Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Morticia

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 07.09.2008 22:50
Jep, olin töissä viime pe, ja muistan sinutkin oikein hyvin.
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 10.09.2008 20:03
äyyh. Potuttaa aikamoisesti tuo Oulun Mortician lopettaminen. Ihan *********. Nyt ei sitten ole lähellä mitään muuta kuin joku Dark Star, jossa ei ikinä ole mitään jännää.
Kirjoittanut: TaruinenAave (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.09.2008 12:24
Piiskansiima, olitko eilen kenties töissä? Jos olit niin ostin sinulta sen ihanan tyllihelmaisen pitsiunelman
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 11.09.2008 17:29
Minkä takia muuten se oulun morticia lopetetaan? tietääkö kukaan?
Kirjoittanut: Cata (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 11.09.2008 17:35

Lainaus: SyllaBoreal

Minkä takia muuten se oulun morticia lopetetaan? tietääkö kukaan?

mä tiedän ainakin paljon ihmisiä, joilla on käynnit siellä vähentyneet uuden myyjän myötä, mm. minä. En nyt sano että se olis se pääsyy, mut... varmaan se on menekkiin vaikuttanut.

Dark Star on kyl oikeasti aika turha liike, hyvää on vain se että ne myy shokkihiusvärejä. Muuten ne vaatevalikoimat on niin suppeat ja vähäiset.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.09.2008 22:35
TaruinenAave: iso kyllä. Se pitsi-tylliunelma on muuten unelma. En voi ehkä koskaan hehkuttaa sitä tarpeeksi! Ja se sopi sulle mainiosti.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 12.09.2008 11:40
Krääsälaatikko Eerikinkadun Morticiassa oli kyllä outo. Hello Kitty-tarroja ja pääkallo-stringejä?
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 12.09.2008 14:16

Lainaus: vampyr

Potuttaa aikamoisesti tuo Oulun Mortician lopettaminen.

Kääk! Ja minä en ehtinyt edes käydä katsastamassa sitä kun ei ole ollut asiaa Ouluun. Tai siis on ollut, mutta on aina ollut liian kiireistä asiaa että olisi välissä ehtinyt shoppailla.
Kirjoittanut: Gottero (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.09.2008 17:24

Lainaus: BronzeRain

Kääk! Ja minä en ehtinyt edes käydä katsastamassa sitä kun ei ole ollut asiaa Ouluun.

Joo samoin, enpä ehtinyt käydä Oulun Morticiassa. Loppuvuodesta olisi tarkoitus käydä visiteeraamassa Oulussa, niin olisi voinut piipahtaa myös Morticiassa, mutta eipä näköjään onnistu enää.
Kirjoittanut: Funereal Soul (Inkvisiittori)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.09.2008 20:33

Lainaus: Gottero

enpä ehtinyt käydä Oulun Morticiassa.

Itse onneksi ehdin käydä siellä pariinkin otteeseen ostoksilla, mutta harmittaa silti tuo loppuminen. Se kun oli kuiteskin parinsadan kilometrin säteellä itsestä, toisin, kuin muut. Loppuun myyntiin olisi ollut hauskaa päästä tuhlaamaan.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit