Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oletko itse tehnyt vaatteita?

Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 13.05.2008 19:46

Lainaus: blood

Musta on paljon kivempi olla tällänen keskimittanen, niin voi ihan rauhassa pitää korkkareita ilman et äijä on päätä lyhyempi tai että saa katsoa alaspäin kun puhuu jollekkin.

*puhisee kateudesta*
Kirjoittanut: Kuutar (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 13.05.2008 20:31
Sain tuossa joku aika sitten ommeltua pitkän mustan samettimekon violetilla nyörityksellä (edessä) Olin suunnitellut ja halunnut tehdä kyseisen mekon varmaan parin vuoden ajan, mutta en löytänyt sopivia kaavoja ja jotenkin vaan se tuntui niin isotöiseltä, nyt olen tyytyväinen kun sen sain tehtyä (jos joku tietää minut irc-galleriasta niin siellä on kuva )
Kirjoittanut: Morningstar_ (Aktiivi)
  • Lähetetty: 14.05.2008 22:31
jos osaisin ni olishan sitä kaikkea tullut tehtyä mutta valitettavasti Staralla on ompelupeukalo keskellä kämmentä :<
Kirjoittanut: vampyr (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 17.05.2008 23:35
Nyt meni kyllä lopullisesti hermot ton ompelukoneen kanssa. Ei se kerta kaikkiaan toimi just sillon ku minä yritän 8< Äippä taitaa vaan osata paremmin.
  • Lähetetty: 19.05.2008 10:58
Mulla myös ompelukone kenkkuilee. Pitäisi tänään saada kasaan larppiproppaukset, ja kone katkoo lankaa jatkuvasti... En keksi missä vika on, olen vaihtanut neulan, säätänyt langankireyttä, tarkistanut langoituksen jne. mutta ei... Prkl.
Kirjoittanut: blood (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.05.2008 18:24
^ Tarkistitko puolalangan kireyden / että se on muuten ok?

Systerin koneessa oli puolakotelo jotenkin vituillaan, langankiristin sojotti ihan väärin siinä, joten se purkasi sen, taittoi osan oikeaan muotoon ja laitto takas. Sit toimi.
  • Lähetetty: 19.05.2008 19:02

Lainaus: blood

^ Tarkistitko puolalangan kireyden / että se on muuten ok?

Tarkistin. Ei mitään näkyvää vikaa. Arvaa vaan ketuttaako...
Kirjoittanut: drama_queen (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 20.05.2008 17:41
Mä en oo kokonaisia vaatteita tehny koskaan.. Mutta monia vaatteita muokannu
Kirjoittanut: MissAnnThrope (Aktiivi)
  • Lähetetty: 20.05.2008 22:21
hyi, mulla on kauhea läjä projekteja joita pitäis väsätä. Pitäisi ommella asu reiveihin , jotka lähestyy uhkaavasti, pitäisi tehdä mekko kesäksi ja korsetinaluspaita ja ja ja... Mutta oon niin saamaton, etten ole jaksanut edes vielä piirtää kaavoja... Noh, koeviikon jälkeen sitten.
Kirjoittanut: Innocence (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 20.05.2008 22:49
sain siin polvimittaisen hameen valmiiks ärsyttää kyl toi ompelukones ku se on nii p:stä
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!