Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: Rigis (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 21.12.2007 11:31

Lainaus: BlackWidow

Myönnän olevani jonkun tason kulmakarvafriikki! Minulla on kulmakarva
fetissi, MUTTA VAIN ohuisiin ja kauniisti kaareviksi piirrettyihin kulmiin. Kyllä kulmakarvat antavat kasvoille kehykset!

Tunnistan itseni kuvauksesta.

Mulla on luonnostaan todella vaaleat kulmat, joten värjään niitä aina säännöllisesti. Tykkään tummista kulmista, vaikka oma hiusten väri on vaalea.
Tällä hetkellä kulmani ovat aika ohuet, avartaa enemmän katsetta ja on myös esteettisesti kauniimpaa omalle silmälle Kulmia tulee nypittyä melkein päivittäin, näin pysyvät siistimpänä.

Haluaisin nyppiä kaikki kulmakarvat pois ja alkaa piirtää kulmat, mutta ajatus kulmakarvattomuudesta herätessä ei innosta :S Olis kans hirveen hankalaa, jos koko ajan pitäis varoa, ettei kulmat leviä.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 21.12.2007 11:44
No siis jos ajatellaan "luonnollisilla kulmilla" sellaisia 9.portti -leffan naispääosan kamalia etanoita, joita tekisi mieli käsitellä teollisuuspinseteillä, niin ei, en pidä luonnollisista. Mutta kun toinen ääripää on sitten sellaiset mustat, ohuet mäkkärinkaaret...voi pyhä isä, kun ei jengi tajua että kulmakarvoilla on funktio. Sitten ne ajellaan pois ja piirretään tilalle, niin on jatkuvasti sellainen hämmästynyt tai yrmeä ilme päällä.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 21.12.2007 14:11
Henk.koht. mielipiteeni on se, että ihmisellä kuuluu olla kulmakarvat ja liian moni näyttää täysiltä idiooteilta piirretyillä ohuilla mustilla viivoilla. Ymmärrän jos silmien yläpuolella kasvaa pöheikkö jonka alta ei näe mitään, että ei halua pitää sellaisia, eivätkä nekään kauniit ole, mutta eivät sitä ole musta viivatkaan. Tiedän tasan tarkaan yhden, joka näyttää hyvältä piirretyillä viivoilla.
Kirjoittanut: Heetteri (Ex-inkvisiittori & Miss Halloween 2008)
  • Lähetetty: 21.12.2007 14:32

Lainaus: diamond_385

Henk.koht. mielipiteeni on se, että ihmisellä kuuluu olla kulmakarvat ja liian moni näyttää täysiltä idiooteilta piirretyillä ohuilla mustilla viivoilla.

Hear hear! \o/ Goottien ei tarvitse näyttää naurettavilta tai pelottavilta. Minusta tyylin ideana on aina ollut enemmänkin synkänsävyinen glamour kuin groteski ylivetäminen.
Kirjoittanut: Arawyn (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 21.12.2007 15:10
Kokonaan en viitsi kulmia pois nyppiä, olisi ihan tuskaa aamulla yrittää töhrätä symmetrisiä viivoja naamaan. Paljon näitä on silti nypitty. Pitäisi itse asiassa kasvattaa vähän, loppuvat mokomat nimittäin keskelle silmää. Yleensä vedän jollain meikkikynällä tummemmiksi ja pidemmiksi. Ja tietysti mahdollisimman ohuesti.
Kirjoittanut: diamond_385 (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti1500
  • Lähetetty: 22.12.2007 08:55
Itse olen kai onnellisessa asemassa. Multa on nypitty kulmia vain kerran eläessäni ja silloinkin vain noin kymmen karvaa, jotka ovat olleet omilla teillään. Mulla on täydelliset kulmakarvat . Onnistui luojakin ainakin jossain
Kirjoittanut: Kyumin (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 22.12.2007 10:08
itselläni on aika paksut, "miesmäiset" kulmakarvat, ja niitä myös nypin paljon. kasvavat perke*eet vielä niin nopeaa takaisin. mutta en kyllä jaksaisi mitään viivoja ruveta piirtelemään -.-
Kirjoittanut: blackwolver (NeppaGootti)
  • Lähetetty: 22.12.2007 11:02

Lainaus: Heetteri

Sitten ne ajellaan pois ja piirretään tilalle, niin on jatkuvasti sellainen hämmästynyt tai yrmeä ilme päällä.

Totta puhut...En oo tajunnu sitäkään että luonnolliset kulmakarvat nypitään "vihaisen näköiseksi". Koita sitten arvailla kun tällainen ihminen nauraa, onko se oikeasti iloinen vai ei enkä kyllä tajua niitäkään jotka piirtävän itselleen (enemmänkin) otsakarvat...joku raja!! Itselläni on luonnolliset, hieman kavennetut kulmakarvat. Jos ne olisi ihan au naturel niin olisi ehkä hieman liian paksut. Ohuet viirutkaan ei sovi mun naamaan kun näyttäisin muuten hassulta

Eli oli luonnolliset tahi piirretyt niin muistetaan se kohtuus kaikessa
Kirjoittanut: Safrie (Nimetön)
  • Lähetetty: 24.12.2007 21:00
Kulmien siistimistä olen harrastanut vuosikaudet, mutta kokonaan en ole niitä viitsinyt nyljiä, eli olen jossain in between nyppimisen kanssa. Kulmien korkeimmasta kohdasta ulospäin olen nyppinyt lähes kokonaan, sisäkulmat olen tyytynyt vain siistimään/ohentamaan.

Esteettinen silmäni hyväksyy myös täysin kulmakarvattomat, piirretyt viirut (muilla), sen sijaan paksut, rehottavat pöheiköt saavat minut lähinnä irvistämään.
Kirjoittanut: Piiskansiima (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.12.2007 22:43
Vinkki laiskoille kulmakarvannyppijöille: kasvattakaa otsahiukset! Olen päässyt ihan hunningolle tämän kuontaloni kanssa, pitäisi lyhentää otsahiuksia niin tulisi joku roti tähänkin elämään.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 49 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit