Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: Zodiac (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 27.09.2007 01:10
En nypi, en värjää. Kesälläni kulmakarvat ovat niin vaaleat, ettei niitä näy ollenkaan, mutta ei se mitään. Tämmöiseksi tulin ja tämmöinen olen, ja jos joku ei tykkää niin olkoon tykkäämättä, eipä ole minun ongelmani.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 27.09.2007 12:17
URL

Tästä on paha pistää pahemmaksi kulmakarvalinjalla...!
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 27.09.2007 13:29

Lainaus: Piiskansiima

Tästä on paha pistää pahemmaksi kulmakarvalinjalla...!

Baby, you're full of winnage. :')
  • Lähetetty: 27.09.2007 13:43
*Muahhahhahhahhaata* ;D

(keksin muutes halloween-asun...)
Kirjoittanut: Silkkiruusu (Jäsen)
  • Arvo: Tulokas
  • Lähetetty: 27.09.2007 14:14
Nypin aika kapeiksi, en kuitenkaan ihan viivoiksi. Meikatessa tummennan ne kynällä.
  • Lähetetty: 27.09.2007 14:16

*Muahhahhahhahhaata* ;D
(keksin muutes halloween-asun...)

Huaah, et varmaan kerro mikä se on? (Siihen tuskin liittyvät ajellut kulmakarvat)
  • Lähetetty: 27.09.2007 14:19
Vähän sellaista Stepford wife-henkistä ajattelin. Ei siis ajeltuja kulmakarvoja (muita ajeltuja karvoja kylläkin...). Eikös ne pippalot ollut marraskuun alussa?
  • Lähetetty: 27.09.2007 14:32

Vähän sellaista Stepford wife-henkistä ajattelin. Ei siis ajeltuja kulmakarvoja (muita ajeltuja karvoja kylläkin...). Eikös ne pippalot ollut marraskuun alussa?

Jep, 3.11. Stepford Wifes = kauhuteemaa kyllikseen...
  • Lähetetty: 27.09.2007 19:54
Älä ny, tulen aivan varmasti säikäyttämään teidät kaikki!
Kirjoittanut: BlackWidow (Jäsen)
  • Lähetetty: 21.12.2007 08:08
Minä en voisi edes ajatella pitäväni "normaalin" paksuisia saati sitten paksuja kulmakarvoja. Olen jo vuosikausia nyppinyt kulmiani niin ohuiksi kuin mahd.Joskus melkein kokonaankin, mutta kyllä mieluummin jätän edes vähän karvoja kulmiin kuin et ajaisin/nyppisin kokonaan pois...Minusta on jotenkin tosi ruman näköstä jos ei ole lainkaan kulmia...Tosiaankin menin kerran tekemään sen virheen, että ajoin muuten kaikki karvat kulmista pois paitsi että jätin kulmien alkupäähän tosi pikkuset pätkät
karvaa kasvamaan. Lopputulos oli kauhea! Kulmani näyttivät oudoilta täpliltä silmien yläpuolella...Kerran kun olimme mieheni kanssa suihkussa sitten niin sekin sanoi että kulmani olivat oudot ja että näytin vähän hassulta ilman koko kulmiani. Tuon tapauksen jälkeen olen antanut kulmieni kasvaa hyvin hyvin ohuina viivoina, jotka muotoilen sitten mustalla tai tum.ruskealla kynällä kauniin kaareviksi.Monet ovat sanoneet että mulla on kauniit kulmakarvat, mutta kylläpä sitä kulmien meikkausta on harjoiteltu n. 11 vuoden ajan.Myönnän olevani jonkun tason kulmakarvafriikki! Minulla on kulmakarva
fetissi, MUTTA VAIN ohuisiin ja kauniisti kaareviksi piirrettyihin kulmiin. Kyllä kulmakarvat antavat kasvoille kehykset!
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 3 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit