Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 18.04.2009 09:10

Lainaus: Severana

Uskallan olla eri mieltä. Olen piirtänyt kulmani oikealla kulmakynällä lähes 20 vuotta, eivätkä ne ole kertaakaan kuluneet pois esim. sään vuoksi. Ainoa tapa, millä joskus olen sotannut kulmani, on ollut niiden koskettaminen huomaamatta. Eivätkä ne mistään pienestä hipaisusta kulu pois sittenkään. Kulmakynät on valmistettu kestämään iholla paljon paremmin, kuin jotkut rajausvärit. Minulla on kyllä hakusessa erittäin kestävä rajaustussi tai eyeliner, joten suosituksia otetaan vastaan, jos kerran joku merkki on hyväksi havaittu.

Minulla taitaa olla perin erikoinen iho sitten, koska minulta lähtee ärsyttävän helposti tavallinen kulmakynä pois Mutta mutta, itselläni ainakin tällä hetkellä paras kokemus on Oriflamelta saatava tussi-eyeliner. Se on hintavampi mitä yleensä meikeistäni maksan, mutta joka kerta se on pelastanut minut pinteestä ja on riittänytkin hyvin vielä!
Kirjoittanut: Severana (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti+
  • Lähetetty: 18.04.2009 16:55

Lainaus: DeathMask

Oriflamelta saatava tussi-eyeliner

Tuota voisikin kokeilla, yksi työkaverini on Oriflamen edustaja. Ainakin Oriflamen huulipunat ovat olleet ihan hyviä käytössä.
Laitan kulmakynän suoraan puhtaalle iholle, koska olen huomannut, että se kestää mulla parhaiten ilman mitään pohjustusta (ei edes kasvovoidetta!). Olisin tosiaan iloinen, jos ei olisi pakko joka päivä piirrellä noita kulmia, mutta minkäs teet kun niitä ei muuten ole. Siinä missä muilla naisihmisillä on joskus "bad hair day", niin mun kohdalle osuu toisinaan "bad eyebrow day", jolloin ne ei tunnu asettuvan kohdalleen sitten millään keinolla.
Kirjoittanut: DeathMask (Aktiivi)
  • Arvo: Mahtigootti
  • Lähetetty: 19.04.2009 13:59

Lainaus: Severana

Laitan kulmakynän suoraan puhtaalle iholle, koska olen huomannut, että se kestää mulla parhaiten ilman mitään pohjustusta (ei edes kasvovoidetta!). Olisin tosiaan iloinen, jos ei olisi pakko joka päivä piirrellä noita kulmia, mutta minkäs teet kun niitä ei muuten ole. Siinä missä muilla naisihmisillä on joskus "bad hair day", niin mun kohdalle osuu toisinaan "bad eyebrow day", jolloin ne ei tunnu asettuvan kohdalleen sitten millään keinolla.

Itse harvemmin käytän mitään pohjustusta, vielä ei ainakaan ole tarvinnut, puhdistan vain ihon hyvin.

Tiedän tunteen tuossa "bad eyebrown day". Mutta silloin olen vain antanut mennä ilman kulmakarvoja! Jos pomokaan ei huomaa kuin ehkä kuukauden päästä että minulla ei ole kulmakarvoja niin ehkä se ei ole niin paha
Kirjoittanut: Iiriva (Miss Halloween 2006 & 2007)
  • Lähetetty: 16.08.2009 00:31
Jaa-a, voi olla, että ensi talvena kulmakarvani saavat taas kyytiä. Olen kasvattanut ne takaisin intin takia, ja nyt tuntuu, että näytän pelkästään oudolta. Peiliin katsoessani kasvoni näyttävät ihan hyvilta normaalien kulmieni kanssa, mutta valokuvissa näytän aina jotenkin vanhalta, raihnaiselta ja matalakulmaiselta mummolta. En pidä. On ruma olo.
Kirjoittanut: Wampyyre (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 16.08.2009 20:12
Mulla on ihan omat kulmat, isompia ajelen ja nyppimällä siistin yksittäisiä karvoja. Luonnostaan mustat.
Kirjoittanut: cyberhz (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 18.08.2009 15:47

Lainaus: Wampyyre

Luonnostaan mustat.

Reilua itselläni on sellaiset ruskeanvaaleat kulmat, joihin tungen mustaa päälle.. Niin ja nypin ne hyvin ohuiksi
Kirjoittanut: Wucie (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.08.2009 16:30
Minullakin on mustat kulmakarvat. Kun värjäsin hikuseni mustiksi, ei olisi uskonut, että ne olisivat olleet minkään muun väriset, kun kulmakarvatkin olivat sellaiset...
Kirjoittanut: Aie (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 19.08.2009 19:45
Omat kulmakarvani ovat säilyneet luonnollisen värinsä, vaikka hiukseni ovatkin mustat. Ongelma on nimittäin siinä, että minulle eivät sovi tummat kulmakarvat, omani ovat niin vaaleat, että niitä tuskin huomaa. Näytän sitten syöpäpotilaalta? Ei voi mitään. Pointti ei ole se, etten tottuisi erilaiseen lookiin, tummat kulmakarvat vain eivät sovi kasvoihini. Onneksi otsatukan alta kulmat harvemmin näkyvät
Kirjoittanut: Zenren (Jäsen)
  • Lähetetty: 19.08.2009 20:49
Olen taas innostunut piirtämään kulmakarvani. Koska tukkani on nykyään ruskea (voi tylsyys :<), ovat kulmat samanväriset, joskus mustat tai violetit. Ajelen kulmakarvat, koska ne eivät suostu muotoutumaan hyvännäköisiksi, ovat luonnostaan epämääräisen harmaanblondit ja muutenkin harottavat joka suuntaan.

Joskus tosiaan tulee itse sormilla sudittua piirrettyjä kulmakarvoja sotkuun, mutta hyvin ne ovat minulla kestäneet silti, vaikka käytänkin meikkivoidetta kulmakynän alla. Kajalilla piirretyt kulmat taas eivät pysy millään.
Kirjoittanut: tuulikello (Jäsen)
  • Lähetetty: 15.10.2009 20:09
Päädyin ajelemaan kulmakarvani kokonaan pois, vihdoinkin. Järkeilin sen niin, että
a) nypin kulmakarvani joka tapauksessa niin ohuiksi, että ilman meikkiä näytän kulmakarvattomalta
b) jos nypin niitä aina vain, ne eivät ehkä enää kasva takaisin, parempi siis sheivailla suosiolla
c) halusin yksinkertaisesti kokeilla piirrettyjä kulmakarvoja
d) en jaksanut käyttää joka ilta aikaa hitaaseen nyppimiseen, minulla on luonnostaan HYVIN paksut kulmat.
Niinpä ne lähtivät. Vähän pelotti ensin, että miten piirtely onnistuu, mutta helpompaa se on ilman "apukarvoja" kun voi vapaasti vedellä mihin sattuu (no ehkei nyt ihan mihin sattuu...). Tykkään ainakin tällä hetkellä kovastikin. Tummanruskealla piirtelen.
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 6 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit