Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottikampaamot

Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2009 22:25

Lainaus: Signum

Helsinkiläisille tuskin on uutta, mut kauempaa autolla tuleville täytyy todeta P-paikkojen riittämättömyys lähistöllä.

Näin yleistäen täytyy kyllä sanoa, että Helsingin ydinkeskusta on synonyymi sanaparille parkkipaikkojen riittämättömyys! Helsinkiin kannattaa siis tosiaan tulla julkisilla, tai ainakin jättää auto jonnekin keskustan ulkopuolelle ja tulla keskustaan julkisilla.

Äh, tahtoo uuden tukan muttei tiedä että millaisen. Väri-idea syksylle on jo kyllä (mutta sitä en toteuta vielä koska on kesää jäljellä!) mutta leikkaus on taas jälleen ongelma. Pöh...
Kirjoittanut: Dark Soul (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 14.09.2009 21:05
Olen käynyt pari kertaa etsimässä tätä Villi Vaniljaa Helsingistä, mutta en ole löytänyt. Missä päin se mahtaisi sijaita? Ja mikä olisi kätevin tapa päässä paikalle?
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • • Muokkasi: Signum
  • Lähetetty: 14.09.2009 22:04

Lainaus: Dark Soul

Olen käynyt pari kertaa etsimässä tätä Villi Vaniljaa Helsingistä, mutta en ole löytänyt.

Villi Vanilja sijaitsee noin puoli kilometriä Kampin keskuksesta lounaaseen, osoitteen ollessa Lapinlahdenkatu 27. Googlettamalla ja karttapalveluita hyväksikäyttäen paikan sisäistää helposti. Piiskansiimalle terveisiä, tiedän kyllä Helsingin harmillisen parkkipaikka ongelman, mut aikoinaan kun kävin V.V.:n nurkilla, täytyy todeta et aikasemmin ei ole (voi sanoa koskaan) ollut p-paikan etsiminen yhtä työlästä, edes Helsingissä. Kätevimmästä tavasta perille pääsyyn en sano mitään, itse ehkä seuraavalla kerralla kävelisin Kampilta, tai jotain.
Kirjoittanut: pekkaperkele (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.09.2009 07:40
Shaggy head

Herättipä huvittuneisuutta tämä. Hkissä Mechelinikadulla ja Klaukkalassa Kuonomäentiellä. Joskus sata vuotta sitten olin hiusmallinakin. Vetäsin kerralla pitkät hiukseni aika lyhyeksi. Sellaiseksi Robert Smith tyylisiksi. Oli ihan mukavat, mutta liian hankalat ylläpidettäväksi. Ei oo semmoselle aikaa. Helpompia siis nämä pitkät. Nykyään taas kyllä miettiny et tekiskö jotain tradikaalia. En vaan tiedä et mitä.
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.09.2009 22:14
Hei.Mikä olis rovaniemellä paras"gootti pa-ka"??!!
Mitä paikkaa suosit,ja miksi??
Kirjoittanut: Satanica (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2012 19:50
Tamperelaiset hoi!

Tämä neiti aloitti juuri PAKA-opinnot ja pitäisi muutaman kuukauden päästä olla työharjoittelupaikka. top-jaksoa varten. Olisiko kellään suositella jotain kivaa kampaamoa työharjoittelupaikaksi(mieluiten joku ns."goottikampaamo" tai vastaava, joka huolisi tällaisen sekasikiön harjoittelijaksi?)
Kirjoittanut: Vampiric (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.08.2012 22:18
Itselläni ei ole henkilökohtaisesti kokemusta, mutta tuosta Salon Scissor Sisterista olen kuullut vain hyvää. En tiedä voiko tuonne päästä harjoittelijaksi, mutta aina kannattaa kysäistä!
Tässä vielä linkki tuonne sivuille: http://www.nitro-babe.com/kampaamo-i-56.html
Kirjoittanut: the girl from dark streets (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 14.10.2012 10:28
juu oisko joitain tampereen aseman lähistöllä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit