Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Morticia

Kirjoittanut: Breviary (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.11.2009 18:59
Oioi, sieltä löytyi taas kaikkea pientä kivaa alekamaa, sainpas ainakin hyvän talvitakin kahdenkympin hintaan, sekä hauskat vaaleanpunaiset, hieman Tuksumaiset, korkkarit kolmeen kymppiin *hehkutus*
Kirjoittanut: Vampiric_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.11.2009 19:01

Lainaus: raato

Kaikki kengät poistuu Helsingin liikkeestä eli vain nettikaupassa jatkossa myydään

No eikä >:/ Kun oon aina tykännyt morticiasta juuri sen takia että siellä on myös hyvä kenkähylly, on mukavaa päästä kokeilemaan kenkiä kun ostaa.
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 02.11.2009 12:16

Lainaus: Vampiric_

No eikä >:/ Kun oon aina tykännyt morticiasta juuri sen takia että siellä on myös hyvä kenkähylly, on mukavaa päästä kokeilemaan kenkiä kun ostaa.

Aika paska veto kyllä morticialta :S Tai noh, ehkä heillä ei ole resursseja sitten pitää tuota kenkävalikoimaa siellä hyllyissä joka ikisessä koossa...Mene ja tiedä...
Tosin ei tuo minua kaivele paskan vertaa kun käyn morticiassa ihan helkkarin harvoin. Samat rätit saa muualtakin ja joskus jopa halvemmalla.
Kirjoittanut: God Of Wind (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.11.2009 10:35
perkele, tilasin morticiasta housut 4 vikkoa sitten eikä niitä vieläkään ole kuulunut. lähetin sinne sähköpostia että missäs ne on ne housut viikko sitten mutta vieläkään ei o kuulunut mitään. mitä mie tehen niitten kans??!
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.11.2009 12:46
^ Kannattaa vain pommittaa sähköpostilla ja jos mitään ei ala muutaman viestin jälkeen kuulua, vihjaista että kertoo kuluttaja-asiamiehelle. Se on viimeistään potkinut kaikkiin nettikauppoihin liikettä, joiden kanssa on ollut ongelmia. Pelkkä yksi sähköposti saattaa jäädä kenen tahansa silmien väliin jos viestiliikennettä on paljon, mutta kolmea tai neljää ei enää oikein pysty vahingossa ignooraamaan

Itselle on kyllä Morticiasta aina vastailtu hyvin ja kamat ovat tulleet ajallaan ja oikein, mutta tuntuu, että useiden muiden kauppojen kanssa pitää aina jotenkin vääntää.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 18.11.2009 12:53

Lainaus: God Of Wind

4 vikkoa

ihan normia morticialta nykypäivänä, minun kenkien tulo kesti viimeksi 6 viikkoa, joten koita vain olla kärsivällinen, kyllä ne sieltä jossakin välissä tupsahtaa.
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.01.2010 17:52
Nyt kannattaa käydä Kampin Morticiassa, siellä on reilut alennusmyynnit, itse ostin todella hienon ja hyvän talvitakin kolmella kympillä vaikka alkuperäinen hinta oli lähempänä kahtasataa. Alennuksessa oli niin housuja kuin korsetteja mitä siellä nyt äkkiä läpi vilkaisin, alelappuja oli kaikkialla.
Kirjoittanut: missEmily (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.01.2010 14:16
Itse taas en löytänyt mitään alennusmyynneistä :/ tai sitten olen liian nirso vaatteiden suhteen
Kirjoittanut: emanon (Inkvisiittori)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 08.01.2010 17:35
Minä löysin remmihousut Mortician alesta. Rumathan nuo on, mutta kun olivat halvat ja sopivat päälle... Noh, ei kait noissa lopulta muuta vikaa ole kuin hirveä määrä pyramidiniittejä, joista en tykkää yhtään. Jospa nuo tippuvat ajan saatossa pois
Kirjoittanut: Never (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.01.2010 18:09
Tässä eräänä päivänä kävin Morticiassa ostamassa 65:n euron samettihameen kympillä!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit