Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Oletko itse tehnyt vaatteita?

Kirjoittanut: groomeri (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 25.02.2009 11:54
Hip hei, taas on yksi villapaita lisää talven pakkasiin (jotka luultavasti jo menivätkin...). Musta mohairinen pitsikuviolla varustettu kietasupaita/-bolero. Jotain siitä välimaastosta, 3/4 -osa hihat ja hihansuissa kiristysnauhat. Kaunis, vaikka itse sanonkin
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2009 12:35
groomeri
Kuulostaa ihanalta! Mä en osaa ollenkaan neuloa, vaikka olisi hyvä osata tehdä edes villasukkia itse.
  • Lähetetty: 25.02.2009 15:55
Olen kyllä valmis antamaan yksityistunteja! Ja se näyttää paljon vaikeammalta kuin mitä onkaa. Kun jos kerran miehenikin oppi kutomaan niin... (even caveman can do it)
Kirjoittanut: Azrael (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 25.02.2009 17:42
Sain juuri valmiiksi mustan, pystykauluksisen kauluspaidan, jossa on takana koristeena vihreä satiininauhanyöritys ja 3/4 hihat. Olen hyvin ylpeä itsestäni sillä ellei valmistamiani korsetteja oteta mukaan, niin tämä oli hankalin valmistani työ.

Seuraavaksi alan tekemään toista samanmoista paitaa, tällä kertaa tosin lyhyillä hihoilla ja eri materiaaleista.
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2009 19:37
On tullut tehtyä itse vaatteita, aikoinaan opiskelin ja valmistuin pukuompelijaksi ja tuona kouluaikana sekä Pajalla töissä ollessa tuli ommeltua vaatteita enemmänkin.
Enää ei voi tehdä itse kun ei ole konetta, saisin äitini kotikoneen kyllä lainaan kun vaan pyytäisin mutta kun on kerran tottunu teollisuuskoneeseen, kotikoneet tuntuu ihan leluilta.
Harmittaa kyllä kun ei koulun päätytyttyä tullut ostettua koulun vanhaa teollisuuskonetta kun olisi edullisesti saanut.

Tykkään kyllä nykyäänkin suunnitella vaatteita huvikseni, kun pääsisi vielä toteuttamaankin niitä.

Lainaus: Severana

vaikka olisi hyvä osata tehdä edes villasukkia itse.

Oo, mistä saisikaan itsekudotut villasukat!? Ovat kaikkein parhaimmat töissä. Kaupan sukat ei vastaa ollenkaan kunnon villasukkia. Itsekään en osaa enää niitä tehdä vaikka lapsena niitä tulikin väkerrettyä useampiakin pareja.
Kirjoittanut: SirMarylee (Aktiivi)
  • Lähetetty: 25.02.2009 20:00

Lainaus: Malys_

teollisuuskoneeseen,

teitin pitää tulla mun luo ompelemaan, kun asun vielä kotona tuon rakkineen kanssa samassa huoneessa Eivaan, on se kyllä parempi kuin moni muu kone, ei ole tämän voittanutta Aloin tekemään mustaa kauluspaitaa, jossa on t-paita hihat, jeah saas nähä..
Kirjoittanut: Malys_ (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2009 20:18

Lainaus: SirMarylee

teitin pitää tulla mun luo ompelemaan

Joo, tulen heti.
Tuossa odottais valmiina kasa vaatteita kutistamistakin varten. Piti ne kaverille viedä korjattavaks mut tuossahan ne vieläkin lojuu. Enkä pääse käyttämään uutta hienoa paitaani kun se on liian iso, lököttää rumasti joka puolelta! Epätoivoisena jo aattelin käsin sitä alkaa parsimaan pienemmäksi muttei taida kannattaa.
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Lähetetty: 25.02.2009 20:32

Lainaus: groomeri

Olen kyllä valmis antamaan yksityistunteja!

Kiitos tästä, mutta aion säästää sinut hiusten repimiseltä ja ennenaikaiselta kaljuuntumiselta.

Lainaus: groomeri

jos kerran miehenikin oppi kutomaan

Oooo, sä oot taitava!

mistä saisikaan itsekudotut villasukat

Mulla on tapana hakea näitä anopin kätköistä. Kuosit saattavat olla hyvinkin "mielenkiintoisia", mutta sukat lämmittävät joka tapauksessa.
  • Lähetetty: 25.02.2009 20:45

Oo, mistä saisikaan itsekudotut villasukat!?

minä kyllä mielelläni teen ihan myyntiin asti sukkia! Kerro vain lankatoive (väri/laatu) ja koko niin arvioin jonkun hinnan (lanka+postikulut) ellei sinulla ole anoppia/mummua/äitiä jolta saisit sukkia
Kirjoittanut: Tily (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 25.02.2009 20:57
Villasukista kun puhutaan, niin voisin vähän leuhkia; Sain juuri itsetehdyt aivan ihanat villasukat, jotka (näin vaikeasti selitettynä) minulle teki avokkini veljen kihlatun äiti. Ne ovat väriltään musta-pinkit (lempi-väriyhdistelmäni ) joissa on pääkalloja!!
Olin kovin otettu tästä lahjasta, jota en osannut yhtään odottaa
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit