Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: Avanlea (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 05.05.2007 20:18
Veet kuivattaa mun ihon ihan hirveäksi! Käynkin kerran kuussa kosmetologilla poistattamassa kaikki karvat, niin ei tartte sheivailla.
Kirjoittanut: ShadowFromHell (Jäsen)
  • Lähetetty: 14.05.2007 22:20
Itse toisinaan otan kaikki pois, mutta yleensä nypin aika kovalla kädellä, että ei ole mitään rehottavia pensaita=)) Näkee, että kulmat on, mutta piirtäessä peittyvät kuitenkin... Josko kukaan nyt tästä selityksestäni taaskaan mitään ymmärsi
Kirjoittanut: Stuntgirl (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Stuntgirl
  • Lähetetty: 26.05.2007 14:29
Minulla on luonnoliset, ei nypityt kulmat. Ei ne kuitenkaan rehota
Kirjoittanut: Raven (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.05.2007 14:37
Ite tykkään luonnollisista mutta huolitelluista kulmakarvoista,kynällä piirretyt eivät sovi naamavärkkiini
Kirjoittanut: darkAngel (Aktiivi)
  • Arvo: Platinagootti+
  • Lähetetty: 26.05.2007 14:40
luonnoliset tai luonnollisen näköiset tai edes luonnolliseen päin olevat kulmakarvat on parhaat... se on sitten niitten oma asia jos haluu pitää "luonnottoman" näköisä... pidänhän mäkin luonnottoman näköstä silmämeikkiä..
Kirjoittanut: Lady Elena (Nimetön)
  • Lähetetty: 14.06.2007 17:35
Mulla on luonnolliset kulmakarvat. Nypin ne melko ohuiksi ja siihen viistolla kulmakarvasiveltimellä tummaa väriä päälle. En kyllä tartteis enempää väriä kun omat kulmat muutenkin tummat, mutta hieman laitan kuitenkin. Mä en tee mitään luonnotonta fantasia- silmämeikkiä. Yleensä vain kajalia ja tummaa luomiväriä alaluomelle.
Kirjoittanut: Lovekiva (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 14.06.2007 18:11
Minä en ainakaan uskaltaisi nyppiä koko kulmakarvojani pois, vaikka ne näyttävätkin joillakin hienolta. Piirtämisestä ei tulisi mitään kun minun on tosi vaikea saada saada symmetristä lopputulosta siistimistarkoituksessa nyppiessäkin. Eli siis minulla on luonnolliset kulmakarvat, joita olen nyppinyt ohuemmiksi ja kaarevammiksi. Yleensä tummennan kulmakarvojani kulmakynällä/kajaalilla, koska niiden luonnollinen väri on hyvin vaalea.
Kirjoittanut: harakka (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.06.2007 14:00
Piirretyt. Minusta kaikenlaiset siistit kulmat ovat kyllä nätit, mutta itse
en jaksaisi alkaa niitä tarkasti nyppimään - on helpompi sheitava kaikki pois. Ah, laiska olen, tiedän. Omasta mielestäni piirretyt sopivat hyvin muutenkin niin överiksi menevään sotamaalaukseeni (ts. meikkiin), joten luonnolliset kulmat näyttäisivät minun pärstässäni jotenkin epäluonnollisilta. (Ainakin minusta, vaikka mummo yrittääkin saada minut kasvattamaan ne takaisin "edes rippikouluun mennessä".)
Kirjoittanut: RottenBanana (Jäsen)
  • Lähetetty: 17.06.2007 00:56
Noh nypin yleensä silleen vähän, että kulmakarvat on siistimmät ja vähän muotoilen kumliksia myös.
En uskalla ihan ohuiksi kun nyppiminen sattuu ihan p*rkeleesti!
Oon niin herkkä kasvoista. ;'D Ja sit jos ees yritän nyppiä ohuemmiksi ja ohuemmiksi niin naama alkaa punottaa ku tomaatti ja kyyneleet valuu. ;'D
Ei voi mitn. Taidan pysyy tossa normissa tyylissäni... valitettavasti *huokaus* ^o^
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 17.06.2007 11:57

Lainaus: RottenBanana

En uskalla ihan ohuiksi kun nyppiminen sattuu ihan p*rkeleesti!
Oon niin herkkä kasvoista. ;'D Ja sit jos ees yritän nyppiä ohuemmiksi ja ohuemmiksi niin naama alkaa punottaa ku tomaatti ja kyyneleet valuu

Sitähän se hyvänen aika on. Ei niitä nypitä juuri ennen uloslähtöä sen takiakin, että iho rupeaa punoittamaan ja silmistä valuu meikit. Siihenkin tottuu ja vähemmän sattuu jos karva vedetään oikeassa suunnassa pois. Niin, että miksi jälleen kerran naisilla on kipukynnys korkeampi?

Mieti nyt millaisissa esim. korkkareissakin jotkut kävelee tai kiristävät korsettejaan todella kireiksi, että vaikka olisi epämukavaa niin enemmin kärsitään siitä kuin, tingitään ulkoisesta näyttävyydestä. Oletko nähnyt ainoatakaan miestä jolla olisi vaikkapa esimerkkinä epämukavat mutta näyttävät kengät?
Yleensä heidän tarpeisiin on tarkoitettu ensinnäkin käytännölliset ja sitten vasta näyttävät kengät tai vaatteet. Siksi myös miesten muoti tästä syytä on vähemmän näyttävämpää. Ne voivat olla tyylikkäitä mutta etupäässä niiden täytyy olla mukavia. Siis näin on ainakin miehekkeeni puhunut tuttujensa kanssa. Tälläiseen käsitykseen olen minä, sekä he päätyneet.

Miehet (ja jotkut naisetkin) ovat enemmän mukavuuden haluisia. Eivät ymmärrä sitä miksi ulkonäöen takia pitää nähdä kipua. Kerta kipu on ymmärettävää esim. lävistys? Itse pyrin kompromissiin. Näyttävää mutta mukavaa.

Tulipas taas hirmuinen novelli ja turhaa...
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit