Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Morticia

Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 07.12.2007 11:01
Mukavaa nähdä, että Mortician sivut ovat päivittyneet ja että uusia tuotteitakin näkyy.
Tämän kuun lopussa olisi tarkoitus lähteä Helsinkiin katselemaan alennusmyyntejä ja myös Morticiassa olisi tarkoitus käydä.
Itse kuolailen erintoten tätä URL hametta.
Olen jo pidemmän aikaa etsiskellyt jotakin tuon tyylistä hamosta, joten on hienoa tietää, että Morticiasta tuollaisia löytää.
Kirjoittanut: Nemi (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 08.12.2007 19:41
Aijajai mikä hame Upee
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 24.12.2007 19:59
Onko jollain tietoa onko helsingin morticiassa tänä vuonna alennusmyynti, jos on niin milloin?
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.12.2007 18:15
En nyt varmasti tiedä onko, mutta jos on niin voisi olettaa sen tuossa joulun jälkeen alkavan.
  • Lähetetty: 25.12.2007 18:19
Viime vuonna se oli muistaakseni pari päivää ja alko heti joulun jälkeen. Luulis että ois sama juttu tänä vuonna, mutta ilmeisesti kukaan ei ole kysäissyt.. Ei jaksais vaivautua helsinkiin jos siellä ei ookkaan, normi hinnoilla ei ole varaa ostaa sieltä mitään
Kirjoittanut: pikkumyy (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.12.2007 18:20
No mulla on tarkotus kävästä siellä lahjarahojen kanssa heti ylihuomenna Niin voin sitten tulla vaikka tänne kertomaan onko alea.
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 25.12.2007 18:34
Mulle Riitta sanoi että heti joulun jälkeen on alet, muttei tarkkaa päivää suostunut sanomaan. Epäilisin kuitenkin, että torstaina tahi perjantaina alkaapi. Olisi tarkoitus mennä paikan päälle tekemään löytöjä
Kirjoittanut: drama_queen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.12.2007 23:09
No on se kai helppoa asua helsingissä. Tulee lähes päivittäin morticiassa kaytyä. :>
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 26.12.2007 14:00

Lainaus: Aditu

Epäilisin kuitenkin, että torstaina tahi perjantaina alkaapi. Olisi tarkoitus mennä paikan päälle tekemään löytöjä

Minäkin tässä suunnittelin käyväni Morticiassa torstaina ennen töitä, jos olisi varaa vaikka johonkin Otan kuitenkin vain 20€ mukaani, koska oikeasti minulla ei olisi varaa ostaa mitään sen enemmällä.
  • Lähetetty: 26.12.2007 14:15

Lainaus: drama_queen

No on se kai helppoa asua helsingissä. Tulee lähes päivittäin morticiassa kaytyä. :>

Mä asun vantaalla, vartti menee junalla, mutta silti on liian vaikeeta lähtee aina
Torstaina ollaan nyt sitten miehen kanssa menossa, toivotaan et ois ne alet jo sillon. Jos vaikka löytyis jotkut kivat kengät
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit