Gootti.net

Morticia

Kirjoittanut: AnnaAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.01.2010 18:13
Onks morticiassa viel pitkäänkin alennusmyynnit?
Kirjoittanut: Never (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 26.01.2010 18:17
En tiedä mihin asti, mutta oli siellä vielä alekamaa joksikin aikaa.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 26.01.2010 18:18

Lainaus: AnnaAngel

Onks morticiassa viel pitkäänkin alennusmyynnit?

varmaan sen perus ajan, kun muuallakin. Joku pari viikkoo?
Kirjoittanut: AnnaAngel (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.01.2010 18:43
No onneks koht tulee sossun rahat,pääsee shoppailemaan
Kirjoittanut: Jasmine (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.01.2010 19:33
Varmaan, oletan, että tammikuun. Jotenkin lainsäädännöllisesti katottu että tammikuu on alekuukausi.

Itse tuossa tilasin viime perjantaina korsetin netin kautta, olisin sen saanut tällä viikolla mutta silloin perjantai-iltana ilmoitettiin tavaran loppuneen varastosta ja korsetin toimitusaika on 2 viikkoa. Aika lyhyesti ja ytimekkäästi, with caps lock, tuo tuli ilmi.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.02.2010 16:06
Moneen Kampin Morticia on tänään auki? Olen niin puusilmä etten löytänyt mistään vastausta.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 06.02.2010 16:17
Varmaankin normaalisti Kampin aukioloaikojen mukaan mitkä löytyy googeloimalla. Lauantain ajoiksi mainittiin 9-18
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 06.02.2010 16:21
Kiitos! Tarvitsen uuden puuterin ja jospa sieltä löytyisi joku kiva vaate.
Kirjoittanut: Mina (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 13.06.2010 21:55
Nyt on pakko laittaa huonoa palautetta Morticiasta tänne muillekin tiedoksi! Tilasin Morticiasta korsetin, kakkoslaatua ja heidän sivuillaan luki että ei palautusoikeutta. Noh, korsetin saapumisajankohdasta oli pieniä erimielisyyksiä, ensin luvattiin että se on minulla 10 päivän sisällä, sitten 15 päivän ja lopulta toimitusaika venähti maksimiksi. No, okei, harmitti, mutta ei voi mtn.. Korsetti tuli ja kokeilin sitä päälle ja olikin liian iso. No voihan pska. Katsoin kuluttajaviraston sivuilta, että voinko vaihtaa korsetin, vaikka Mortician sivuilla lukeekin että ei voi ja kas! Se on mahdollista, etämyynnissä on aina 14 vuorokauden palautus/vaihto-oikeus, koska kuluttaja ei näe tuotetta mitä on ostamassa ja että yrittäjä ei voi tätä oikeutta ottaa pois, koska se on lain määräämä. Laitoin tästä tekstilainauksen Mortician asiakaspalveluun, ja hämmästykseni oli suuri, kun Morticia ilmoitti että voin palauttaa korsetin, he maksavat postikulut ja korsetin hinnan tililleni, eivätkä enää toimita minulle mitään tuotteita. Ja ilmoittivat vielä etteivät ole rikkoneet mitään lakeja jnejne. No, en heitä mistään sellaisesta syyttänytkään, luulin etteivät he tienneet tuosta 14vrk'n vaihto-oikeudesta, koska olivat sivuilleen laittaneet että vaihto ei ole mahdollista. Todella paskaa asiakaspalvelua sanon minä.. Onneksi on tuo avokki joka voi korsetin minulle tilata, hahhahhaa vaan. Mutta todella paskaa palvelua ja harkitsen tarkoin ennenkuin tilaan mitään Morticiasta ja toivon muidenkin vähän miettivän tätä kokemusta
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.06.2010 22:05

Lainaus: Mina

Morticia ilmoitti että voin palauttaa korsetin, he maksavat postikulut ja korsetin hinnan tililleni, eivätkä enää toimita minulle mitään tuotteita.

Onkohan tuo tuollainen nyt ihan laillista? Periaatteessahan yritykset varmaan voivat valita asiakkaansa mutta jos perusteena on se, että asiakas muistuttaa lakiin merkityistä pelisäännöistä niin vaikuttaa melkoisen tökeröltä.
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit