Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oletko itse tehnyt vaatteita?

Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.02.2009 19:42
Siivosin tänään vaatekaappejani. Hämmästyin aika tavalla, kun erään hyllyn perukoilta löytyi ensimmäinen ompelemani pitkä hame. Olen tehnyt sen noin 16 v. sitten, siihen aikaan ei mieleisiä vaatteita saanut kuin itse tekemällä. Menee vielä päällekin, ihme kyllä! Taidan ottaa hameen takaisin käyttöön, kun se on kerrankin tarpeeksi pitkä minulle. Valmiina ostetut ovat yleensä hiukan liian lyhyitä, tosi ärsyttävää!
Kirjoittanut: Milena (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 04.02.2009 18:05
Eipä ollut mitään mainostamista, vaan ajattelin ihan kaverina jakaa neuvoja. Kun luin noita kirjoituksia, huomasin, että osalla porukasta on aivan perusasiatkin vielä hukassa. Olisin itse aloittaessani ollut kiittollinen kaikesta avusta.

Ja eihän mulla edes ole mitään mainostettavaa?
Kirjoittanut: Kazune (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 04.02.2009 18:12
Sain vihdoin tänään valmiiksi tyllialushameen jonka olen meinannut tehdä jo monta kuukautta. Eikä siihen tarvittu kuin yksi päivä pois koulusta niin heti on aikaa vaikka muille jakaa :3

Sain muuten kuningasidean tässä vähän aika sitten ja tein sateenvarjosta hameen. Tehokierrätystä eikä hameessa ole mitään moitittavaa
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 09.02.2009 19:58
http://irc-galleria.net/blog.php?nick=Margheit

ja siinä se on, vielä hihat loppuun niin se on valmis ja toki kaulakoru... :P Tykkään ite ainakin.
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 11.02.2009 22:54
oi wau.... jotain niin komeaa tuo puku. aivan ihana. kun sasi ite aikaseks tehtyä jotain noin upeeta niin oisin kyllä tosi ylpeä...
Kirjoittanut: Ms. Cyanide (Jäsen)
  • Lähetetty: 12.02.2009 13:28
Itse olen asun ja korun valmistuksen artesaani ja voin sanoa,että paras ( ja edullisin! ) tapa saada upeita ja nimenomaan uniikkeja asuja, on suunnitella ja tehdä ne itse! Vaikutteita / ideoita saan kaikkialta, esimerkkinä: kerran kuuntelin erästä biisiä ja mieleeni nousi kuva upeasta mekosta tai sitten jos haetaan vähän erikoisempaa esimerkkiä niin sain idean metsässä, nähtyäni puussa erikoisen kuvion...että oudoista paikoista se innoitus tulee! Arvostan vaatetta enemmän kun olen sen itse ideasta valmiiseen tehnyt ja tunnen suurta ylpeyttä kun ihan tuntemattomat ihmiset ihan mummoihin asti tulevat kadulla kehumaan vaateparttani! Ei ne kaikki mummot yms. pahalla katso ja saatananpalvoja-nisti- friikki-avohoitopotilaaksi luule! ja ehkä kaikista paras puoli tässä itsetuotannossa on se, ettei varmasti sama rätti vastaan kävele!!
Kirjoittanut: Pumpkin (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.02.2009 12:36
Ei kukaan sattuisi tietämään miten tyllihame tehdään? Olen etsinyt kauan teko-ohjeita, mutta en vain ole löytänyt sellaista, jonka lopputulos olisi haluamani. Sen verran vain voin kuvailla että.. No, Ophelias Overdosen kuvassa Trash in Pink hänellä on sellainen pinkki tyllihame.

Kiitos etukäteen
Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 15.02.2009 19:16

Lainaus: Pumpkin

Ei kukaan sattuisi tietämään miten tyllihame tehdään?

Itse olen tehnyt ihan mukiin menevän hameen siten, että leikkaan muutaman sektorin muotoisen kappaleen tyllistä, yhdistelen niitä ja sitten kuminauha vyötärölle. Mahdollisesti jokin alus/päälli kangas jos haluaa.

Ja taas tuli valmista sain viimeisteltyä pitkään tekeillä olleen bambupuuvillasta valmistetun neuletakin. Tuli ihan jees, olin vain mitannut itseäni hieman väärin ja nyt tissien kohdalta on taas hivenen liian pieni... Tuntuu kyllä siltä, että se voisi venyä käytössä sopivaksi.
Kirjoittanut: Xarvos (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.02.2009 23:05
Itse en ole vaatteita tehnyt, mutta tällä hetkellä tilauksessa on itse suunnittelema Nahkatakki, joka taitaapi ensi kuussa olla valmis päälle pistettäväksi.
blackclothing hiidenistä siis tilasin =)

edit. osaan kirjoittaa.
Kirjoittanut: Detteri (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.02.2009 19:43
Tänään ihana äitini väkersi minulle vanhasta ruutumekosta kivan hameen, jossa helmassa pitsiä ja vähän ylempänä toinen sievä pitsikerros Sen seuraksi tulossa vielä sievä liivi ja headdress
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit