Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Morticia

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.09.2008 12:00

Lainaus: MissAnnThrope

Kävin myös bongaamassa Piiskansiiman Eerikin kadulta , mutten kehdannut antaa itseäni ilmi

Hei, törkeetä!!! Grmur...
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • • Muokkasi: MissAnnThrope
  • Lähetetty: 07.09.2008 12:15

Lainaus: Piiskansiima

Hei, törkeetä!!! Grmur...

Ajattelin vaan, että voi kuulostaa oudolta "terve, mä olen se ja se gootti.netistä" .. No olin kumminkin sellainen sinivalkorastapää, jota autoit liituraidallisen ylirinnankorsetin nyörittämisessä.
  • Lähetetty: 07.09.2008 12:17
Ahaa! Sulla oli kyllä tyyli kohdillaan.
  • Lähetetty: 07.09.2008 12:21

Ahaa! Sulla oli kyllä tyyli kohdillaan.

oi kiitos *punastuu* . Itse olit hieno ilmestys jolla on upea tyyli *liittyy piiskansiiman fanikerhoon* . offiksi menee ja lujaa...
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.09.2008 20:22
Minäkin Kaihomielenkanssa kävin Piiskansiimaa moikkaamassa!
Ei kyllä eerikinkadulta mitään ihtelle tarttunut matkaan. Kampista kyllä lähti tyllihame mukaan

MissAnnThropekin bongattiin kampissa...

Niin ja Piiskansiima, se mainitsemasi pinkki yhdistelmä kampin liikkeessä oli kyllä aivan33
  • Lähetetty: 07.09.2008 21:08

Lainaus: Chuuko

MissAnnThropekin bongattiin kampissa...

Apua mut on bongattu .. ja olin liikenteessä äidin ja isosiskon kanssa (katu-uskottavuus senkun laskee).Mutta mamma inte betalar vaatteita. (off)
Mortician palvelusta piti sanoa, että Piiskansiima oli mukava ja reipas myyjä, mutta kampin myyjät olivat aika vaisuja. Hyvä että edes moikkasivat kun tuli liikkeeseen.
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.09.2008 21:25
Aijaa, en tiennytkään että Piiskansiima on siellä töissä... Aika tuuri käynyt. Pitääpäs joskus tulla siellä päin käymään. Viimeksi kävin pikaisesti siinä Kampin liikkeessä.
Kirjoittanut: Chuuko (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 07.09.2008 21:26

Lainaus: MissAnnThrope

mutta kampin myyjät olivat aika vaisuja. Hyvä että edes moikkasivat kun tuli liikkeeseen.

Ei nuo edes moikanneet meikäläisiä. Toinen myyjätär näytti siltä että oli eksynyt aaaaivan väärää paikkaan eikä näyttänyt osaavan tehä yhtään mitään. Kassalla sain varttua reilu viis minuuttia kun toinen myyjä huiteli jossain sielä hyllyjen välissä ja tämä toinen vaan seisoskeli siinä sivulla ja kerran vilkaisi miuta, muttei tehnyt elettäkään tehdäkseen mitään.
  • Lähetetty: 07.09.2008 21:32
Chuuko: se nyöritakamuksinen hame kyllä sopi sinulle! Samainen hamonen tosin myi jo itsensä.
Kirjoittanut: Elegia (Aktiivi)
  • Lähetetty: 07.09.2008 22:27

meikä kököttää siellä töissä

Et sattunut olemaan viime perjantaina töissä?
Jos olit niin myit mulle hameen. (Ja huomautit hameestani joka oli samanlainen kuin kaupan telineessä roikkuva)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 4 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit