Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottikampaamot

Kirjoittanut: momo (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.02.2009 09:46
Jos joku asuu Turussa kannattaa kokeilla Jep Jep kampaamoa! Siellä on Susanna niminen kampaaja, joka on erikoistunut kaikenlaisiin erikoisiin setteihin. Osaa tehdä kivat kuviot siiliin ja pistää kuiturastat sun muut. Hintaa on tullut yleensä 2 värin värjäykselle, leikkaukselle ja siilin kuvioinnillle 60-70 euroa opiskelijalle. Ei ole mikään trendikampaamo vaan tekee just sellaset kun itse pyytää, mutta ottaa kuitenkin huomioon mikä ihmiselle sopii (ei leikkaa mun läskille naamalle mitään korostavaa kehystä).
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.02.2009 11:50
Voin varovasti suositella Villi Vaniljaa kampaamona. Eilen jäi jonkin verran tukkaa meikäläiseltä paikan lattialle, ja olen varsin tyytyväinen lopputulokseen. Varovasti-sana meinaa lähinnä sitä, että kun olin paikassa olleen harjoittelijan käsittelyssä, niin en voi kovin varmasti tietää minkälaista jälkeä vakkarityöntekijät saavat aikaan. Voisin kuitenkin veikata, että paikasta saa aivan sitä mitä haluaakin eikä ovesta joudu kävelemään ulos sadatellen.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 26.02.2009 11:53
Piiskansiima

Tarkistin asian, ja kyllä siellä pääpiruina toimivat Julius&Mareena, jälkimmäinen oli aiemmin Shaggy Headin palveluksessa - sieltä sai erittäin hyvää tulosta poikkeuksetta, ja Julius on äärimmäisen hyvä maskeeraaja. Voin siis suositella itsekin.
Kirjoittanut: Necroerotica (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 26.02.2009 17:06
Tahdon suorat mustat hiuslisäkkeet, pituutta saisi olla melkein lanteille asti. Paljonkohan kustantaa? Selviääkö alle 500e? Ja jos jollain on kokemusta sellaisista, saa kertoa minne ei missään nimessä kannata mennä niitä laitattamaan.
Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.03.2009 19:57

Lainaus: Dark Soul

Missäs Ms.Cyanide on töissä? Kiinnostaa vaan että itse pakoilen semmoisia työpaikkoja, päästyäni työmarkkinoille.

tässä on oltu vaatekaupassa ( en nyt nimiä mainitset mutta sanotaan että aika vanhoillisessa paikassa ) ja sitten parissa koruliikkeessä. entises paikas aina napinaa vaikka mitenpäin yritti olla ja alko aika mahtavast veettää sellanen joten poistuin kuvioista enkä menis takas vaikka mikä ois! nykynen iha ok, saan olla aika vapaast mut en silti iha kaikkee voi tehä...ehkä jos varovast tunnustelis et mites ois jos vaikka toi hiuksen väri ja laatu vähä muuttus täst mustast tonne violetin suuntaan.... ;D nythä tosin on niin ihanasti et olen lomautettu ( jei...) joten ei kai tässä oikeestaa tarvi kenenkää lupia kysellä mihkää jos siis jotain hyvää tästäkin ettii..
Kirjoittanut: Deliverance (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Deliverance
  • Lähetetty: 08.03.2009 20:42
Minä olen menossa Helsingissä nyt korjauttamaan rastat semmoiseen paikkaan kuin Headbanger. Morticiassa minulle suositeltiin kyseistä paikkaa ainakin nyt näiden rastojen suhteen.
Kirjoittanut: Dark Soul (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.04.2009 18:02
Mietin että kuinkahan kauan nuo ns. erikoisemmat värit sitten pysyvät päässä... ja mitä värejä käytetään? Kun ei näiden nimellä mainituiden kampaamoiden kotisivuilla ainankaan lukenut mitään niistä.
Kirjoittanut: Kazakstania (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.05.2009 18:19
Minulla ei pysy "erikoiset" värit päässä, ei sitten millään. Punainenkin lähtee alta aikayksikön. Mutta aika paljonhan se värin pysyminen päässä riippuu väristä, hiusten laadusta ja kuinka usein pään pesee.
Oma kampaajani varmaan saisi kohtauksen, jos pyytäisin vaikka violettia. Ihme kun edes punaista antoi päähän laittaa. Ohentaakaan ei mukamas voinut ja riitely tulee siitäkin, että kuinka lyhyet hiukset voi leikata, kun mulla on todella tuuhea ja luonnonkihara tukka. Mutta eipähän ainakaan siellä joudu itseään kipeäksi maksamaan.
Eli jos tiedätte Turun lähistöltä yhtään kampaamoa, jotka saavat hiuksiini jotain tolkkua ja alle satasella, huutakaa suuren ääneen.
Kirjoittanut: Ayuku (Jäsen)
  • Lähetetty: 02.05.2009 02:49
Shokkivärit yms erikoisemmat värit pysyvät muutaman viikon. Punainen väri lähtee nopeiten, keltainen väri taas on sitkein pysymään. Jos on "erikoisempi" väri päässä, suosittelen ylläpitämään sitä vähintään parin viikon välein. Star Gazerilla on ihan jees värejä, ja paras pysymään itsellä oli Directions-niminen värisarja.
Kirjoittanut: Dark Soul (Jäsen)
  • • Muokkasi: Dark Soul
  • Lähetetty: 04.05.2009 12:30
Jes, kiitos. Olen kuullut että Morteciasta löytyisi parempia värejä (paremmilla tarkoitan että pysyy pitempään päässä) kuin, Back Streetillä. Onko muidenkin mielestä näin? Kokemuksia...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit