Gootti.net

Morticia

Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 19.11.2007 20:21
Kävin la. Oulun Morticiassa ja sain heti tuhottua.. eiku sijoitettua 250€ vaatteisiin.
Myyjät siellä oli aivan ihania. Olisin voinut vaan jäädä sinne juttelemaan.
Ekaa kertaa sielä kävin, kun muualla asun. ja takuulla tulee mentyä myös toisten.
Kirjoittanut: Jennife (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Jennife
  • Lähetetty: 19.11.2007 22:14
Oulun Morticia on kyllä erinomainen!
Kirjoittanut: skullgirl (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2007 17:21

Lainaus: Nemesis

Mukavia olivat myyjät kun kävin piipahtamassa

ne myyjät ovat kyllä tosi mukavia. Ne tulevat aina kysymään että tarvitsetko apua.
Kirjoittanut: Rautaneito (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.12.2007 19:32

Lainaus: Jennife

Oulun Morticia on kyllä erinomainen!

Yep, minäkin olen käynyt tsekkaamassa Oulun Mortician. Myyjät oli tosi mukavia, jopa esittelivät itsensä minulle. 8) Ostin mustat pystyraita housut, jossa on kangas/kettinkiremmit ja vielä lahkeissa normaalit ketjut. Ja sitten vielä reisissä iiihanat nyöritykset ja vetoketjut lahkeissa. Ihunat pöksyt, myyjällä oli samanlaiset.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.12.2007 21:01

Lainaus: Rautaneito

Ostin mustat pystyraita housut, jossa on kangas/kettinkiremmit ja vielä lahkeissa normaalit ketjut. Ja sitten vielä reisissä iiihanat nyöritykset ja vetoketjut lahkeissa. Ihunat pöksyt, myyjällä oli samanlaiset.

Minullakin on, tosin olen jo kuluttanut ne ihan puhki Ja ne on liituraitaa.
Kirjoittanut: Faith Black (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 03.12.2007 17:10
Näenkö väärin, vai onko Mortician nettisivut heräämässä uudelleen henkiin? Ainakin kenkiä ja muutamia vaatekappaleita on tullut uusia (tai siis, niitä samoja mitä oli vanhoillakin sivuilla, ennenkuin sivut hiljenivät).
Kirjoittanut: koulrofobia (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • • Muokkasi: koulrofobia
  • Lähetetty: 03.12.2007 17:43

Lainaus: Faith Black

onko Mortician nettisivut heräämässä uudelleen henkiin? Ainakin kenkiä ja muutamia vaatekappaleita on tullut uusia

Kokoajan hiljalleen ne on henkiin heräämässä olleet, tosin ovat näköjään lisänny lisää kamaa sinne. Kyllä ketuttaa, käsittääkseni päivityksen piti olla lyhyenlainen, mutta sitä on kestänyt vähintään puoltoista vuotta. x__x

EDIT: Itseasiassa aika paljonkin lisää tavaraa.
Kirjoittanut: Rivet Doll (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.12.2007 16:06
Vihdoinkin nettisivuilla on alkanut tapahtua jotain olihan se kyllä jo aikakin
Kirjoittanut: Pale (Nimetön)
  • Lähetetty: 05.12.2007 17:11
Kävin tänään katselemassa Oulun Morticiassa ja ajattelin käydä lauantaina siellä vähän ostoksilla.Kaikenlaista kivaa siellä oli ja myyjäkin oli tosi mukava
Kirjoittanut: DeadlyNightshade (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.12.2007 09:53
Itsekin olen menossa lauantaina Mortsuun nyt kun Oulussa olen Poikaystävä on tällä hetkellä koulussa niin teen kuviksen työtä :>

Löytyykö Oulun Mortsusta (pakko käyttää tuota nyt kun se toinen on niin rankka kirjoittaa ) violetteja verkkosukkiksia (pienet reiät) ja myydäänkö siellä koruja, kun en viimeksi ehtinyt katsomaan? Piikkikaulapantaa olisin hankkimassa, mutta jos ei Mortsusta löydy niin Romeosta&Juliasta varmaan löytynee, olin katsovinani? Siellä oli myös muutamia oikein kivannäköisiä korsettitoppeja ja korsetteja (tosin en ole sellaista nyt hankkimassa, iski vain silmään).

Meni offtopikiksi :<
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit