Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: Barokki (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 28.03.2007 17:27

Lainaus: Swanette

Onko olemassa vedenkestävää kulmakynää tai eyelineria tai jotain?

Kannattaa etsiä jostain "superhypermarketista". Siellä niitä kai on.
Kirjoittanut: Swanette (Nimetön)
  • Lähetetty: 28.03.2007 18:11
Ok, täytyy käydä katsomassa sitten kun sellaiseen hypersupermarkettiin pääsen.
Kirjoittanut: amy (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 28.03.2007 18:18
Mä olen nyppinyt luonnonkarvat ihan ohuiksi viivoiksi, ja sitten jollan kulmakynällä tai ihan kajaalilla tummennan niitä vähän. Voisin muuten nyppiä kokonaan pois, mutta pelkään, etten osaisi piirtää symmetrisiä, saati edes keskenään samalle korkeudelle, joten nuo luonnolliset on mulla ikäänkuin apuviivoina piirtämisessä
  • Lähetetty: 28.03.2007 21:46
Näytän albiinoversiolta Saimi Nousiaisesta näiden ohuiden kulmakarvojen johdosta. Ehkä totun tähän.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 29.03.2007 19:22
Swanette: Minulla pysyy ihan tavallinen kulmakynä naamassa suihkussa käydessänikin, vaikka uitan päätäni vedessä, ellen sitten ala hinkkaamaan väriä pois. Jos sielä etelässä liikustelet enemmän varjoissa kuin auringossa, ja pidän kädet pois kulmista, niin luulisin että rajaukset pysyvät kyllä.
  • Lähetetty: 29.03.2007 20:06
Varjoissa kävelemistä on kyllä odotettavissa minut ja aurinkoinhotukseni tuntien Kiitos vinkistä. Itsekin huomasin kulmakynän aika kestäväksi.
Kirjoittanut: FrozenCorpse (Aktiivi)
  • Lähetetty: 28.04.2007 15:06
Raivostuin kulmini, kun olivat puoleenväliin omat, ohenenut ha toisesta tuli kauniin kaareva, toinen kulmikas ja aaltoileva, ajoin kaikki pois ja aloitin piirtämään kulmakynällä himmeää linjaa, jonka saa koraaua toisen kanssa samanlaiseksi ja valmiina vain vahvistan ne tummiksi. ovat hiukan korotetut..
  • Lähetetty: 30.04.2007 04:42
Täällähän on moni ajellut/ nyppinyt kulmakarvansa kokonaan pois. Sehän on hieno juttu, jos jaksaa kulmia olla piirtelemässä kauniiksi. Itse olen kasvattamassa kulmakarvojani takaisin, yhdessä vaiheessa kun olivat aika olemattomat. Ei siinä muuten mitään, mutta ei huvita olla ihan koko ajan tappelemassa kulmakynän kanssa.
Kirjoittanut: Satyricona (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 30.04.2007 09:49
Itse inhoan kulmakarvoja,jotka on kokonaan sheivattu pois ja tilalle vedetään esim. nestemäisellä eyelinerillä epäsymmetriset viivat.
On myös kauhean näköistä, että kulmien loppuosaan "tyylitellään" sellaisia hirveitä koukeroita tai ne ovat liian pitkät.

Itse nypin kulmat muotoon ja käytän aika tummaa kulmakynää, eli omianikin voisi sanoa piirretyiksi..
Ovat kuitenkin edes jossain määrin luonnolliset ja korostavat kasvoja hyvällä tavalla. Eivätkä näytä sottaisilta, mikä olisi ehkä kamalin asia.
Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.05.2007 15:32

Lainaus: amy

Mä olen nyppinyt luonnonkarvat ihan ohuiksi viivoiksi, ja sitten jollan kulmakynällä tai ihan kajaalilla tummennan niitä vähän. Voisin muuten nyppiä kokonaan pois, mutta pelkään, etten osaisi piirtää symmetrisiä, saati edes keskenään samalle korkeudelle, joten nuo luonnolliset on mulla ikäänkuin apuviivoina piirtämisessä

SUKULAISSIELU!!!!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit