Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oletko itse tehnyt vaatteita?

Kirjoittanut: kauhukakara (Nimetön)
  • Lähetetty: 08.12.2007 20:25

Lainaus: Mysteriouss

Ei niistä lehdistä vaan löydy mitään kivoja vaatteita, kun ei ikinä ole mitään goottityylisiä.

Burdan yhdestä teemanumerosta (joista löytyy aina karnevaalivaatteita) löytyy goottityyliset kuteet naiselle, miehelle ja lapselle. Naiselle siinä oli ainakin jonkinlainen paita, jossa on valtavat hihat Löytyy jostain viime vuosien tammikuun numeroista.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 08.12.2007 20:33
Jenkeistä saa tilaamalla kivoja kaavoja:
URL
Kirjoittanut: BlackLotus (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.12.2007 20:35
Oon tehny yhet mustat housut, ja nyt väsäilen paria vaatetta lahjaks.
Kirjoittanut: Vampira80 (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.12.2007 21:49

Lainaus: blood

Jenkeistä saa tilaamalla kivoja kaavoja:

Mulle tuli tuolta vyötärökorsetinkaavat!
Kirjoittanut: nahkarotta (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 19.12.2007 12:06
pitäis hallita tuo vaatteiden teko. hyvännäköisiä miesten gootti-vaatteita en ole vielä nähny. jotenkin ei noi D-renkaat tai remmit oikeen iske. pitänee hakeutua kansalaisopistolle johonki ompeluseuraan...
Kirjoittanut: black_cat (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 19.12.2007 14:17
Joo... Oon tehy yhen oksettavan näkösen hameen ja housutkin on tullut tehtyä...
Kirjoittanut: almiros (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.12.2007 16:48
täältäkin saa tilattua kaavoja: http://www.mccallpattern.com/item/M4109.htm?tab=ev ening_prom_bridal&page=
Kirjoittanut: Swanheart (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 23.12.2007 12:06
Burdalla on muuten hyviä kaavoja,...
Kirjoittanut: Vampira80 (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.12.2007 20:14
Sain valmiiksi just tänään pitkän liituraitahameen( merenneitomallinen).
Kirjoittanut: Aditu (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 23.12.2007 20:37

Lainaus: Vampira80

Sain valmiiksi just tänään pitkän liituraitahameen( merenneitomallinen).

Mistäpä löysit merenneitohameen kaavat, jos sopii udella? Itse olen sellaisia haeskellut, kun haluaisin tehdä parikin sen mallista hametta.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 9 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit