Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oletko itse tehnyt vaatteita?

Kirjoittanut: eyrie (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.05.2008 16:02
Sain vihdoin itse valmiiksi myös tekeillä olleen hameen ja siitä tuli kyllä nätti, ompelujälki varmaan parasta mitä olen itse tähän mennessä saanut aikaiseksi . Hame on vähän polven yläpuolelle jäävä harmaa, flanelli kankainen. Mallia otin FairyGothMotherin tästä asusta. Vielä pitäis tehdä siihen tommonen yläosa, täytyy miettiä vielä vähän miten toteutan sen ja minkälaiset kaavat tarviin.
Kirjoittanut: monsterianni (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 26.05.2008 15:42
Tein just ite laukun ja hameen vähän aikaa sitte. Ja kaikenlaista on tultu tuunailtua ja muokattua sekä monenmonia vaatekappaleita pilattua.

Tässä on kuvat mun tekemistä laukusta ja hameesta:

http://kuvablogi.com/nayta/1135553/
http://kuvablogi.com/nayta/1135552/
Kirjoittanut: Kaihomieli (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 29.05.2008 17:20
Jei, sain valmiiksi uuden pitkän mustan hameen, johon tuli kiinnitettyä 10 kpl. d-lenkkejä. Hame on ylhäältä tiukka ja levenee polvista alkaen reilusti. Tykkään siintä kovasti.
Kangastakin jäi vielä yli, et siint vois sit kehitellä jonkun toisen hameen, kunhan vain keksisin millaisen tekisi.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.05.2008 21:10
Sain viimein lähes valmiiksi (ikuisuus)projektini, tummanruskean nahkakorsetin larppaamiseen. Siitä puuttuu enää vain eteen tulevat koristesoljet ja sirkat, en ole vielä löytänyt mistään mieluisia. Mutta jahka löydän, projekti on valmis.

Seuraavaksi tilaustyökorsetti ukkoni siskolle, ja sitten pääsenkin toteuttamaan uusia projekteja. Jipiii! Ensimmäiseksi ajattelin mustan plansetillisen kokokorsetin punaisilla pitsisomisteilla ja luukujilla sekä siihen sopivat piiitkän merenneitomallin hameen. Sitten seuraavaksi jokin kiva vyötärökorsetti (tämä vielä suunnitteluvaiheessa, mutta luut on jo valmiina) ja sitten...

Pää pursuu ideoista, ei ole aikaa toteuttaa niitä kaikkia...
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 29.05.2008 21:14

Lainaus: BronzeRain

Pää pursuu ideoista, ei ole aikaa toteuttaa niitä kaikkia...

Heh, sinä sentään osaat toteuttaa ne pursuilevat ideat... Minä kun en voi kuin ideoida. Tai olen kyllä miettinyt että pitäisiköhän pistää esimerkiksi täälläkin itseään mainostanut Illusion Costumes asialle, uusin masterpläänini on nimittäin melko komia.
Kirjoittanut: BronzeRain (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 29.05.2008 21:17

Lainaus: Piiskansiima

Tai olen kyllä miettinyt että pitäisiköhän pistää esimerkiksi täälläkin itseään mainostanut Illusion Costumes asialle, uusin masterpläänini on nimittäin melko komia.

Miksi ei, jos rahaa riittää?
Kirjoittanut: epidural (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: epidural
  • Lähetetty: 14.06.2008 12:18

Lainaus: Kaihomieli

Jei, sain valmiiksi uuden pitkän mustan hameen, johon tuli kiinnitettyä 10 kpl. d-lenkkejä.

Miksi sitä "nauhaa" kutsutaan, jolla nämä D-renkaat ommellaan kiinni? Itselläni on suunnitteilla huppari, jonka hihoihin tulisi D-renkaita.
Ostin joskus kirpparilta "hehtaarihousutkin" (lähinnä kankaan takia) parilla eurolla, jotka pitäisi tuunata kunhan saisi aikaiseksi..

Mutta itse olen tehnyt lähinnä muutamat lapaset (musta-vihree ja musta-puna -raidalliset, jne), pari mustaa rastapipoa, säärystimet, hupparin, parit housut, hame (vekkihame, joka muuten musta, mutta vekin pohja skottiruutua) ja niin edelleen.
Kirjoittanut: pimeyden_hehku (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 09.11.2008 12:38
juu yhen hupparin. olen surkea ompelemaan, muttä tästä tuli hieno!!!

semmonen, missä on selässä punainen silkkinauha nyöritys, leveät hihat. sitten taskut ovat semmoiset vaakunan muotoset, missä on pitsiä siellä reunassa. sitten siinä on vähän kaikkea, mm. ketjujakin siinä roikkuu ym.

joo omakehu haisee, mutta oon siihen nii tyytyväinen
Kirjoittanut: SyllaBoreal (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 09.11.2008 16:54
Olen ommellut aika paljon tähänastisen elämäni aikana Parit chapsit on tullut tehtyä, juhlapukuja, korsetteja ja perus rättiä itselle kaikista kivoista kankaista
Kirjoittanut: Penni (Jäsen)
  • Lähetetty: 11.11.2008 23:48
Lähes tulkoon puolet vaatteistani ovat itse tehtyjä.
Koska on mukavaa olla uniikki.
Toisena syynä myös tähän on se etten ikinä löydä mistään omaa kokoa. Aina joudun pienentämään ostoksiani. Ja joskus se ei vaan kannata. On riskaapelia alkaa repimään kalliin mekon tai paidan saumoja auki. Halvemmalla pääsee kun laittaa mallin mieleen ja ostaa itse kankaat.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 04.01.2022 03:50, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 501 henkeä!