sekin.
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 11.05.2009 15:55

Lainaus: Malys_

Talossa kun asuu neljä muutakin henkilöä niin ei enään yksin voi kovin sisustuksesta päättää.

Sama homma : ( Ja kun en saa edes omaa huonetta tapetoida! Alkaa tässä pikku hiljaa hermo mennä kun on valkoiset seinät, valkoiset huonekalut ja likaisen keltainen puulattia... Mur.
Kirjoittanut: Hiinokka (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 13.05.2009 15:07
no mun kämpässä on musta kattokruunu, jossa "liekin" malliset kynttilät. vanha senkki, kirjahylly ja vaatekaappi on tummaa puuta. sohva on kirkkaanpunainen, samoin myös tietokonepöytä. seinillä on seinälippuja ja kohta, kun saan aikaiseksi niin myös valokuvia. kirjahyllyssä on kynttilänjalkoja [kullanvärinen 5 haarainen, musta 3 haarainen ja musta kynttilänpidike], koriste- esineinä on lohikäärme, jossa kynttilä ja "lautanen" siipien päällä, johon saa laitettua jotain hyvää tuoksua, itse tekemä pääkallo, erilaisia kynttilöitä, valokuvia ja kirjoja. verhot on ohuet ja mustat. muihin ikkunoihin pitäisi viritellä jonkinsortin verhot kunhan sais aikaseks [oon siis vasta muuttanut toiselle paikkakunnalle]. sängynpeite on kiiltävä, ruosteenvivahteinen, sänky on valkoinen rautasänky. sohvapöytä on perusvaaleaa puuta, jonka aion lähiaikoina vaihtaa tummanruskeaan arkkuun seinät on valkoiset, mikä ei kyllä haittaa.. tuleepahan vähän valoisuutta tähän kämppään. matot on violetinpuna raidallisia ja vaaleita. 2 peiliä, toinen kissatyylinen ja toinen tumma ja soikea, jonka reunoissa on "yömaisema".
Kirjoittanut: Valkyrie (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 29.05.2009 16:13
Ei. Vielä.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.05.2009 16:47

Lainaus: Valkyrie

Ei. Vielä.

Ei vielä, mitä? Jos sellaista sisustusta ei ole niin ei varmaan tarvitse kahdella sanalla mainita siitä. Parempi jättää vastaamatta koko aiheeseen, kuin laittaa paria tyhjänpäivästä sanaa ilmoille. Kiitos.
Kirjoittanut: Zenren (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.06.2009 20:46
Meillä onkin olohuone/makuuhuoneessa todella hienot epämääräisen valkeanharmaat tapetit, siniset ohuet verhot, puunvärinen lattia ja valkoinen katto. :< Keittiö on valkoisenkellertävä valkoisilla rullaverhoilla ja kylpyhuone on, uskokaa tai älkää, yhdistelmä sitruunankeltaista ja sinistä...

Huonekalut sentään jokseenkin miellyttävät silmää, on hyvin tummaa ruskeaa ja vielä tummempaa punaisenruskeaa. Hankinnassa on ollut paaaksut punaiset verhot, joilla saisi aikaiseksi mukavan hämärän niin halutessaan - nuo nykyiset verhot eivät auta pimennykseen lainkaan. Lisäksi minua häiritsee se, että niistä näkyy läpi ulos. Tykkään valosta, mutta pieni määrä tervettä pimeää vaikka nukkuessa auttaa pysymään unten mailla tarpeeksi pitkään.

Verhoja emme kuitenkaan ole hetinyt ostamassa, sillä jos syksyllä muutamme uuteen kämppään, täytyisi verhot ehkä tehdä uusiksi sinne. Valkoiset seinät eivät itseäni haittaa, kunhan ne ovat aivan vitivalkoiset. Niihin on helppo silloin yhdistellä yhtä sun toista väriä. Goottisisustuksesta ei tämän kämpän kohdalla voi kyllä ollenkaan puhua, pikemminkin sisustus on melkein kuin missä tahansa tavisten pesässä...
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 16.09.2009 15:26
Muutin uuteen ihanaan kotiin ja voe tokkiinsa nyt kelpaa tämän tytön olla!
Okei, aika vaaleaa täällä on, mutta äkkiäkös sen muuttaa halutessaan. Vuokrakämpässä kun ollaan niin seinät on maalarinvalkoiset ja lattia vaaleanharmaa muovimatto. Muutin siis 33m2 yksiöön ja ihastuin tähän heti.

Nyt vihdoin omistan sohvan, joka maksoi huimat 25 euroa naapurin kierrätyskeskuksessa. Väri on ihana tulipunainen ja sohva on kuin uusi, vieläpä Askon mallistoa. Koirat siinä nyt yleensä loikoilevat, kun minä löhöän sängyllä. Punaista on tosiaan sängyllä päiväpeitteen muodossa ja läppärin vakiopaikka on puna-valkoinen tuoli, kun en huolinut tänne kirjoituspöytää. Seinille tälläsin muutaman seinätarran Ikeasta, punaisia ihani kukkia. Ikkunalla killuu unisieppari.... Hmmm...
Kauheesti olisi roinaa ja rompetta ympäri kämppää. Aika tavishuusholli tämä on, mutta tykkään kovasti ja vielä pientä hiomista sisustuksessa olisi, joten jätetään kerrottavaa myöhemmäksikin.
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: Wucie
  • Lähetetty: 16.09.2009 20:20
Kun sain uuden huoneen, toivoin että saisin itse maalata seinät, mutta eihän se tietenkään käy... Sitten vielä jonkun täytyi päättää, että seinä olisi kyprokkia (toivottavasti kirjoitin oikein). Nyt minulla on sitten rajoitukset kaikelle, minkä ylipäätään voi seinälle laittaa. Noh, kyllä olen saanut sinne pari muotokuvaa sun muuta, aika upealla kehyksellä varustettua taulua. Seinät nyt kuitenkin ovat valkoisen tapetin peitossa ja kiven kovat. Mutta asiaan. Onhan minulla mustat kukkakuvioiset verhot, jotka ulottuvat lattiaan. Eivät ne mittän merimekkokukkia ole, vaan sellaisia aika erikoisen näköisiä, näyttävät vanhoilta. Musta karvalankamatto, kynttilänjalka ja pari taljaa joskus lihoiksi teurastetuista lampaista.

Mutta sitten on se, jota häpeän syvästi, nimittäin lamppuni, valkoinen kiinalainen paperipallo. En voi kuitenkaan sille mitään, vielä. Talossa, jossa asun on hyvin paljon goottityylisiä esineitä, mutta enhän minä niitä tietenkään saa huoneeseeni viedä, äitini pitää kaiken itsellään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit