Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Goottikampaamot

Kirjoittanut: erica86 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 05.05.2009 14:21
oon tässä ite miettiny hiustenpidennystä tai rastojen ottoa. onko kokemuksia kampaamoista Villi Vanilja, Headbanger tai Shaggy Head? en oikein tiedä minne kannattaisi mennä
Kirjoittanut: Dark Soul (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 06.05.2009 19:52
Minulla on ollut samanlaisia mietteitä. Ajattelin jos jotain kuiturastoja laitattaisi. Hinta varmasti kirpaisee kukkaroa vaikka menisi minne...
Kirjoittanut: erica86 (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.05.2009 11:40
on noissa hinnoissa jonkun verran eroja, mitä ite oon selaillu. kyllähän se kirpaisee, mut kerranhan täällä vaan eletään ni miks ei sitte sen näkösenä ku halutaan.
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.05.2009 19:51
Onko kenelläkään kokemusta kampaamo trixiestä turussa? Sinne on aika varattuna minulle huomenissa.
  • Lähetetty: 22.05.2009 08:43
En ole ikinä kuullutkaan moisesta. Onko se joku goottikampaamo?
Kirjoittanut: Ecokitty (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.05.2009 10:17
En varsinaisesti tiedä mutta onhan täällä äidin työpaikalla Amiedus harjoittelioit jotka tekee sulle villei kampauksii puoleen hintaan. Ite en ajatellu vielä värjätä vaikka haluaisinkin. Blondit kun on niin vaikeat saada takaisin. Kuitenkin voi aina soittaa jonnekki kampaamoharjoittelioille ja kysyy kampausta toiveiden mukaan. Tietysti siellä on valvojat aina tarkistamassa joka välissä että miten opiskelia työnsä tekee. Itse olen ollut jo kahdesti harjoittelioilla ja hyvää jälkeä tulee. Suosittelen kokeilua [b][/b]
Kirjoittanut: Athene (Nimetön)
  • Lähetetty: 07.06.2009 15:42
Helsingistä löytyy myös liike nimeltä Purple dreads. Itse en ole käynyt, mutta luin joskus lehdestä ko. kampaamosta Ainakin nettisivuista päätellen kyse on goottikampaamosta, ainakin valikoimaan kuului suuri määrä shokkivärejä ja paikka on erikoistunut rastoihin, pidennyksiin yms. Itsekin ajattelin joskus käväistä siellä.
  • Lähetetty: 18.06.2009 01:52
Tuo Purple Dreads näyttää olevan aika lähellä Villi Vaniljaa. Ainankin kun kartasta tämän tarkistin. Onko kukaan käymy tuossa Puroke Dreadsissa?
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 21.06.2009 18:34
Mä olen käynyt juuri tuolla Purplessa ja tulinkin kattoo olisiko stadissa muita vaihtoehtoja. Purplessa tosiaan tehdään kaikenlaisia pidennyksiä ja kyllä hyvät tuli silloin kun kävin. Ongelmana vaan on, etten saanut kampaajaa heti kiinni, kun halusin irroittaa pidennykset. Ei vastata puhelimeen, vaan tekstareita lähettelin. Eikä viitsi varaamisen takia matkustaa Helsinkiin paikan päällekään. Mutta muuten ei mitään negatiivista sanottavaa.
Kirjoittanut: Sarwen (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.06.2009 22:17

Lainaus: erica86

onko kokemuksia kampaamoista Villi Vanilja, Headbanger tai Shaggy Head?

Itse kokeilin Villi Vaniljaa, enkä pettynyt. Kävin tänään ja sain V:n muotoisen otsatukan, mustan tukan ja punaiset kuidut otsatukan molemmin puolin juuri niinkuin halusin. Lisäksi sain hyvät neuvot ja aineet hoitoon, pesuun sekä muotoiluun. Hinta kyllä kirpaisi, mutta en odottanutkaan pääseväni vähällä. Nyt voin olla tyytyväinen hiuksiini aika pitkän aikaa.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit