Gootti.net

Ajankohtaista 1/2020: Foorumi on toistaiseksi vain lukumoodissa. Uusien viestien tai viestiketjujen lähettäminen ei ole mahdollista. Jäseneksi liittyminen ei ole mahdollista. Vanhat jäsenet voivat kirjautua sisään ja lukea sekä vastaanottaa yksityisviestejä, sekä päivittää profiilinsa tietoja.

Luonnolliset kulmakarvat vaiko piirretyt viivat?

Kirjoittanut: Sharida (Jäsen)
  • Arvo: Asiantuntija
  • Lähetetty: 15.10.2009 20:36
Välillä tekisi mieli hankkiutua eroon kulmakarvoista ja piirrellä tilalle jotkut hiukan kauniimmat kuin omani. Syitä tähän löytyy useampia. Omat kulmakarvani ovat luonnostaan todella harvat ja ovat vielä suht vaaleat, joten ilman kulmakynän apua näytän lähinnä syöpäpotilaalta. Tämän lisäksi minun kulmakarvani ovat todella alhaalla painavien kulmien vuoksi, joten piirretyt kulmakarvat voisivat tuoda enemmän muotoa kulmiini ja ilmettä kasvoilleni. Tyydyn kuitenkin nykyään vain nyppimään hajakarvat veke ja värittelemään omieni päälle hiukan väriä niin näytän luonnollisemmalta. Pelkään, että saan vain lisää tuhoa aikaan sheivaamalla nämä vähätkin pois ja jotenkin veikkaisin, että ne piirretyt näyttäisivät minun pärstässäni lähinnä karmeilta. Puhumattakaan siitä riemusta kun hikoillessa/vesisateessa/what ever puolet kulmasta lähtee karkuteille, kun pyyhkäisen epähuomiossani kädelläni märkää otsaa.
Kirjoittanut: Neophyte (Jäsen)
  • Lähetetty: 18.10.2009 17:09
Suutuin jokin aika sitten kulmakarvoilleni ja ajoin ne pois. Olen pitänyt piirretyistä aljon enemmän kuin omistani koska on niin paljon valinnanvaraa miten ne voi piirtää. 8)
Kirjoittanut: Defiini (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • Lähetetty: 21.10.2009 22:00
Itse olen ajellut pois. Meni hermot omilta vaaleahkoilta kulmakarvoilta kun näytin niin, jotenkin ärsyttävältä. Piirrän kajaalilla, ja siihen vähän eye shadowta päälle, mustaa. Piirrän kulmat otsikseni mukaan joka on V.n muotoinen. Tällä hetkellä on vihreä otsis niin musta ja vihreä sopivat kivasti ehkäpä lähiaikoina saattaa tulla vihreät kulmat.
Kirjoittanut: Kryonik (Jäsen)
  • Lähetetty: 23.10.2009 14:12
Luonnollisia kulmia olen pitänyt viimeksi kesällä 2004. Syynä tähän on niiden muoto, joka saa minut aina näyttämään surulliselta tai epätoivoiselta ja meikin suttuiselta ja amatöörimäiseltä. Tällä hetkellä olen jättänyt pienet alut, joihin on helppo piirtää joko luonnolliset tai räväkämmät kulmat jatkoksi. Kokemusta on jo niin monen vuoden ajalta, että piirtämiseen on tullut rutiini ja omalle naamalle sopiva malli ja viivanpaksuus on löytynyt ja kulmat ovat ainakin useimpina päivinä symmetriset :* Kulmakynän väriä olen vaihdellut aina hiustenvärin mukaan, nyt mustilla hiuksilla on käytössä arkisin tummanharmaanruskea kynä, bilemeikissä uskaltaudun joskus käyttämään pikimustaakin.
Kirjoittanut: mity (Jäsen)
  • Lähetetty: 24.10.2009 02:36
minun mielestä piirretyt, itse piirrän kun oon kulmakarvat otanu pois.
en itse pidä sellasista paksuista kulmista, kun ne näyttää tökeröltä, mutta on ihmisiä joille ne sopii.
koska miul itellä on ollu todella paksut kulmat ja tuossa parivuotta sitten halusin niistä eroon ja äkkiä niin siitä lähtien oon piirtäny
Kirjoittanut: Dark Secret (Jäsen)
  • Arvo: Edistynyt
  • • Muokkasi: Dark Secret
  • Lähetetty: 24.10.2009 14:28
Makuasia. Omat sopivat toisille paremmin, ja olisin onnellinen jos itselläkin olisi niin.
On mulla niistä rehottavista kulmista pienet viivat jäljellä joiksi ne olen nyppinyt ja piirrän niiden päälle. Aika näyttää ajanko jossain vaiheessa kokonaan pois..
Kirjoittanut: azpzv (Nimetön)
  • Lähetetty: 25.10.2009 17:55
Minulle käy nää luonnolliset kulmakarvat.
Miltäköhän näyttäisin,jos ei olis ollenkaan"!?Varmaan kojakilta.. autss..
Kirjoittanut: mity (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.10.2009 00:25
mutta se on hyvä, jos haluaa kokeilla ilman kulmakarvoja, niin ne kasvaa aika nopeesti takas. minul ainaki o.o
Kirjoittanut: Neiti Kooma (Jäsen)
  • Lähetetty: 26.10.2009 16:35
Ajelin joskus omani pois, ja kokeilin kaikenmallisia, mutta mun "lookki" on aina ollut sen verta luonnollinen että lopulta tajusin piirtäväni kulmat siihen, missä ne oikeastikin olisivat olleet, ja saman muotoisiksi - siis turha vaiva ajella. Mulla sitten kestikin puoli vuotta, että nuo olivat suurinpiirtein ennallaan! Ensimmäiset pari kuukautta katselin miten kasvoi tupsu sinne, toinen tuohon ja pari vaaleaa haiventa tänne.

Musta sellaiset tosi liioitellut kulmat voi olla joillain hölmön näköisiä, riippuu millaisella kasvojen luustolla on siunattu; jos kulmakaaret on matalat, pystyy vielä aika helposti huijaamaan silmää, mutta jos kulmaluut on todella voimakkaat, kulmakarvan piirtäminen muualle kuin siihen harjanteelle näyttää vähän... epämuodostuneelta?
Kirjoittanut: Marraskuu (Jäsen)
  • Arvo: Mahtigootti
  • • Muokkasi: Marraskuu
  • Lähetetty: 02.11.2009 13:03
Itse kuljen melko luonnollisilla kulmilla - nypin niitä toki, mut mulla on niin vaaleat kulmakarvat, että eivät näy, vaikkei aina jaksaisi muotoillakaan. Pakko mun on kuitenkin tummentaa omaa pehkoa ihan kunnolla, jos haluan kulmien näyttävän joltain.
Oon myös aika laiska meikkaamaan arkena, koska töissä ei ainakaan saa olla liian rankka meikki.

Kuitenkin piirretyt kulmakarvat näyttävät musta valtavan hyvältä yllättävän monilla (ottaen huomioon, että piirtäjällä on taitoa niitä tehdä, hehheh..). Muutaman kerran oon nähnyt aivan helkkarin rumia ja keskirumiakin vain vähän.
Mutta..

Lainaus: Neiti Kooma

jos kulmaluut on todella voimakkaat, kulmakarvan piirtäminen muualle kuin siihen harjanteelle näyttää vähän... epämuodostuneelta?

Komppaan. Tätä onneksi näkee harvoin. (Tai sit oon sokee.)
Vaihda maisemaa

Uutta! Nyt voit ahtaa Gootti.netin kännykkäänkin. Palvelun uusimmat uutiset ja suositun keskustelualueen tuoreimmat viestit löytyvät nyt myös kevytversiona mobiililaitteille suunnatussa Gootti.mobi-palvelussa.

• Goottifoorumia selaa 2 vakoilijaa ja 0 jäsentä . Kävijäennätys tehtiin 13.04.2020 19:19, jolloin paikalla oli väkeä yhteensä 437 henkeä!
Järjestä treffit