Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottisisustus

Kirjoittanut: Rääkki (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.09.2009 20:36
Omassa huoneessani on ainakin mustat pimennysverhot, hämärässä ei nää kamalia tapetteja
Tummia värejähän siellä muutenkin on, ja kynttilöitä, jos se nyt sitten on niin goottia. Seinillä on suuria itse ottamiani valokuvia pikkusiskostani metsässä keijutyyliin ja valkoisessa mekossa hämäränä talvi-iltana.

Olen haaveillut sellaisesta pehmeästä muhkeasta karvamatosta. Ja sitten ompelisin sävy sävyyn suuria upottavia lattiatyynyjä joilla voisi lötköttää ja ottaa ne sänkyyn silloin kun katsoo leffoja. Ja styroksipäitä tahtoisin hommata myös, niihin voisi laittaa kaasunaamarit, gogglet, hengityssuojaimet ja muut. Niistäkin tulisi hienoja sistustuselementtejä.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.09.2009 21:11
Goottius (tai mun näköinen tyyli muutenkaan) ei juuri vielä näy omassa "kämpässäni", joka siis on soluhuone. Päiväpeitto on musta ja siinä on kultaisella kiinanmerkkejä, muutama musta ornamentein koristeltu tuikkukippo ja sitten yksi musta hiukan barokkihenkinen kynttilänjalka. Viimeksi mainittu on tällä hetkellä varmaan gootein sisustustavarani. Matto ja erilaiset verhot hankitaan kun tulee sopivat kohdalle.

Jos teillä on hyviä ideoita, mitä voisin tehdä tai laittaa seinien koristeeksi, niin kuuntelen mielläni. Seiniin ei saa tehdä reikiä eikä seinille saa laittaa edes julisteita. Laitanko kattoon siis naruja ja sinne roikkumaan kaikkea härpäkettä? Sitähän ei kielletty.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.09.2009 21:22

Lainaus: Wucie

lamppuni, valkoinen kiinalainen paperipallo.

Tuosta tuli mieleen, että Kodin Anttilan mainosläpyskässä oli paperipallon kaltaisia pitsipalloja. Pallon muoto sinänsä ei itseäni innosta sisustuksessa, mutta siinä oli jotain todella viehkoa.
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.09.2009 21:40

se, jota häpeän syvästi, nimittäin lamppuni, valkoinen kiinalainen paperipallo. En voi kuitenkaan sille mitään, vielä.

Laita sen päälle joku kivan värinen harso roikkumaan. Jos roikkuvat hörsöttimet ärsyttää, niin kiinnitä se varjostimen pintaan kiinni. Tai päällystä silkkipaperilla. En tiedä onko mitenkään onnistuneita ratkaisuja, mutta niin minä yrittäisin tuunata.
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.09.2009 15:35
Miulla on hyvin gootti lattia. Se on kellertävää puuta. Olen harkinnut kokolattiamattoa useampaan otteeseen..
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.09.2009 16:41

Lainaus: Natassja

Laita sen päälle joku kivan värinen harso roikkumaan. Jos roikkuvat hörsöttimet ärsyttää, niin kiinnitä se varjostimen pintaan kiinni. Tai päällystä silkkipaperilla. En tiedä onko mitenkään onnistuneita ratkaisuja, mutta niin minä yrittäisin tuunata.

Kiitos vinkeistä. Ei ole itse tullut ajateltua, miten sitä palloa voisi kaunistaa, että olen joskus yksinkertainen.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.09.2009 11:20
^Siihen palloonhan voisi vaikka ripustaa jotain härpäkettä kuten korvakoruja tai jotain kumisia hämähäiskiä/lepakoita...

Minä ajattelin vaihtaa jossain välissä verhot mustiksi, kun kaapissa lojuu kaksi mustaa satiinipussilakanaa joita ei käytetä.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • • Muokkasi: neo_shaman
  • Lähetetty: 18.09.2009 12:50

Mutta sitten on se, jota häpeän syvästi, nimittäin lamppuni, valkoinen kiinalainen paperipallo.

Minullakin on tuollainen valkoinen paperipallo-kattovalaisin omassa huoneessani enkä häpeä sitä yhtään Mutta toisaalta, oma huoneeni on hyvin värikäs joten valkoinen valaisin on mukavasti rauhoittava.
Ehkä joskus vielä keksin siihen jotain kivaa. Voisi vaikka maalailla jonkun lepakon tms. siihen

//edit. Tästä voi katsella minun huonettani.
Kirjoittanut: Jezebel (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.09.2009 13:51
^hyvän näköistä!
Mullakin on Ikean kumiankkakortteja.... Kylppärin ovessa tosin.
Mulla on joku ihme kumiankkafiksaatio. Ollapa mullakin tuollainen kokoelma!
Kirjoittanut: cyanchristine (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.09.2009 15:32
Itselläni on kaikki kalusteet ruskeaa 1800-luvun tyylistä antiikkia. Kahdenhengen sänky, iso kulmakaappi jossa lasiset ovet, puolikas pöytänen jossa keskellä "läpinäkyvä" lasi.. 2 hyllyä, isompi lipasto ja pienempi lipasto. Isomman lipaston yläpuolella "goottipeili" rock shopista. Sitten on musta seinähylly jossa alapuolella vaatekoukkuja + muuta synkkää pientä tavaraa. Eikä unohdeta verhoja, jotka ovat myös 1800-luvun tyyliset.. keltaiset kylläkin :p mutta Niin ja puuttuu vielä kristallilamppu
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit