Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oletko itse tehnyt vaatteita?

Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 17.10.2007 18:26
Tässäpä vielä nyt kun vihdoin kerkisin kuvaamaan niin tuota uutta talvitakki. Tosin napitus muuttui hakaseksi (ja varmaan tosi lämmin talvella mutta kun siitä tuli niin kiva ).
URL ja URL
Kirjoittanut: SatanMyMaster (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.10.2007 16:47
Kerran yritin ommella eräästä paidasta vähän hienompaa, ja se salaperäisesti repesi kahtia, sen jälkeen en ole edes yrittänyt tehdä enempää vaatteita.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 15.11.2007 22:32
Tänään tuli sitten truly victorianilta ihania kaavoja kun kiltti foorumilainen ne minulle tilasi Pitäs vaan keritä kokeilemaan. Mistäköhän sais ostettua vuorokauteen lisää tunteja?
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 16.11.2007 15:25

Lainaus: Morfinsia

Alotan kimonon tässä jossain vaiheessa.

Voi kun mäkin osaisin tehdä kimonon... Sellaisesta olen haaveillut jo pitkään.
Itse olen tehnyt vaan boleron, joka on kamala.

Nyt yritän saada keksittyä jotain tekstiä valkeaan t-paitaani. Luultavasti kirjoitan eteen Sáatana tulee ja taakse Sáatana menee.
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.11.2007 19:31
Tuunasin tässä juuri itselleni housut. Hienot tuli, eikä kenelläkään ole tällaisia! Ehkä voinen jossain välissä pistää kuvaa...
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 16.11.2007 20:45
Ompelin tuossa pari päivää sitten mustat pvc-housut, niistä tuli kivat Joutui vaan vähän ompelemaan myös käsin, kun ompelukoneeni ei oikeen tykkää kyseisestä kankaasta.
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.11.2007 15:57
Kaverille korsettia teen juuri, tai loppusuoralla se on. Ihan perus musta vyötärökorsetti plansetilla, luita tuli yli 20.. Olen viimeaikoina tehnyt vain kavereille, enkä itselle mitään. Polttelisi kyllä jo saada itsekin jotain uutta kivaa.
Kirjoittanut: maammanellielli (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.12.2007 11:15
Juuri sain urakan "tuunataanskottiruutuhame" melko aluilleen tätä olen jo suunnitellut iät ja ajat mutta viimein. Heti syntyi ideoita myös yhden topin laittamiseen.
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Lähetetty: 04.12.2007 15:40
Joo.. Ideoita on ihan liikaa, vielä kun jaksaisi tehdä.
Kirjoittanut: Mysteriouss (Jäsen)
  • Lähetetty: 08.12.2007 19:34
Onhan sitä jotain tullut tehtyä :/ Itselleni vain hame ja paita. Siskolle on tullut tehtyä housut, paita, mekko ja bolero Ihan hienoja kaikki tekeleet, vaikka hameen tein itselleni kuudennella luokalla ^__^ Ärsyttää vaan, kun ei meinaa löytää käsityölehdistä sellaisia vaatteita, joita ei itse tarvitsisi ruveta muokkailemaan. Siis aina olen lisäämässä monia yksityiskohtia ja tällasia. Ei niistä lehdistä vaan löydy mitään kivoja vaatteita, kun ei ikinä ole mitään goottityylisiä. Murr.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit