Gootti.net

Goottikampaamot

Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 24.06.2009 22:43
Minä oon aina ihmtelly noita goottikampaamoja? O.o siis mitä ihmettä? Miten niiden palvelut poikkeaa muista kampaamoista? Ensimmäisenä tulee itselle mieleen vain että osaavat letittää rastoja päähän... Öh... Jääkö se siihen? Eikö ihan tavan kampaaja osaa leikata sitten sitä v-mallista otsista tai letittää rastoja päähän? Kun naureskelin ihan hulluna kun jossain ohjelmassa esiteltiin muistaakseni tuota villi vaniljaa ja jollekin muorille tungetiin päähän joitain valmisrastoja joita kuka tahansa osaa kiinnittää? Eri asia jos tuokin kampaamo tarjoaisi rastoja from hand made tyyliin? Tai nojoo En vaan ymmärrä tommosia... kai niilläkin on sitten maksavia asiakkaita. Onko hinnat sitten millä tasolla verrattuna muihin kampaamoihin juuri näissä erikoisjutuissa?
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • • Muokkasi: Swanette
  • Lähetetty: 24.06.2009 23:02
^No siis niissä ns. goottikampaamoissa (mikään niistä tuskin mainostaa itse ihan varsinaisesti olevansa pelkkä goottikampaamo, kyllä siellä tavisasiakkaitakin palvellaan) on varmaan esim. enemmän tarjolla shokkivärejä ja niitä rastoja, ja käyttävät niitä myös herkemmin. Jos menee johonkin random kampaamoon sanomaan, että haluan muuten pinkit rastat ja violetin otsiksen, niin voi olla ettei siellä ole sellaisia rastoja tarjolla. Toisekseen ihan tavallisissa kampaamoissa myös saatetaan ehdottaa, että etkös nyt ottaisi vaan tällaista hennon kuparista sävyä pinkin sijaan tai vaaleanruskeaa väriä mustan sijaan. Niin ja esim. Shaggy Headin näyteikkunasta olen nähnyt Stargazerin värejä ja laajan valikoiman erilaisia suorakuituja ja rastoja ja sensellaisia varmaan kaikissa sateenkaaren väreissä, jostain peruskampaamoista sellaisia lienee turha haaveilla ainakaan suoraltakädeltä löytävänsä.
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.06.2009 23:36

Lainaus: Swanette

laajan valikoiman erilaisia suorakuituja ja rastoja ja sensellaisia varmaan kaikissa sateenkaaren väreissä, jostain peruskampaamoista sellaisia lienee turha haaveilla ainakaan suoraltakädeltä löytävänsä.

Kuituja harvoin tosiaan löytyy ihan perus kampaamoista, mutta shokkivärit alkaa olla kyllä todella yleisiä.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 25.06.2009 08:24

Lainaus: Layil

Kuituja harvoin tosiaan löytyy ihan perus kampaamoista, mutta shokkivärit alkaa olla kyllä todella yleisiä

Toisaalta kyllä, muta aika usein eivät ole ihan niitä parhaita shokkivärejä, vaan muutaman pesun kestäviä tehostevärejä yms. Voisi kuvitella että goottikampaamossa olisi ne pysyvät ja laadukkaat värit viimeisen päälle.
Kirjoittanut: Dark Soul (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 25.06.2009 14:14
Juuri niin. Erillaisien rastojen lisäksi siellä on varmasti pysyvämpiä shokkivärejä kuin tavallisissa kampaamoissa. Siellä jos värjää hiukset jollain räikeällä värillä vaikka pinkillä niin se väri kestää suunnilleen 1-2 parhaimmillan 3 päivää kirkkaana. Nimim. kokemusta on
Kirjoittanut: Layil (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.06.2009 22:21

Lainaus: Dark Soul

Erillaisien rastojen lisäksi siellä on varmasti pysyvämpiä shokkivärejä kuin tavallisissa kampaamoissa.

Tuota en kyllä usko... varmasti "goottikampaamoissakin" on huonoja shokkivärejä. Tähän mennessä kaikissa kampaamoissa mihin oon astunut sisälle on löytynyt joko stargazeria tai Color glossia. Kummatkin ovat hyviä värejä (toisaalta itsellä color gloss toimii todella paljon paremmin). Luulisi sen olevan enemmän kiinni siitä kuinka vaaleat hiukset ovat ja kuinka hyvin värin vaahdottaa tms.
Kirjoittanut: erica86 (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.06.2009 16:26
nyt on sitte mullakin rastat kävin head bangerissa viikko sitten ja sain loistavaa palvelua
Kirjoittanut: Modern Death (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 28.07.2009 18:25
Nyt menen minäkin tossa viikon päästä sinne nitrobaben kampaamoon, kun citymarketin kampaamossa hiukseni tärveltiin ikinä enää sinne mene. innolla joodottelen.
Kirjoittanut: Signum (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2009 21:19
Nyt on sitten tämäkin tutustunut Villivaniljaan. Kuvittelin paikan fyysisesti paljon isommaksi, mut mitä ammattitaitoon tulee, keskimääräistä parempi. Helsinkiläisille tuskin on uutta, mut kauempaa autolla tuleville täytyy todeta P-paikkojen riittämättömyys lähistöllä.
Kirjoittanut: Rowena (Jäsen)
  • Lähetetty: 13.08.2009 21:57

Lainaus: Modern Death

Nyt menen minäkin tossa viikon päästä sinne nitrobaben kampaamoon

Tätä en sitten voi kuin suositella. Itse siellä jo ihan vakkarina ja pelkästään käynyt öbaut vajaan vuoden verran (viimeksi eilen), ja joka kerta olen ollut tosi tyytyväinen. Kampaaja on erittäin ammattitaitoinen ja mukava henkilö, ja sattuneesta syystä juurikin kuuttityylin päälle ymmärtää erittäin hyvin. Ja värien poispesun yhteydessä pysyy jopa kulmakarvat päässä eivätkä huuhtoudu viemäriin, kun hän osaa niitä varoa. : ) Muualla on toistekin käynyt...
Viesti

Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 17.09.2015 09:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 362 henkeä!
Järjestä treffit