Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottisisustus

Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.09.2009 17:52
Mä nyt en tiedä kuinka 'goottia' noi meidän kalustukset on, kun suurinosa ikeasta Eli ei ainakaan malliltaan. Värit tosin on olohuoneessa musta/valkoinen/punainen, kalusteet mustanruskea ja pyökki. Ja tietty noi kamalat keittiön kaappien ovet (tai voiko tota edes keittiöksi sanoa, kun suoraan olohuoneen yksi seinä on 'keittiö') tosin ovat hirveät, harmahtavan sinertävät, vähän kiiltäväpintaiset (ihan kuin muovilla päällystetyt) ja oven vetimet on sellaiset 80-luvun isot ja leveät mustat.
Mut verhot mustat, sohva musta (punainen fleece istuinosan suojana), matot mustavalkoinen + musta-ruskea, eteisessä mustavalkoinen matto ja vessassa taas mustapunainen, joka ei kyllä sovi sinne, koska vessa on muuten sinertävä väriltään. Mut oli halpa ja iso, ja ehkä käy sitten seuraavaan asuntoon paremmin.
Kirjoittanut: neo_shaman (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 19.09.2009 19:19

Lainaus: Jezebel

Mulla on joku ihme kumiankkafiksaatio. Ollapa mullakin tuollainen kokoelma!

Kumiankat on ihania Minä olen saanut kaikki kumiankkani lahjoina, en ole yhtäkään ostanut itse. Toivon aina tuliaisiksi kumiankkoja/ jotain niihin liittyvää. Kokoelmassa onkin jo englantilaisia, amerikkalaisia, ruotsalaisia, italialaisia ja ihan suomalaisiakin ankkoja
Kirjoittanut: Perkele (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.09.2009 15:41
ei se ny kovin näy... 2 tummaa Mariskoolii ja Victoria Frances-juliste seinällä, siinä se

nii ja goottihame roikkuu hengaris
Kirjoittanut: Gothica (Nimetön)
  • • Muokkasi: Gothica
  • Lähetetty: 20.09.2009 19:13
No, minä asustelen vielä vuosia kotona, eikä minulla raukalla ole ihan omaa huonettakaan! Okei, on minulla oma puoli huoneesta rajattu... Täällä on liilat tapetit & verhot, kirjoituspöydän ja levytelineen päällä on mustat huivit, pöydällä niinkuin pöytäliinana ja levytelineen päällä se vaan roikkuu .... Lampusta roikkuu pilailupuodista ajat sitten hankittu muumiolepakko, toinen tumman punainen lepakko ja sellainen (mustasta sukkahoususta tehty, lol) musta repaleinen härpäke (jäänyt joskus halloweenista?). Seinillä on maisema- ja bändijulisteita. Sänkyni vieressä olevalla seinällä roikkuu iso, musta vampyyrilepakko, sekin ostettu kauan aikaa sitten pilailupuodista. Sitten yhdellä seinällä roikkuu (myös alunperin halloween-koristeeksi ostettu) valkoinen muoviluuranko. Erään kirjahyllyn päällä on myös musta huivi, sen unohdin mainita. Ja tosiaan, siinä on myös kaksi paperimassapääkalloa. Lipaston päällä on koristeena musta posliinijoutsen. Ja toisen kirjahyllyn päällä ruma, tumma ja karvainen (taas halloweenista jäänyt??) muovirotta... Ai niin, musta muoviruusu on myös kirjoituspöydälläni!

Että näin goottia.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 20.09.2009 20:26
Heh, goottisisustuksesta tuli mieleeni, kun sisko kävi eilen meillä kylässä.. Sen kommentti sisälle saapuessa oli "Mikä Vit*n goottilinna teillä oikein on"?
Tuli sellainen *reps* ja kiva, jos on sellainen tunne että alkusisustus alkaa vaikuttamaan ihan kohtuu hyvälle siis. Kunhan saa rahapuolen kuosiin niin voi jatkaa tämänkin luolan sisustamista.
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.09.2009 20:28
Niin, mikä nyt on tarkalleen ottaen quuttia. Oma kämppäni, johon olen keräillyt asioita kohta puoli vuotta, alkaa päivä päivältä tuntua paremmalta, noin sisustuksellisesti. Pidän tyyleistä ehkä eniten chippendale kuosista ja sitä olen yrittänyt suosia, yhtäkään melamiinista tai lastulevystä valmistettua häkkyrää en ole ostanut, jos nyt NCC:n pakolla asentamat keittiö ja eteiskaappi hirvitykset unohdetaan. Tosiaan lattiat on tammea, seinät ja katot rumaa valkoista maalia. Vastapainoksi oikeastaan kaikki hankkimani edustaa värimaailmaltaan mustaa ja punaista, oli kyse mistä huonekalusta tai tavarasta hyvänsä. No okei, kaappikello on mahongin värinen ja kaksi pääkalloa ruuvattuna peilin ylänurkkiin on väriltään valkoiset!! Mielessä on käynyt makkarin seinien maalaus punaisiksi, mutta piru kun ei uskalla aloittaa, lopputulos voisi olla jopa liian synkkä.
Kirjoittanut: P-M (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.09.2009 10:28
neo_shaman
Minäkin ihastuin noihin kumiankkakortteihin! Itsekin joskus keräillyt kumiankkoja, mutta harrastus jäi alkumetreillä unholaan jostain syystä. Pitäisi kaivaa esille ne muutamat mitkä omistan, ainakin se musta jolla on eri värisiä pilkkuja.

Niin tosiaan, kun seinälle kerran ei saa laittaa niin laitoinpa sitten hyllyni koristeeksi punaisen viuhkan. Ainiin ja omistan myös tummaa puuta olevan minmipöydän, se löysi tiensä yhteisiin tiloihin kun tarvetta on.
Kirjoittanut: Violet Dream (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.10.2009 12:01
Mä oon vastikään muuttanu, ni on sisustus vähän vielä vaiheessa. Edellinen kämppä oli niin paljon pienempi ku tää. No, mut onhan täällä jotaii kuitenkii. Värimaailma asunnossani on musta-violettia. Mulla on kahdet eri violetin sävyä olevat verhot, joista toiset on läpiluultavat. Olen ajatellut laittaa sihen vielä mustat, mikäli saan jollain lailla fiksusti viritettyä. Sänkyyn mulla on olemassa vain mustia ja violetteja lakanoita, joita yhdistelen mieleni mukaan. Päiväpeittoa en ole vielä saanut hankittua. Lamppuna on kyntiläkruunu, jossa roikkuu verenpunaisia kristalleja, jotka muistuttavat hyvin paljon veripisaroita. Olen rakentanut itselleni pienen yöpöydän, jonka olen verhonnut hulmuavalla violetilla silkkikankaalla. Sen päällä on tumman violetti pyöreä tarjotin, jossa poltan kynttilöitä. Tarjottimen molemmin puolin on ketjua koristeena, pöydällä maaten siis. Monet ystäväni ovat pöydästä sanoneet, että se muistuttaa ihan alttaria, heh. Seinät saisin maalata, ja maalit mulle maksettais vuokranantajan puolesta, mutta en halua lähteä täältä evakkoon maalien kuivumisen ajaksi joten olkoon valkoiset, ainakin toistaiseksi. Seinillä on sitten muutama seinälippu & taulu, kitara sekä sinitarralla kiinnitettyjä hämähäkkejä & lepakoita. Kynttilöitä & kynttilän jalkoja on myös paljon, ja suitsukkeita. Suihkussa mulla on pääkallokuvioinen suihkuverho ja matto. Paljon lisää tänne on vielä tulossa, mm. massiivisen kirjahyllyn haluan ja huomenna saan sohvan! Kyllä tää tästä pikkuhiljaa vielä.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.10.2009 12:46
Minun oma kämppäni. tosin vielä kesken, mutta kerron minkälainen se on, ja mitä on suunnitteilla tulla.

Aloitetaan keittiöstä, iso keittö, jossa on iiiso 8 hengen tummaa puuta oleva ruokapöytä, jonka tuolit ovat tummat mutta selkänoja ja istuin punaista samettia. Pöydällä itse tekemä kaitaliina missä on punaista kangasta ja reunoissa pitsiä. Pöydän yläpuolella on 5- haarainen lamppu. Lattialla punainen hapsumatto, ikkunoissa mustat verhot jotain ryppyisen näköistä kangasta. Seinän vieressä on yksi osa tummaa kirjahyllyä, jossa on lasikaappi. Pitäs keksiä vielä jotain mikä peittää ruman yksinäisen seinän keittiöistä. Kaapeista en mainitse mitään, tavallisest rumat keittiökaapit.
Makkarissa kaikki nyt on vielä kesken, siellä ole muuta kuin sänky, jonka päällä 4 koristetyynyä punaisesta satiinista ja mustat pitsit reunoissa, sekä pieni rautainen yöpöytä jonka reunassa on ruusuja ja päällä tumman ruskea lamppu jonka rungossa on lehtiä ja itse lamppu on tavallaan kukka.
Olohuoneessa sitten on loput 2 osaa tummaa kirjahyllyä, siellä koriste esineitä, kynttilänjalkoja ja kirstuja. Hyllyn päällä tuikkukynttilän jalkoja ja vanha posliininen valkoinen ja koristeellinen kello, ja maljakkoja. Vieressä on tummanruskea nojatuoli, jonka istuin ja selkänoja ruskeaa nahkaa, ja koristeltu, puusta oleva runko.
Vastakkaiselle seinälle olisi suunnitteilla tumma kirjotuspöytä, jossa voi sitten ommella ja kaikkea muuta, ehkä joku taulu olisi mukava siihenkin väliin. Selostus loppui.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: SyllaBoreal
  • Lähetetty: 04.10.2009 13:55
Meidänkin koti on vielä pahasti kesken kun pari kk sitten muutettiin. Mutta pikku hiljaa tätäkin luolaa pitää yrittää kodikkaammaksi saada. V*tuttaa vaan kun tämä on vuokra kämppä, niin seiniä ei saa maalata enkä saa paskapääl*tka-vuokraisäntäni mukaan ottaa kissaa tai koiraa.(Jompaa kumpaa todella kovasti haluaisin :'''S) Tosin minulla on 4 lintua jo, jotka kohtuu hyvin hoitavat sotkemisen xD Noh, mutta ne ei ole sisustuselementtejä, mutta lintujenihäkkinikin on jopa yllättävän gootti xD (Se on sellainen suuri vanhanaikainen jalalla seisova häkki, jonka katossa on vaikka mitä kiekuroita) Olen myös kuivattujen kukkien ja kynttilälyhtyjen ylin ystävä
Kotoani nyt tällä hetkellä löytyy musta nahkasohva, tuollaisia mustia mattoja joissa on tummanharmaita "granaatti-omena"-kuviointia, peilipöytäni on myös hyvin kuutti, sängyssäni on mustat puuvillasatiini lakanat, violetti satiinipäiväpeitto jonka päälle olen tehnyt suuren röyhelöisen satiini tyynyn ja sen seuraksi pari pientä satiini tyynyä (nyt on tarkoituksena hankkia iiiiso jenkkisänky miehen kanssa) Ja kaikkea randomia... Kotimme on tällä hetkellä hiukan varastomainen kun kaikki on vään miten sattuu kun tarvittaisiin nätti kirjahylly tänne :S
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit