Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 01.05.2007 18:22
Nyt pidän todella paljon piirretyistä kulmistani, mutta sitten varmaan ennen armeijaa pitänee kasvattaa kulmat takaisin ja värjätä ne sekä ripset
Kirjoittanut: Rivet Doll (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 01.05.2007 18:48
Minä yritän nyppimällä saada kulmakarvoistani mahdollisimman ohuet mutta ei oikein miellytä joten siihen päälle sitten kulmakynällä jotain ... Kaukaa näyttää siistiltä mutta läheltä ei ...
Itse pois (melkein,pienet haituvat saisivat olla)haluaisin mutta en oikeen tiedä että millä ne saisi hyvin pois :SS

Joten millä te otatte oikeen pois kulmakarvanne jos kaikki otatte??? :O

Tyhmä kun olen ;DD
Kirjoittanut: Iliah Nostradamus (Jäsen)
  • Lähetetty: 01.05.2007 18:54
En poista kaikkia karvoja tai en ainakaan ole ottanut pitkään aikaan. Silloin kun otin, käytin ihan asiaan kuuluvaa trimmeriä, jonka hinta ainakin Oulun Anttilassa oli 10€

Nykyään desinfioin ihon ennen ja jälkeen nyppimisen desinfiointiaineella ei ainakaan mulle oo tullu mustapäitä sen jälkeen
Kirjoittanut: CybellaTraurig (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 03.05.2007 21:37

Lainaus: Rivet Doll

Sheivaamalla vuan Ku muistaa aina rasvailla niin ei iho kuivu liikaa ja ei tuu näppyjä kulmiin sitten, joka on myöskin tainnu olla aika yleinen ongelma :/
Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 03.05.2007 21:53
lyhyttä ja ytimekästä.. LUOMUA !!

itselläni on aivan täysin omat kulmakarvani ja niitä rakkaita en aio nyppiä minnekkään, jo käsi varteni karvoituksen menetin.. "grilli onnettomuus "
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 03.05.2007 22:22

Lainaus: Rivet Doll

Sheivaamalla otan nykyään, kun kyllästyin nyppimisen aiheuttamaan kipuun ja punoiukseen. Ja nyppiminen kestää niin kauan että siihen pitäisi varata aikaa kun taas sheiverillä saa otettua vaikka aamula meikkaamisen yheydessä.
Kirjoittanut: Libertina (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.05.2007 00:59
Luonnolliset, ohuiksi nypityt.
Kirjoittanut: Avanlea (Jäsen)
  • Lähetetty: 05.05.2007 10:46
Sellaiset luonnottomat viivat, mutta minusta nämä on hienot. Siis piirretyt. Omat kulmani kasvavat niin harvassa,että turha kasvattaa niitä.
Kirjoittanut: TheSecret (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 05.05.2007 19:05
Millä aineilla muuten sheivailette? Tai siis kun merkkejä on miljoonittain... Itse olen nyppinyt kulmani, siihen menee tosiaan tuhottomasti aikaa, muu minua ei häiritsekään, sillä punoitus on helppo peittää meikillä, ja kipu nyt on vaan hetkellistä, jos sitä kivuksi voi kutsua. Mutta tuo sheivaaminen kuulostaa houkuttavalta vaihtoehdolta, sillä se nopeuttaisi toimenpidettä. Tavalliset ihokarvat sheivailen veetillä, mutta siinä muistaakseni lukee että ei kulmille. Sitten minun pitäisi ostaa kulmille omaa ainetta tai vaihtaa merkkiä kokonaan, hmm..
Kirjoittanut: Lilith (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 05.05.2007 20:04
Mie käytän kosteusvoidetta sheivaamiseen. Olen allerginen kaikille karvansheivaus aineille...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 1 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit