Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oletko itse tehnyt vaatteita?

Kirjoittanut: Vampira80 (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.12.2007 18:13
Mistäpä löysit merenneitohameen kaavat, jos sopii udella? Itse olen sellaisia haeskellut, kun haluaisin tehdä parikin sen mallista hametta.

Ostin eurokankaasta burdan kaavat!
Kirjoittanut: nahkasaapas (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 05.01.2008 15:50
Mä tein farkuista sellaisen revityn aika pitkän hameen jossa on kaikkee pintä sälää ja sen semmosta
Kirjoittanut: turmatar (Jäsen)
  • Lähetetty: 09.01.2008 14:51
Vaihteeksi yhdelle toiselle kamulle korsetti työnalla. Hankalaa kun muille saan tehtyä kun olen luvannut, mutta omat ompelukset ei edisty ollenkaan..
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.01.2008 17:44
Minulla on korsetti työn alla. Jänskättää kun on ensimmäinen korsetti mitä teen. Toisaalta tähän mennessä on onnistunut hyvin, aivan suunnitelmien mukaan.

Mitenkäs muuten saatte luunkujat oikean kokoisiksi? Olen tuota jo miettinyt vähän aikaa.
Kirjoittanut: Cherise (Jäsen)
  • • Muokkasi: Cherise
  • Lähetetty: 10.01.2008 17:54

Lainaus: BronzeRain

Mitenkäs muuten saatte luunkujat oikean kokoisiksi? Olen tuota jo miettinyt vähän aikaa.

Lasket luun leveys + 2-3 mm riippuen luun paksuudesta. Itse tein aluksi vähän turhan niukkoja kujia, ja niitä luita olis sit kiva tunkea sinne kynsin hampain.

7mm spiraaliluulle teen 1 cm levyisen kujan ja se on just passeli
Kirjoittanut: Dead_Touch (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 10.01.2008 20:09
työn alla on hämiskankaasta tehty yläosa vielä kun saisi jostain lisää sitä samaa kangasta niin saisi alaosankin ja hameen kaavoja juuri suunnittelin & kuosittelinmutta kun ei oikeen inspaa ompelut kun on niin surkeet ompelutilat ettei sinne viitti hienoja kankaita viedä sotkettavaksi ja "hamehousut" olsi kivat mutta niitten toteutus on vielä suunnittelu vaiheessa
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 10.01.2008 21:57

Lainaus: Cherise

7mm spiraaliluulle teen 1 cm levyisen kujan ja se on just passeli

Kiitos, viimeinkin ratkesi tuokin.
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 16.01.2008 18:49
Joo olen tehnyt itse....Viimeksi kesällä ihan suht
hyvin onnistuneen pitkän mustan pitsimekon

Moderaattori muokkasi pissis-äXXän pois tekstistä. Hrr.
Kirjoittanut: hullogootti (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 23.01.2008 18:50
en oo tehny(ei oo värkkejä...) mut oon suunnitellu ainaki sata! :P

vaatteitten suunnittelu on ihanaa ja unelmana onki olla vaatesuunnittelia

ainiin paisi yhteen toppiin(valkonen) tein mustia lepakoita.
en kyllä pidä sitä...
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.01.2008 19:36
Hameita ja mekkoja olen tehnyt vähän liikaakin, muutaman paidan ja yhden vyötärökorsetin ja minisilinterin.

Nyt on työn alla taas uusi hame ja housut. Merenneitohame houkuttelisi tehdä, mutta eipä ole osunut kaavoja tielle.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit