Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: RottenBanana (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.06.2007 12:51

Lainaus: M Chaosbreather

Sitähän se hyvänen aika on. Ei niitä nypitä juuri ennen uloslähtöä sen takiakin, että iho rupeaa punoittamaan ja silmistä valuu meikit. Siihenkin tottuu ja vähemmän sattuu jos karva vedetään oikeassa suunnassa pois. Niin, että miksi jälleen kerran naisilla on kipukynnys korkeampi?

Kuka sanoi että nypin ennen uloslähtöä?
En. ;> Siinä hyvissä ajoin ennen uloslähtöä. Tätä kipukynnystä tässä
sanalla "herkkä" tarkoitin. ;D Että siihenmalliin... -.-'
Kyl ne ihan oikeessa suunnassakin nypin no probs kato. ;'D
>.< tai sit en äkänny mitä sä yritit selittää siin? lol n_n
Kirjoittanut: M Chaosbreather (Nimetön)
  • • Muokkasi: M Chaosbreather
  • Lähetetty: 17.06.2007 13:10

Lainaus: RottenBanana

Kuka sanoi että nypin ennen uloslähtöä?
En. ;> Siinä hyvissä ajoin ennen uloslähtöä. Tätä kipukynnystä tässä
sanalla "herkkä" tarkoitin. ;D Että siihenmalliin... -.-'
Kyl ne ihan oikeessa suunnassakin nypin no probs kato.

Joo, äkkäsit Mulle vaan taas iski jokun pulpattamisen tarve.
Kirjoittanut: RottenBanana (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 17.06.2007 14:57

Lainaus: M Chaosbreather

Joo, äkkäsit Mulle vaan taas iski jokun pulpattamisen tarve.

Kirjoittanut: nocturnal_chimaira (Nimetön)
  • Lähetetty: 17.06.2007 16:50
minä en nypi kulmakarvojani, taas yksi asia joka haiskahtaa homolle
Kirjoittanut: Tuulentytar (Aktiivi)
  • Lähetetty: 17.06.2007 17:15

Lainaus: nocturnal_chimaira

taas yksi asia joka haiskahtaa homolle

Ei pahalla mutta onko sinun aina pakko sanoa noin ? Jos täällä on joku homo, joka ei edes tee mitään "homomaista" niin hän varmasti pitää todella paljon jos sanot aina noin. Voisit vain kirjoittaa että en nypi kulmakarvojani piste. Ei tarvitse selittää miltä se sinusta vaikuttaa. Kaikki kyllä tietää tai ketään ei kiinnosta, olet sen sen verran usein jo sanonut.

Eikä se ole sitä paitsi homomaista. Jos ei halua olla vaikka sellainen jolla ei näy suunnilleen silmiä niin kyllä ihan hyvin voi nyppiä jos haluaa.
  • Lähetetty: 17.06.2007 19:59

Lainaus: Tuulentytar

Eikä se ole sitä paitsi homomaista. Jos ei halua olla vaikka sellainen jolla ei näy suunnilleen silmiä niin kyllä ihan hyvin voi nyppiä jos haluaa.

Aivan. Sekin on miten kukin tykkää. JOS on sellaiset todella tuuheat lumimies-kulmakarvat, jotka jo kasvaa yhteen ja haittaa jo näköä niin sitten voi harkita sitä nyppimistä.
Kirjoittanut: Kivesnipsutin (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Kivesnipsutin
  • Lähetetty: 18.06.2007 00:57
Itellä on siistityt luonnolliset/piirretyt. Eipä oikeen ole muuta vaihtoehtoa kuin tuo tai täysin pois ajellut mulla koska naama on nii vinksallaa. Mun kulmat on vaaleat ja karvat loppuu puoliväliin kulmaluuta vai mikä nyt onkaa. En voisi ajella loppujakin pois, koska kulmien värittelyssäkin luonnolliseksi tohon päällekin tuottaa sillaista tulosta, että ne on aina viturallaan. Tai sit pyyhin viirut hihaa ja sit on koko hiha mustana.

Oon niit naisii, joiden naama vaatii hirmuttavat määrät meikkei, mut käytös ja oleminen ei siedä mitään. :P
Kirjoittanut: Sharwynn (Nimetön)
  • Lähetetty: 18.06.2007 16:43

Lainaus: Kivesnipsutin

karvat loppuu puoliväliin kulmaluuta

Mulla on havaittavissa tuo ilmiö vain ja ainoastaan vasemmassa kulmakarvassani :P Oikeanpuoleinen kasvaa oikein nätisti ja turhia kupruilematta mutta tuo vasen on hieman ongelmallinen. Olen kuitenkin jo oppinut elämään sen kanssa.

Minulla siis oikein ohuiksi nypityt kulmakarvat joita korostan tummanruskealla kulmakynällä.
  • Lähetetty: 18.06.2007 16:55

Lainaus: Sharwynn

Mulla on havaittavissa tuo ilmiö vain ja ainoastaan vasemmassa kulmakarvassani :P Oikeanpuoleinen kasvaa oikein nätisti ja turhia kupruilematta mutta tuo vasen on hieman ongelmallinen. Olen kuitenkin jo oppinut elämään sen kanssa.

Joo, itelläkin on toispuoleiset kulmakarvat mutta ihmeen tasapainon ne kuitenkin muodostaa. Sen huomaan oikeastaan sitten vasta kun niitä rupee nyppimään, meikkaamaan tai oikein kovasti töllistelemään (ja silloinkin sen lähinnä huomaa vain itse).
Kirjoittanut: Irodorareta (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti++
  • Lähetetty: 12.07.2007 10:17
Mulla on luonnolliset kulmakarvat.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit