Gootti.net

Goottisisustus

Kirjoittanut: kalmakalle (Aktiivi)
  • Lähetetty: 04.10.2009 15:06
Tässä pikku hiljaa rakentelen, paras viimeisin on kun tein puisesta lyhdystä lampun kattoon. Tekee sellaisen sopivan hämyisen tunnelman työhuoneeseen.
Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.10.2009 17:21
Täällä hallitsevat värit ovat violetti ja tummanpunainen. Tummaa puuta löytyy myös todella paljon, mutta kokonaisuutena kämppä on ehkä enemmän oriental-henkinen kuin gootti. Löytyy käsinmaalattua viuhkaa seinältä, geisha-aiheisia tauluja, kanjeilla raapustetut graduointitodistukset kehyksissään (sekä minun että miehen) ja sitten on tuota iaitoa sekä muita lajiimme liittyviä aseita. Olen yrittänyt tehdä kämpästä mahdollisimman pienellä rahalla oman näköisen ja käytin mieluummin muita värejä, kuin mustaa välttääkseni liiallista synkkyyttä. Hyvin on toiminut ja kaverit ovat kehuneet.
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.10.2009 17:59

Lainaus: Sharida

ja käytin mieluummin muita värejä, kuin mustaa välttääkseni liiallista synkkyyttä.

Joo, ei se liika musta olekkaan mitään kovin kaunista sisustuksessa.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.10.2009 15:08
Itsellä sisustuksessa on lähinnä käytössä mustaa, harmaata, violettia ja valkoista. Suurin osa huonekaluista on mustia, mutta sohva on valkoinen ja asunnon seinät ovat valkoiset. Edellisen huoneen seinät olivat violetit. Sitä on kyllä ikävä sen takia oon tänne seinille ripustellut joitain isoja violetteja huiveja ja juuri äsken pistin yhteen nurkkaan violettia sisustuskalaverkkoa roikkumaan kattoon ja seinälle. Näyttää ihan kivalta. Siivotessa vaihdoin myös järjestystä.
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • • Muokkasi: Azrael
  • Lähetetty: 05.10.2009 15:46
Minun asuntoni on kyllä varsinainen koottiuden huipentuma. Olohuoneessa ja alkovissa on valkoiset seinät sekä tummanbeige lattia. Keittiön seinät ovat (yllätys, yllätys) valkoiset ja lattiaa koristaa mitä kaunein ketsupinpunainen väri. Keittiöstä löytyvät myös hyvin hehkeät, beigen väriset kaapistot.
Ja tietenkään minulla ei ole lupaa maalata kaappeja tai tapetoida seiniä.

Ei oikeasti, niillä jotka duunasivat nämä asunnot joskus seitkytluvulla ei ollut minkäänlaista värisilmää. Onneksi olen saanut asuntoni sisustettua muutoin sen verran sieväksi, ettei tuota väri-infernoa aina edes huomaa.

Kämppäni on pääosin itämaishenkinen, mutta suosin sisustuksessa myös tummaa puuta, lasia ja tummaa valurautaa. Viime aikoina olen ollut hyvin ihastunut maalaisromanttiseen sisustustyyliin sekä Art Deco - henkiseen tilpehööriin ja olen yrittänyt ottaa myös niistä vaikutteita parhaani mukaan.
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.10.2009 10:17
Nyt kysyn teiltä vähäisen apua jos jaksatte vastata
Elikkä, Asunnos on miljoonittain kaikkee huonekaluu/tauluu mutta silti se näyttää seiniltänsä vähän tyhjältä, kun on ne kirotut valkoiset seinät. Mitä ihmettä mä voisin sinne seinille tunkea muutakuin tauluja?
Kirjoittanut: Natassja (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.10.2009 10:43

Lainaus: cyberhz

ei se liika musta olekkaan mitään kovin kaunista sisustuksessa.

Minulla on olohuoneessa pinta-alaltaan laajin seinä maalattu mustaksi, muut seinät ovat olohuoneessa valkoiset ja lattia on valkoista puujäljitelmä laminaattia. Mielestäni lopputuloksesta tuli tyylikäs ja lattia saa sen näyttämään kodikkaalta. Varsinainen sisustusprojekti on parhaillaan käynnissä, en pidä mitään kiirettä. Ideoita tulee pikkuhiljaa, kun homma etenee. Vaikeinta oli valita seiniin sopivat maalit.

Vampiric: kokeile jotain tuollaista, mitä Layil kertoo omassa viestissään. Kalaverkko vaikuttaa hauskalta ratkaisulta.
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.10.2009 13:52
Olen viroon menossa tässä joku viikonloppu, joten tiedättekös te että onko tallinnassa yhtään goottikauppoja? Tai edes jotain sen suuntaisia kauppoja?
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.10.2009 13:57
Cyberhz, mitä minä tuota samaa kysymystä pohdin joku pari vuotta sitten, niin eipä siellä ainakaan näkynyt mitään kauppoja missään. Yksi oli jossai ihan takapajulassa mutta en muista osoitetta enkä nimeä. mutta ei siellä ollut muutakuin enimmäkseen koruja.
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.10.2009 14:04

Lainaus: Vampiric_

Mitä ihmettä mä voisin sinne seinille tunkea muutakuin tauluja?

Esim. sängyn päädyssä voisi olla hieno sellainen kauniilla kankaalla tai tapetilla päällystetty levy tai puukehys, joka on sängyn levyinen ja haluamasi korkuinen. Sen voisi varovasti kiinnittää sellaisella peiliteipillä seinään tai sänkyyn. Toinen vaihtoehto voisi olla kiinnittää seinän korkuinen "raita" nättiä tapettia helposti irtoavalla teipillä. Olen myös kehitellyt ideaa, että leikkaisin jostakin materiaalista ison mustan ornamentti- tai puukuvion, kiinnittäisin sen taakse valoköynnöstä (siis niitä joissa on erillisiä pieniä lamppuja) ja ripustaisin seinälle valaisimeksi.

Tähän
Tai tähän tapaan
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit